Niet handig met een laag voorhoofd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Terechte klacht alhoewel ik niet helemaal begrijp wat het zeep in de buurt van je ogen doet. Misschien handig een washandje te gebruiken voor je hoofd.
Ik was me geizcht er mee. gewoon vol, flats tegen me hoofd en gezicht aan, dus automatisch komt het ook op je ogen (oogleden)quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Terechte klacht alhoewel ik niet helemaal begrijp wat het zeep in de buurt van je ogen doet. Misschien handig een washandje te gebruiken voor je voorhoofd.
Vooral het gene brandt als je je velletje|(quote:
Jij hebt het zelfde ervaren? kraag hoor ik reacties hierover, om te kijken of ik me niet aanstelquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:09 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Verder terechte klacht overigens
Ja meestal wel. Maar zoals het effect met pepperspray; Het hoeft niet eens IN je ogen te komen, het regageert met vocht, en slijmvliezen, en door dunne huid (zoals je oogleden) trekt het makkelijk doorheenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:10 schreef Hard_Feesten het volgende:
De douchegel die je normaal gebruikt kan je gewoon vol in je ogen smeren?
Bij mij voelde het alsof ik chemisch besneden werd'quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, ik heb een flesje Nivea douchegel gebruikt wat heerlijk ontspannend zou moeten zijn aldus de fabrikant. Maar toen ik eenmaal mijn ballen ging wassen brandde de menthol mijn ballen zowat eraf.
Ik ben blijkbaar niet de enige: http://consumerist.com/20(...)sh-on-your-junk.html
Ik ook, maar head & shoulders komt nog vaak door mn oogleden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef Beach het volgende:
Ik doe altijd mn ogen dicht als ik mn gezicht wasdaar denk je niet aan?
Ja nu zie ik het ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:14 schreef Ferry_76 het volgende:
Staat ook op de achterkant van de fles: "Vermijdt contact met de ogen en andere gevoelige lichaamsdelen."
Verder is het 'Dermatologisch getest' maar wat de testresultaten zijn staat er dan weer niet bij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |