Jij bent al bezet.quote:
Die nieuwe?quote:die de kale mee sprak voordat die jongen uit de lift kwam.
Wtf, je zegt dat hij in Limburg woont en ik zeg dat hij nu te ver woont. Ik heb op geen enkele manier gezegd dat ik ook maar 1% interesse in hem heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij bent al bezet.![]()
![]()
[..]
Die nieuwe?
Dat beweer ik ook niet. Maar jij kan hem wel goed verstaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Wtf, je zegt dat hij in Limburg woont en ik zeg dat hij nu te ver woont. Ik heb op geen enkele manier gezegd dat ik ook maar 1% interesse in hem heb.![]()
Ze zijn allemaal nieuw natuurlijk.quote:Ik denk het ja. ik heb haar niet eerder gezien.
Hoi!quote:
Dat beweer je wel. Anders zou je niet zeggen dat ik bezet zou zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar jij kan hem wel goed verstaan.
[..]
Ze zijn allemaal nieuw natuurlijk.
Oi!quote:
Wat een mafkees.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
Dat beweer je wel. Anders zou je niet zeggen dat ik bezet zou zijn.
Omdat jijquote:Waarom stel je die vraag dan of ze nieuw is.
ik bedoelde 'quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat een mafkees.![]()
[..]
Omdat jijdeed.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig woon je nu ver weg.
Daar ging het dus mis in de communicatie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef L.no het volgende:
[..]
ik bedoelde ''een beetje sarcastisch.
En ondertussen ben je telefoonverkoper?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef GodsSon het volgende:
Ik mag op 1 september gaan beginnen.
Het is de bedoeling dat het mijn afstudeerstage wordt, helaas mag ik nog niet afstuderen op dit moment. Moet nog 1 vak afronden van mijn bachelor, als dat gelukt is krijg ik de begeleiding vanuit de universiteit en gaat het echt los. Tot die tijd doe ik voornamelijk opdrachten voor het bedrijf in combinatie met mijn literatuuronderzoek
welkomquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef GodsSon het volgende:
Het is de bedoeling dat het mijn afstudeerstage wordt, helaas mag ik nog niet afstuderen op dit moment. Moet nog 1 vak afronden van mijn bachelor, als dat gelukt is krijg ik de begeleiding vanuit de universiteit en gaat het echt los. Tot die tijd doe ik voornamelijk opdrachten voor het bedrijf in combinatie met mijn literatuuronderzoek
Jep, doe ik in het weekendquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ondertussen ben je telefoonverkoper?
Dat is iemand die telefoons verkoopt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ondertussen ben je telefoonverkoper?
Hoi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef GodsSon het volgende:
Ja, anders ben je telefonisch verkoperquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is iemand die telefoons verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |