Ik zag jou lopen op station Amersfoortquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kees is een eindbaas, voor de rest wil ik er geen woorden aan vuil maken.
Ik zal er wel verdomd fris uit hebben gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:14 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ik zag jou lopen op station Amersfoort
Haha wij liepen er ook als een stel zombies rond, iedereen eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik zal er wel verdomd fris uit hebben gezien![]()
Niet zo aanstellen! Was vet mooi met al die opblaasbeesten ! Wat super, vorig jaar was ook leuk, maar nu ook toch, je had moeten zien wat voor opblaasbeesten in beslag zijn genomen door de security, als dat allemaal mee was gekomen waren er meer opblaasbeesten dan bezoekers in die tent !quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Xeanor het volgende:
Kees was 100x minder leuk dan vorig jaar, veel te druk, veel en veel te veel rotzooi dit keer (sodemieter op met je half-opgeblazen luchtbedden, ze zijn tyfusirritant) terwijl het vorig jaar wel nog leuk was met gewoon een paar opblaasdingen die werden rondgebokst. Verder zoals ik al zei veel te druk, je kon nauwelijks staan en je werd continu aan een stuk door alle kanten op geduwd. Ben rond 03:30 teruggegaan en toen kon je wel enigszins wat "dansen". Toen waren kennelijk alle agressieve mongolen ook weg en heb ik nog ff kunnen crowdsurfen.
Vorig jaar was het van begin tot eind geniaal. Was het maar ieder jaar zo.
Wat is een spiegelbol ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef Vinifera het volgende:
Sta ik daar lekker keeswaardig te zijn, krijg ik vol een joekel van een spiegelbol tegen mijn kop!
En hij was niet van piepschuim...
Nee man het is kees van hondt het is een afsluiter mensen weten wat daar gebeurt... alleen volgend jaar als afsluiter in de alfa tot een uurtje of 4quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:38 schreef MOD het volgende:
Die luchtbedden stand naast de Grolsch was ook echt geplunderd. Ik hoorde de beveiligers bij de ingang ook nog zeggen "van af nu alle opblaasbare voorwerpen in beslag nemen"
Echt grappig om te zien hoe die kliko's het publiek in gingen. Aan het eind van de avond telde ik er 18 die door de security uit het publiek waren gehaald. Ook nog een aantal picknick tafels. Het gaat soms echt te ver vind ik.. Daarom niet minder vet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |