abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85599422
*O*
pi_85599515
feli ren
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:14:33 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85599520
Gefeli Ren!!

Fedex kom eens snel }:|
pi_85599606
Heeft iemand een idee hoe duur het is om bij TD te bestellen en dan te laten bezorgen in amerika?
pi_85599639
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef bibi het volgende:
Heeft iemand een idee hoe duur het is om bij TD te bestellen en dan te laten bezorgen in amerika?
Hm, nee, maar ik denk dat Ainnir (Die niet meer veel post) en tliciouz (Die post wel veel) het wel weten

Thanks meiden O+
pi_85599726
Feli RenRen! *O*

Net maar 2 paracetamol ingenomen voor m'n rug, gaat al een stukje beter gelukkig.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85599750
Feli Ren *O*

Sterkte Dico :*
pi_85599798
@ -Juud: SS Rotterdam is erg tof! Ben er ook een keer geweest, met de watertaxi! En die watertaxi's gaan trouwens knoerthard :D.

Oeh, epic! M'n salaris is gestort, dus kan weer gaan falen :')
pi_85599799
@ Ren; GEFELI :*

@ SQ; pffff... hoop maar wel dat je hierna er vnaaf bent!

Toen ik naar Amsterdam verhuisde moest ik ook een andere tandarts zoeken. Ik heb nu een tandarts in de PC Hootstraat ( ja -> :') ) want dat was de enige straat die ik wist te vinden! :') maar ik heb een inimini chinees vrouwtje die eerst haar krukje helemaal omhoog moet krikken voordat ze erbij kan, heel slecht Nederlands spreekt, maar ze is zo lief en zoooooooooooo geweldige tandarts! Ik wil echt nooit meer een ander! Ze is super voorzichtig, en heeft echt veel dingen vervangen die mijn andere tandarts dus niet echt netjes had gedaan blijkbaar. O+ ze had in china een universitaire opleiding afgerond, en in nederland nog 4 universitaire opleidingen gedaan, echt wtf :') als ik die diplomas aan de muur zie hangen dan voel ik me echt een slacker wat school betreft! :D
pi_85599827
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Diconnected het volgende:
@ -Juud: SS Rotterdam is erg tof! Ben er ook een keer geweest, met de watertaxi! En die watertaxi's gaan trouwens knoerthard :D.

Oeh, epic! M'n salaris is gestort, dus kan weer gaan falen :')
miijn salaris staat er ook op, plus bonus *O*
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:24:51 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85599870
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef bibi het volgende:
Licht eraan hoeveel het is niet duur iig :N voor een lakje of 30/40 $ 15 met UPS ground
pi_85599912
Ik heb geregeld op MUA gelezen dat TD dan rond de $10 rekent..

Feli rennie O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:26:59 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_85599941
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, want een spoiler houdt SQ tegen dit te lezen, denk het niet he :P
nope :Y)
Rennie, gefeliciteerd!
Dico, kusss!! :*
Net bij de jumbo vrieslollies gehaald, ze hadden geen ijsklonten, dus ik lig nu met een aardbeienijspakking op de bank :D
disclaimer
pi_85599977
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Ren; GEFELI :*

@ SQ; pffff... hoop maar wel dat je hierna er vnaaf bent!

Toen ik naar Amsterdam verhuisde moest ik ook een andere tandarts zoeken. Ik heb nu een tandarts in de PC Hootstraat ( ja -> :') ) want dat was de enige straat die ik wist te vinden! :') maar ik heb een inimini chinees vrouwtje die eerst haar krukje helemaal omhoog moet krikken voordat ze erbij kan, heel slecht Nederlands spreekt, maar ze is zo lief en zoooooooooooo geweldige tandarts! Ik wil echt nooit meer een ander! Ze is super voorzichtig, en heeft echt veel dingen vervangen die mijn andere tandarts dus niet echt netjes had gedaan blijkbaar. O+ ze had in china een universitaire opleiding afgerond, en in nederland nog 4 universitaire opleidingen gedaan, echt wtf :') als ik die diplomas aan de muur zie hangen dan voel ik me echt een slacker wat school betreft! :D
Hm, ik hoor vaker dat daar de dental care wat beter is dan hier :') In indonesie ook, en een stuk goedkoper.

Thank youu!
pi_85600038
Gefeli Renn!
pi_85600177
Ik ga vanmiddag naar de stad met vriendin, maar ik moet eigenlijk niet zoveel gaan falen want alleen een Amerikaans paspoort aanvragen kost iets van 135 dollar en dan nog extra kosten enzulks :')
pi_85600178
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Licht eraan hoeveel het is niet duur iig :N voor een lakje of 30/40 $ 15 met UPS ground
:D :9~ *O*

Ik geloof dat ik een beetje los ga. O+
pi_85600222
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de stad met vriendin, maar ik moet eigenlijk niet zoveel gaan falen want alleen een Amerikaans paspoort aanvragen kost iets van 135 dollar en dan nog extra kosten enzulks :')
ga je toch verhuizen? :D
pi_85600275
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef bibi het volgende:

[..]

:D :9~ *O*

Ik geloof dat ik een beetje los ga. O+
heb je een doorstuuriemand gevonden, of ga je binnenkort naar amerika? :9
  PR/Manusje van alles maandag 23 augustus 2010 @ 11:38:50 #20
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_85600385
Gefeliciteerd RenRen-!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_85600455
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb je een doorstuuriemand gevonden, of ga je binnenkort naar amerika? :9
Vriendinnetje gaat drie weken naar Amerika, en logeert daar bij vrienden. Dus kan het naar hun adres laten sturen, en dan neemt zij het mee. Ze gaat ongeveer twee keer per jaar, en ze neemt altijd spullen voor me mee. Maar nu dan een TD bestelling *;
pi_85600479
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef bibi het volgende:

[..]

Vriendinnetje gaat drie weken naar Amerika, en logeert daar bij vrienden. Dus kan het naar hun adres laten sturen, en dan neemt zij het mee. Ze gaat ongeveer twee keer per jaar, en ze neemt altijd spullen voor me mee. Maar nu dan een TD bestelling *;
oeh, goeie regeling!
pi_85600491
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ga je toch verhuizen? :D
Nog niet :')
pi_85600824
Meurning :W
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:54:19 #25
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_85601023
*O* Gister in Rdam gewinkeld ffies bij Mooi naar binnen en daar stond Mad as a Hatter!!

Ik stond er lekker bij te kwijlen :9~ maar vind 14 euro voor 1 flesje toch echt teveel....

Toen was k mn shopmaatje (die van de swapdoos fotos ;) ) ineens kwijt :?

Zitten we later op een terrasje krijg ik een cadeautje O+ Had meneer stiekem MAAH voor me gekocht :Y
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')