Jaha, dat je alles wat ik schrijf nonsens vind weet ik welquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Een schizofreen maakt dubbel verschil!
Ik vind het nonsens. Net zoals doortrapt iets toevoegt.
Daarbij hebben weTinoz
.
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er lopen moderators rond die zo ongeveer bij het woordje KUT al compleet in de stress schieten en onmiddellijk drie toetsenborden aankoppelen om maar snel te kunnen corrigeren.
I rest my case. Tinoz niet kennen ...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, wie is Tinoz? Is dat een rasechte schizo?
En vergeet niet dat slag heerlijke serieuze, fanatieke, doch argeloze RLS-kijkers, met allemaal van die overduidelijke knopjes, die schreeuwen "druk op mij"quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk is doortrapt van toegevoegde waarde. Daarnaast kunnen een paar schizofrene, zwaar aan alcohol verslaafde gasten of gewoon wat autistische dorpsgekken wel van toegevoegde waarde zijn. Probleem is dat die binnen no-time afgeserveerd worden, terwijl zij juist degenen zijn die er toe doen, het verschil maken.
Ik ga geen namen noemen. En dat is tegelijkertijd ook al het probleem. Ik doe dat dus maar zelden meer, gewoon man en paard noemen omdat je eigenlijk niemand "onheus" wil bejegenen. Dat is misschien wel de kern van de vertruttingquote:
Dus eigenlijk ben jij de verpersoonlijking van de vertrutting? Zulks een CDA zwaktebod.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga geen namen noemen. En dat is tegelijkertijd ook al het probleem. Ik doe dat dus maar zelden meer, gewoon man en paard noemen omdat je eigenlijk niemand "onheus" wil bejegenen. Dat is misschien wel de kern van de vertrutting
Precies, je kent elkaar tegoed en dat komt ook weer doordat er te weinig users zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij de verpersoonlijking van de vertrutting? Zulks een CDA zwaktebod.
Dus eigenlijk ben je pissig op jezelf, omdat je man en paard niet meer noemt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen. En dat is tegelijkertijd ook al het probleem. Ik doe dat dus maar zelden meer, gewoon man en paard noemen omdat je eigenlijk niemand "onheus" wil bejegenen. Dat is misschien wel de kern van de vertrutting
Je bent scherp Hondjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je pissig op jezelf, omdat je man en paard niet meer noemt.
Je hebt jezelf aangepast aan mensen op het forum en dat voelt niet prettig.
Dat heeft ie bewust, onbewust al gedaan toen ie opeens Teun moest worden i.p.v. NMNSquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je pissig op jezelf, omdat je man en paard niet meer noemt.
Je hebt jezelf aangepast aan mensen op het forum en dat voelt niet prettig.
Ook dat, maar toen was er eigenlijk al sprake van een status quo v.w.b. saaiheid.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heeft ie bewust, onbewust al gedaan toen ie opeens Teun moest worden i.p.v. NMNS
Parship does the jobquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
Je moet gewoon je horizon verbreden. Buiten RLS dus.
Dan zie je dat er veel meer kutwijven rondlopen.
Ik heb hier zolang zitten meelezen voordat ik uberhaubt zelf geen mee posten...Hylarischquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hè, was hij soms ook wel. Vooral de eerste twee jaar. Daarna was hij ook kansloos hoor
Open daar nu eens een topic over in R&P.quote:
Jawel, totdat die gek jou op de korrel had, dat moet voor sommigen af en toe niet leuk geweest zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb hier zolang zitten meelezen voordat ik uberhaubt zelf geen mee posten...Hylarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |