Oh dus jij liet mij met m'n spacende kop een dansje doen voor een sigaret...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef VorteXxX het volgende:
achterin de hoek links. we zaten langs het pad en mensen mochten er alleen door als ze een liedje zongen danste of een truckje deeden... was best hilarisch als alle mafkezen terug gaan naar hun tent. was echt super gezellig
HAHA waarschijnlijk welquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Oh dus jij liet mij met m'n spacende kop een dansje doen voor een sigaret...
Autoalarm heb ik wel 24 uur eerder gehoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Mathijz het volgende:
Dat was vanochtend rond een uur of 6? Was ook iemand met een autoalarm aan het spelen.
Jup, die gast stond aan de buitenkant van 1 (dichtbij 2 zo gezegd).quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:00 schreef Mathijz het volgende:
Dat alarm is vaker afgegaan dit weekend.
even een korte vraag stonden jullie bij 2 oranje partytenten op camping 2?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Syndicate het volgende:
Die campingsecurity homo's van camping 2 hebben mijn groene laserpen ingenomen. Vervolgens vragen wij op grond waarvan wordt er geantwoord dat dat in het reglement staat. Wij het reglement opgezocht, nergens. Toen had men een ander antwoord klaar () namelijk dat de organisatie bepaalde dat ie moest worden ingenomen omdat ie illegaal was. Ja tuurlijk. Toen kwam het erop neer dat ik m'n pen terug mocht maar dan moest vertrekken.
Dus Perquisite, mazzel gehad dat jij m nog wel hebt. Ze hadden er al 1 ingenomen toen ik die van mij afstond, en ze waren op zoek naar een derde.
Bedoel je die gasten met die grammofoonplaten afspeelden, nast het pad?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef kciR het volgende:
Camping 2, as usual. Nu alleen niet vooraan, omdat het al te vol was om onze groep neer te zetten, maar gelijk achter de bomen/ sloot. En dan naast die gasten die vrijdag de hele tijd muziek draaiden op de donderdagavond en nog best een goede muzieksmaak hadden ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |