Oh dus jij liet mij met m'n spacende kop een dansje doen voor een sigaret...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef VorteXxX het volgende:
achterin de hoek links. we zaten langs het pad en mensen mochten er alleen door als ze een liedje zongen danste of een truckje deeden... was best hilarisch als alle mafkezen terug gaan naar hun tent. was echt super gezellig
HAHA waarschijnlijk welquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Oh dus jij liet mij met m'n spacende kop een dansje doen voor een sigaret...
Autoalarm heb ik wel 24 uur eerder gehoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:14 schreef Mathijz het volgende:
Dat was vanochtend rond een uur of 6? Was ook iemand met een autoalarm aan het spelen.
Jup, die gast stond aan de buitenkant van 1 (dichtbij 2 zo gezegd).quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:00 schreef Mathijz het volgende:
Dat alarm is vaker afgegaan dit weekend.
even een korte vraag stonden jullie bij 2 oranje partytenten op camping 2?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Syndicate het volgende:
Die campingsecurity homo's van camping 2 hebben mijn groene laserpen ingenomen. Vervolgens vragen wij op grond waarvan wordt er geantwoord dat dat in het reglement staat. Wij het reglement opgezocht, nergens. Toen had men een ander antwoord klaar () namelijk dat de organisatie bepaalde dat ie moest worden ingenomen omdat ie illegaal was. Ja tuurlijk. Toen kwam het erop neer dat ik m'n pen terug mocht maar dan moest vertrekken.
Dus Perquisite, mazzel gehad dat jij m nog wel hebt. Ze hadden er al 1 ingenomen toen ik die van mij afstond, en ze waren op zoek naar een derde.
Bedoel je die gasten met die grammofoonplaten afspeelden, nast het pad?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef kciR het volgende:
Camping 2, as usual. Nu alleen niet vooraan, omdat het al te vol was om onze groep neer te zetten, maar gelijk achter de bomen/ sloot. En dan naast die gasten die vrijdag de hele tijd muziek draaiden op de donderdagavond en nog best een goede muzieksmaak hadden ook
haha mocht ik willenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Syndicate het volgende:
Die campingsecurity homo's van camping 2 hebben mijn groene laserpen ingenomen. Vervolgens vragen wij op grond waarvan wordt er geantwoord dat dat in het reglement staat. Wij het reglement opgezocht, nergens. Toen had men een ander antwoord klaar () namelijk dat de organisatie bepaalde dat ie moest worden ingenomen omdat ie illegaal was. Ja tuurlijk. Toen kwam het erop neer dat ik m'n pen terug mocht maar dan moest vertrekken.
Dus Perquisite, mazzel gehad dat jij m nog wel hebt. Ze
hadden er al 1 ingenomen toen ik die van mij afstond, en ze waren op zoek naar een derde.
Haha dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Waaghals2010 het volgende:
De Jedi heb ik ook gezien...
Hoe heette die kerel ook alweer. Met de vraag: mag ik jou k*t zien?
eh... 2 uurtjes kees meegepakt daarna tot sochtendsvroeg op de camping gezeten tot uurtje of 8 / 9 en toen naar huisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef Balgehakt het volgende:
Je hebt 7 uur lang op de camping gezeten?
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:39 schreef Danny_cool88 het volgende:
[..]
even een korte vraag stonden jullie bij 2 oranje partytenten op camping 2?
Lol, kut zeg. Dat was ook op de donderdagavond? Dan waren het waarschijnlijk de 3 dezelfde gasten(1 aziaat, 2 domme nederlanders van het formaat Veet-ik-ut)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef Perquisite het volgende:
[..]
haha mocht ik willenBij mij kwamen ze met 3 man dat ding afpakken, omdat ik mensen zou storen
Ja precies! Had ik met jou het laser gevecht op de bomen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:43 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Lol, kut zeg. Dat was ook op de donderdagavond? Dan waren het waarschijnlijk de 3 dezelfde gasten(1 aziaat, 2 domme nederlanders van het formaat Veet-ik-ut)
Nee, ik stond aan de andere kant van de bomen. Waren 8 oudere kerels..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Bedoel je die gasten met die grammofoonplaten afspeelden, nast het pad?
Heel ff heb ik nog een andere laser gezien gelijktijdig ja, was jij dat zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja precies! Had ik met jou het laser gevecht op de bomen?
Gewoon weer camping 2quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef VorteXxX het volgende:
maaaaar...de vraag der vragen aan de camping 2ers... volgend jaar weer camping 2 of toch een andere?
quote:
Dus jij was die lul met een laserpen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Syndicate het volgende:
Dus Perquisite, mazzel gehad dat jij m nog wel hebt. Ze hadden er al 1 ingenomen toen ik die van mij afstond, en ze waren op zoek naar een derde.
Haha wij ook. Camping 3 was geen ruimte voor de grootte van onze groep maar toen zagen we een gat in de bomen naar camping 2. Slootje over gesprongen (ik als eerste en toen eerst alle spullen opgevangen die alle pussy's gooiden omdat ze dachten het niet te halen) en daar waren we.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Stond dit jaar voor het eerst sinds jaaren niet op 3 vanwege vol, maar ik moet zeggen: 2 is de nieuwe 3!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |