Dat dacht ik dus ook al, zou iemand dit kunnen verifiėren?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Elmostyle het volgende:
Zou masturberen niet vallen onder ongewenste intimiteiten ofzo? en dat is toch wel een hogere boete?
Openbare schennispleging lijkt me, of hoe het ook heet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Elmostyle het volgende:
Zou masturberen niet vallen onder ongewenste intimiteiten ofzo? en dat is toch wel een hogere boete?
quote:ik heb destijds 145 moeten betalen, maar de prizen zijn onlangs verhoogd. Komt zeker veel voor en dan valt er iets te verdienen.
Kan best, gewoon snel trekkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
gelooft hij natuurlijk ook, als je met een slappe leuter in je hand staat.
Ik denk dat de politie geestelijke hulpverlening inschakelt voor iemand die zich in het publiek aan het afsjorren is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Openbare schennispleging lijkt me, of hoe het ook heet.
van een snor zou ie bij mij inderdaad wel weer gaan hangen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
Dan kan je beter gewoon zeggen dat je aan het pissen bent.quote:Schennis van de eerbaarheid (Art. 239 Strafrecht)
Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid
op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;
op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
Is het trouwens een misdrijf of overtreding, maakt bij meerdere keren ook nog wel een verschil lijkt me.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:59 schreef AceOfDubs het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon zeggen dat je aan het pissen bent.
Als je dan alsnog een boete krijgt voor 'wild plassen', zeg dan dat je gewoon rustig stond.. Niks wilds aan.
quote:Als je dan alsnog een boete krijgt voor 'wild plassen', zeg dan dat je gewoon rustig stond.. Niks wilds aan.
Als de agent het daar op gooit, moet je gewoon zeggen dat je ineens aan zijn moeder moest denkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef Markster het volgende:
''ik heb destijds 145 moeten betalen, maar de prizen zijn onlangs verhoogd. Komt zeker veel voor en dan valt er iets te verdienen.''quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:54 schreef Vanzwanen het volgende:
http://www.goeievraag.nl/(...)eren-nederland.60093
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |