Hm, nee, maar ik denk dat Ainnir (Die niet meer veel post) en tliciouz (Die post wel veel) het wel wetenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef bibi het volgende:
Heeft iemand een idee hoe duur het is om bij TD te bestellen en dan te laten bezorgen in amerika?
miijn salaris staat er ook op, plus bonusquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Diconnected het volgende:
@ -Juud: SS Rotterdam is erg tof! Ben er ook een keer geweest, met de watertaxi! En die watertaxi's gaan trouwens knoerthard.
Oeh, epic! M'n salaris is gestort, dus kan weer gaan falen
Licht eraan hoeveel het is niet duur iigquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef bibi het volgende:
Heeft iemand een idee hoe duur het is om bij TD te bestellen en dan te laten bezorgen in amerika?
nopequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, want een spoiler houdt SQ tegen dit te lezen, denk het niet he
Hm, ik hoor vaker dat daar de dental care wat beter is dan hierquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Ren; GEFELI
@ SQ; pffff... hoop maar wel dat je hierna er vnaaf bent!
Toen ik naar Amsterdam verhuisde moest ik ook een andere tandarts zoeken. Ik heb nu een tandarts in de PC Hootstraat ( ja ->) want dat was de enige straat die ik wist te vinden!
maar ik heb een inimini chinees vrouwtje die eerst haar krukje helemaal omhoog moet krikken voordat ze erbij kan, heel slecht Nederlands spreekt, maar ze is zo lief en zoooooooooooo geweldige tandarts! Ik wil echt nooit meer een ander! Ze is super voorzichtig, en heeft echt veel dingen vervangen die mijn andere tandarts dus niet echt netjes had gedaan blijkbaar.
ze had in china een universitaire opleiding afgerond, en in nederland nog 4 universitaire opleidingen gedaan, echt wtf
als ik die diplomas aan de muur zie hangen dan voel ik me echt een slacker wat school betreft!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Licht eraan hoeveel het is niet duur iigvoor een lakje of 30/40 $ 15 met UPS ground
ga je toch verhuizen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de stad met vriendin, maar ik moet eigenlijk niet zoveel gaan falen want alleen een Amerikaans paspoort aanvragen kost iets van 135 dollar en dan nog extra kosten enzulks
heb je een doorstuuriemand gevonden, of ga je binnenkort naar amerika?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat ik een beetje los ga.
Vriendinnetje gaat drie weken naar Amerika, en logeert daar bij vrienden. Dus kan het naar hun adres laten sturen, en dan neemt zij het mee. Ze gaat ongeveer twee keer per jaar, en ze neemt altijd spullen voor me mee. Maar nu dan een TD bestellingquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je een doorstuuriemand gevonden, of ga je binnenkort naar amerika?
oeh, goeie regeling!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef bibi het volgende:
[..]
Vriendinnetje gaat drie weken naar Amerika, en logeert daar bij vrienden. Dus kan het naar hun adres laten sturen, en dan neemt zij het mee. Ze gaat ongeveer twee keer per jaar, en ze neemt altijd spullen voor me mee. Maar nu dan een TD bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |