Het komend jaar hoop ik mijn Bachelor Geschiedenis aan de UU af te ronden en het ori๋nteren voor de juiste Master studie gaat nu toch echt beginnen.
Nu las ik op de website van de Radboud Universiteit Nijmegen over de Master Parlement & Politiek. Op de website vertelt men dat het een goede aansluitende master is op Geschiedenis. Sowieso lijkt de vestiging van het Centrum voor Parlementaire Geschiedenis in Nijmegen een goede kwaliteitsimpuls voor die master te zijn.
Toch blijven het reclamepraatjes, en ik vroeg me dan ook af of er hier mensen zijn die de master zelf volgen of gevolg hebben of die er iets meer van weten via kennissen. Klopt het dat het een master is op het snijvlak van politicologie/geschiedenis/rechten? Is de kans dat je bij de verplichte stage een degelijke stageplek vindt (op een ministerie of bij een partij) groot? Ik hoop dat er mensen zijn, aangezien de master vrij onbekend is.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_