Dat dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:05 schreef Salatrel het volgende:
lol wel sadness dat je er gewoon op zat te wachten
Puh-lease, jij en Mozy zijn wonderbaarlijk net op het moment dat er weer een nieuw deel is, ook weer online? Iedereen was aan het wachten.quote:
Beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef Salatrel het volgende:
ik zit keihard naar clouseau te luisteren
Tuurlijk, ik heb nog nooit problemen gehad in het mooie Arnhem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij ooit nog veilig over straat in deze hood?
Ik zit te simsen. En ik wou even kijken en toen zag ik dat hij dicht was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puh-lease, jij en Mozy zijn wonderbaarlijk net op het moment dat er weer een nieuw deel is, ook weer online? Iedereen was aan het wachten.
Het is wel frappant dat elk jaar het feest eindigt met een schietpartij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb nog nooit problemen gehad in het mooie Arnhem.
En ik was natuurlijk ook niet bij dat Rio aan de Rijn
Een hele op klaar gemaakt te hebben? Ik copy-paste het eerste het beste plaatje dati k ziequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit te simsen. En ik wou even kijken en toen zag ik dat hij dicht was.En dat is minder sad dan al een hele OP klaar gemaakt te hebben.
Ja had ik ook. Zat gewoon op fok en zag toen ineens dat de SC dicht was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zit te simsen. En ik wou even kijken en toen zag ik dat hij dicht was.En dat is minder sad dan al een hele OP klaar gemaakt te hebben.
Ik zat niet op de lapo te wachten ofzo, en hoezo word ik er bij betrokken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Puh-lease, jij en Mozy zijn wonderbaarlijk net op het moment dat er weer een nieuw deel is, ook weer online? Iedereen was aan het wachten.
Jij en T komen net binnenvallen als er een nieuw topic wordt geopend. Terwijl het andere topic al 25 minuten verlaten was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat niet op de lapo te wachten ofzo, en hoezo word ik er bij betrokken.
jij en chai zijn 1quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zat niet op de lapo te wachten ofzo, en hoezo word ik er bij betrokken.
Handig dat linkje in de lapo, naar dit topic.quote:
Oh, en Tliz noemt het sad, en ik heb helemaal niks gezegd maar mijn naam moet gewoon even worden vermeld?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij en T komen net binnenvallen als er een nieuw topic wordt geopend. Terwijl het andere topic al 25 minuten verlaten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |