abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:18:32 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88649378
Die boom is tof! :o O+

En wat een enorm lief gedichtje Oeke!
***
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 28 november 2010 @ 12:05:38 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89251432
Stiemie wat een leuke adventdingen O+

Hier vorige week nog een jurkje gemaakt en aan Isa gegeven. Ze was erwel blij mee volgens mij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 28 november 2010 @ 13:06:06 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89253281
knap gemaakt ynske!

en over leuke adventskalenders gesproken, dit vind ik ook zo'n super leuk idee:



O+

[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 28-11-2010 13:45:11 ]
in de haak.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 november 2010 @ 13:57:36 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89255110
Isa heeft samen met papa een straatje gemaakt voor het raam :D

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar maandag 29 november 2010 @ 08:54:34 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_89286939
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:05 schreef Ynske het volgende:
Stiemie wat een leuke adventdingen O+

Hier vorige week nog een jurkje gemaakt en aan Isa gegeven. Ze was erwel blij mee volgens mij
[ afbeelding ]
Heel blij :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_89302184
Oeke dat gedichtje <3! Ik heb het overgeschreven :)

Sjeen wat staat dat sfeervol!

Ynske wat een mooie jurkjes! Super om zoveel kleertjes te hebben voor de pop O+

Trui wat een leuk idee! Maar wat een werk :D

Hebben jullie ervaring met deze drukknopen? Of moet ik toch weer voor de duurdere van Prym gaan?
Ik had laatst bij de Blokker hele goedkope drukknopen en een tang gekocht en die knopen passen helemaal niet in de tang }:|
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 29 november 2010 @ 16:22:28 #207
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_89302329
Die drukknopen ken ik niet :{ Ik ben wel na al jarenlang gezeik met allerlei merken drukknopen e.d. overgestapt op KAM-snaps. Dat zijn kunststof-drukkers en die doen het wel geweldig :Y (weet niet of je in de buurt woont, anders kan ik er altijd een paar voor je in doen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:43:43 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89303247
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Twinkly het volgende:
Oeke dat gedichtje <3! Ik heb het overgeschreven :)

Sjeen wat staat dat sfeervol!

Ynske wat een mooie jurkjes! Super om zoveel kleertjes te hebben voor de pop O+

Trui wat een leuk idee! Maar wat een werk :D

Hebben jullie ervaring met deze drukknopen? Of moet ik toch weer voor de duurdere van Prym gaan?
Ik had laatst bij de Blokker hele goedkope drukknopen en een tang gekocht en die knopen passen helemaal niet in de tang }:|
ik gebruik ze wel eens en op zich is er niets mis mee.
haha, en die tang heb ik ook en idd. de drukknopen passen niet, maar iets grotere wel.

het ligt eraan wat je vast wil drukknopen. dunne stof gaat wel, maar echt dikke stof zou ik niet doen. dat redden die pinnetjes niet zo.

kam snaps ken ik niet. ik heb onlangs wel plastic drukknopen gekocht, maar ik heb niet opgelet op er een merk op staat.
pi_89317803
Ynske leuk gemaakt zeg!

Sjeen wat leuk gemaakt zeg dat straatje. Die ga ik onthouden!

En Trui die adventskalender is ook leuk zeg! Ik moet nog 4 zakjes en dan is de serie voor Linde af. Esmee gaat pas vanaf volgend jaar aan de adventskalender heb ik zojuist besloten :P
  maandag 29 november 2010 @ 21:44:08 #210
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89318950
ik was ook bezig met een soort adventskalender (er komen dan kleine pakjes rechts en links in elke 'tak').maar ik vrees dat ik 'm verpest heb vanmiddag... ik gooide 'm in een stijfseloplossing omdat 't ding veel te slap was, en nu zijn de witte randjes erg lelijk groen gevlekt geworden...
(heb nog geen foto van na-de-ramp...)
in de haak.
pi_89319010
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef trui het volgende:
ik was ook bezig met een soort adventskalender (er komen dan kleine pakjes rechts en links in elke 'tak').maar ik vrees dat ik 'm verpest heb vanmiddag... ik gooide 'm in een stijfseloplossing omdat 't ding veel te slap was, en nu zijn de witte randjes erg lelijk groen gevlekt geworden...
(heb nog geen foto van na-de-ramp...)
Oh wat jammer zeg. Kan je 'm niet uitspoelen ofzo? Ik vind 'm namelijk wel heel erg leuk!
  maandag 29 november 2010 @ 22:00:31 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89319968
Wat een enorm leuk idee Trui! :Y Zonde dat hij verkleurd is... -O- :{
Die met die wantjes vind ik ook heel erg leuk. :Y

Wat een leuke huisjes Sjeen! :Y O+ Wij hadden vorig jaar ook zoiets en het staat zo gezellig idd! :Y
***
pi_89331579
Trui wat jammer dat het witte nu gevlekt is -O- Misschien kun je het nog redden door het in de wasmachine te gooien, dan wordt het wit misschien egaal lichtgroen?

E.T. wat lief O+ Ik woon in Gelderland.
Waar koop jij die snaps? Ik heb net gegoogled en las op blogs dat mensen het via Ebay uit China laten komen?
Maar voor het bloesje waar ik nu mee bezig ben heb ik echt van die babydrukkers nodig. Het is al een heel hyper-gekleurd stofje, dus hij moet rustige knoopjes hebben.

Lady_wrb waar heb je die iets grotere drukkers gevonden die wel in de tang passen?
Die webshop die ik gisteren postte met die goedkope drukkers rekent 5 euro verzendkosten 8)7 dan is het niet meer zo goedkoop...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 08:56:24 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89331656
wat stoppen jullie eigenlijk in zo'n kalender?
ik heb een kant en klare die ik vorig jaar gekocht heb bij de kwantum.
een houten met van die kleine laad(t?)jes.
ik wil in de laatste zijn kado doen. (hij wil een kaartje voor de dsi, dus dat gaat prima passen)

ik heb een vlaggenlijn voor mijn vrijwilligerswerk gemaakt.
van camouflagestof :)
ze hadden er al een maar die was meisjesachtig en ik had beloofd er een speciaal voor de jongens in de groep te maken.
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:05:18 #215
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_89331828
Twinkly, ik woon in Rotterdam.. niet echt in de buurt dus :{
Ik heb mijn snaps op www.mardag.nl gekocht in een aanbieding.. maar inderdaad worden ze heel veel via ebay uit China gehaald.

Die drukkers die jij postte hebben ze ook bij www.delapjesschuur.nl . Die versturen brievenbuspost als het kan qua formaat en gewicht en dat wordt achteraf verrekend. (of niet meteen betalen, maar de mail afwachten). :) Erg goede ervaringen met hun :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_89331886
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Twinkly het volgende:
Oeke dat gedichtje <3! Ik heb het overgeschreven :)

Sjeen wat staat dat sfeervol!

Ynske wat een mooie jurkjes! Super om zoveel kleertjes te hebben voor de pop O+

Trui wat een leuk idee! Maar wat een werk :D

Hebben jullie ervaring met deze drukknopen? Of moet ik toch weer voor de duurdere van Prym gaan?
Ik had laatst bij de Blokker hele goedkope drukknopen en een tang gekocht en die knopen passen helemaal niet in de tang }:|
Zonder verder teruggelezen te hebben...

ik heb twee pakjes van die drukkers liggen, weet even zo snel niet of ik nou open of dichte heb van boven, kan wel ff een foto van de verpakking maken en ik stuur je er met liefde een stuk of wat op hoor! heb 2 doosjes dus ik denk dat ik dan ook wel 1 zo'n plastic malletje kan missen, lijkt me.

Kijk maar :)

-edit-
oh en ik heb verder zelf nog geen ervaring ermee want ze zijn nog niet gebruikt door mij :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89332288
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
wat stoppen jullie eigenlijk in zo'n kalender?
Mini verpakking prinsessenshampoo, voorverpakt spekje, prinsessenpotlood, gum, leuke puntenslijper, pixie boekje, dingetje om in de kerstboom te hangen, kaleidoscoopje, zo'n tv-dingetje waar je dia's in kan bekijken, badbeestje, stickervelletje, stempel, notitieboekje, sleutelhanger, rolletje snoepjes, smarties, verrassingsei, doosje krentjes, paar leuke sokken etc zo maar wat ideetjes en dingen die er bij ons inzitten :)
pi_89332532
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Zonder verder teruggelezen te hebben...

ik heb twee pakjes van die drukkers liggen, weet even zo snel niet of ik nou open of dichte heb van boven, kan wel ff een foto van de verpakking maken en ik stuur je er met liefde een stuk of wat op hoor! heb 2 doosjes dus ik denk dat ik dan ook wel 1 zo'n plastic malletje kan missen, lijkt me.

Kijk maar :)

-edit-
oh en ik heb verder zelf nog geen ervaring ermee want ze zijn nog niet gebruikt door mij :P
Oh, wat lief O+ O+ Heb jij ze niet zelf nodig dan?
Ik zoek de drukkertjes met een open ringetje.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89332876
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:38 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, wat lief O+ O+ Heb jij ze niet zelf nodig dan?
Ik zoek de drukkertjes met een open ringetje.
ja ik heb ze wel nodig, maar het zijn er best wel veel in een doosje dus kan er gerust wat missen. ik wilde ze gebruiken voor jurkjes, van die A-lijn voor de schouderbandjes zeg maar.

Ik ga straks ff kijken, zal je wel pm'en.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89333628
Trui, gaaf! Wat jammer dat dat stijfsel niet succesvol was!
Ik ga denk ik voor volgend jaar maar wat knutselen qua adventskalender, want dat gaat nu niet meer lukken. Wel met andere dingen bezig, nog steeds de broek voor Mirte waar ik gister een winkelhaakje in knipte toen ik een randje korter knipte :{.
Hierna ga ik voor beide meiden een rokje maken.
Ben ondertussen bezig geweest voor secret santa, maar dat kan ik nog niet showen... Kan wel, maar dan ben ik te makkelijk te onthullen *).
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:52:52 #221
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89336782
de wasmachine bracht inderdaad uitkomst, het wit is weer wit! *O* nu nog iets anders verzinnen op de slapheid. :+
in de haak.
pi_89336873
Oh wat fijn zeg!

Misschien ijzerdraad erin? Of dik karton? Wil je 'm ophangen of moet ie staan?
pi_89336964
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef trui het volgende:
de wasmachine bracht inderdaad uitkomst, het wit is weer wit! *O* nu nog iets anders verzinnen op de slapheid. :+
groen ijzerdraad erdoorheen weven?

wat fijn dat het wit weer wit is!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89337790
Fijn dat het weer wit is geworden trui!
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:20:59 #225
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_89337801
Wat een leuke dingen worden er hier weer gemaakt!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')