Ekte ekte bazen, zoals deze Limbo hier, kunnen gewoon Braveheart stylow op die paardje rond rijdenquote:
Meer iets voor jou. 's Ochtends ritje op t paard, 's middags curling en dan na het avondeten een potje bridge. De volgende ochtend stap je in je Audi om naar de golfbaan te gaan.quote:
Je moet eens op een manege kijken, daar loopt ook zat lekkers rondquote:
Kennelijk niet, je hebt een 14 jarige vriendinquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb daardoor wel zat variatie in de meisjes om mij heen
Die jou maar al te graag aan een van hun mannelijke vrienden willen koppelen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb daardoor wel zat variatie in de meisjes om mij heen
Paarden ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet eens op een manege kijken, daar loopt ook zat lekkers rond
Dat gaat na een aantal jaren paardrijden alleen maar de slechte kant op, die meiden gaan op hun huisdier lijken, cq paardenbek krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je moet eens op een manege kijken, daar loopt ook zat lekkers rond
Héé kerel, wedden dat jij hem er niet in een keer in hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer iets voor jou. 's Ochtends ritje op t paard, 's middags curling en dan na het avondeten een potje bridge. De volgende ochtend stap je in je Audi om naar de golfbaan te gaan.
Die laatste zin is niets mis mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Meer iets voor jou. 's Ochtends ritje op t paard, 's middags curling en dan na het avondeten een potje bridge. De volgende ochtend stap je in je Audi om naar de golfbaan te gaan.
Nee, je moet met een achterwiel aangedreven auto naar de golfbaan gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had serieus een lerares met een paardenbek en t leek alsof ze in paardrijkleding rondliepquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaat na een aantal jaren paardrijden alleen maar de slechte kant op, die meiden gaan op hun huisdier lijken, cq paardenbek krijgen
Wat voor huisdier heb jij dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaat na een aantal jaren paardrijden alleen maar de slechte kant op, die meiden gaan op hun huisdier lijken, cq paardenbek krijgen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had serieus een lerares met een paardenbek en t leek alsof ze in paardrijkleding rondliep
Ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:37 schreef Japsnars het volgende:
En waarschijnlijk zijn het van die dominante bitches die jou willen gaan berijden met een zweepje, top jongen!
Een tijgerprint kat die wiet vreetquote:
quote:
Dit ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had serieus een lerares met een paardenbek en t leek alsof ze in paardrijkleding rondliep
Dus jij bent dik, eet wiet en loopt in een tijgerprint mannenstring rond?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een tijgerprint kat die wiet vreetZe heeft wel een beetje last van overgewicht
Nee, alles behalve/ik rook het/alleen wanneer Do aanwezig isquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus jij bent dik, eet wiet en loopt in een tijgerprint mannenstring rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |