* livalo heeft zichzelf niet gevonden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Hyman het volgende:
Fok!users lepeltopic
Ghihii, naamzoektopic
Nep vegetarietistequote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef livalo het volgende:
Pasta met een kaassaus, zalm en spinazie.
Goedgoed! Druk, zoals altijd, maar voel me hier nog steeds op m'n plek. Ik zou niet weten wanneer ik ooit Nijmegen uit zal gaan.quote:
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.quote:
Daar hebben ze pillen voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje voor mezelf zorgen, had echt veul te weinig ijzer in m'n bloed.
Mooi om te horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Goedgoed! Druk, zoals altijd, maar voel me hier nog steeds op m'n plek. Ik zou niet weten wanneer ik ooit Nijmegen uit zal gaan.
En hoe is 't met jou?
quote:
Oh, dat soort pilletjes.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat? Die kun je gewoon bij de Kruidvat of apotheek halen.
Echte werkende ijzerpillen moet je van de dokter krijgen, en dat krijg je als het erfelijk is o.i.d. Ik zit nu aan de roosvice Ferro, en ik merk bij de volgende bloeddonatie wel of m'n ijzer weer op peil is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat? Die kun je gewoon bij de Kruidvat of apotheek halen.
Zit je nog op dezelfde opleiding of ga je naar een nieuwe?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
Met mij gaat het ook goed. Ik moet nog het één en ander regelen voor de studie, want de info komt een beetje traag van hun kant. Maar dat komt wel goed hoop ik.
En nu ga ik weer.
Spreek je wel op msn als je er ooit een keer bent.
Vrije wil, geld ervoor krijg je al een hele tijd niet meer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:50 schreef Hyman het volgende:
Bloeddonatie, krijg je daar nog geld voor dan? of is het uit vrije wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |