Hij zei zelfs overspannen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:05 schreef MrJones het volgende:
Negeert 'ie weer volledig het oververmoeid zijn van Erwin Olaf. Wáárom is Olaf vermoeid, wat vermoeit hem aan zichzelf, Jelle, come on
In ieder geval luistert Jelle BC niet goed, dat helpt niet. Olaf geeft alle ruimte en maakt een open indruk, maar Jelle kapt interessante wendingen af met 'ja ja, we gaan naar een volgend fragment'.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef Toad het volgende:
He, ik zit me af te vragen waarom het niet zo klikt tussen die twee, maar ik kom er niet op. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het wel goed zouden kunnen vinden.
QFT.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef waffles het volgende:
Zwagerman als interviewer en Olaf als gast, dat zou een mooie combi zijn geweest.
Ik denk niet dat JBC zo'n uiterlijk-man is ....quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef Toad het volgende:
He, ik zit me af te vragen waarom het niet zo klikt tussen die twee, maar ik kom er niet op. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het wel goed zouden kunnen vinden.
Ik denk dat Jelle te jong is voor deze taak..quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:12 schreef MrJones het volgende:
[..]
QFT.
Kunnen ze meteen een leuke Roxy-IT fittie uitvechten.
En @jellebc kent beide tenten niet
Hij presenteert maandags Met het oog op morgen op radio1 en ik dacht dat hij ook nog ergens colleges geeft...quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:13 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wat is die nu eigenlijk aan het doen
van wiki:quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hij presenteert maandags Met het oog op morgen op radio1 en ik dacht dat hij ook nog ergens colleges geeft...
quote:In het voorjaar van 2010 bekleedde Luyendijk de Leonardoleerstoel aan de Universiteit van Tilburg. Samen met een aantal studenten wordt er een journalistieke weblog bijgehouden en zetten ze zich in voor duurzaamheid op de campus.
ohja dat was het, en hij schrijft stukjes voor het NRC http://weblogs.nrc.nl/luyendijk/quote:
Je krijgt bijna het idee dat Olaf er héél graag over wil vertellen, en Jelle er héél graag niets over wil wetenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
kijk nu gaat het er toch over, maar het komt idd helemaal uit Erwin zelf..
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef waffles het volgende:
Jelle weet ook niet waar A Clockwork Orange over gaat...
dan had E.O. maar een fragment daarover moeten opzoeken als hij zo dolgraag over de islam wil hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef MrJones het volgende:
[..]
Je krijgt bijna het idee dat Olaf er héél graag over wil vertellen, en Jelle er héél graag niets over wil wetenE.O. deed er zelfs nog een schepje bovenop, maar eigenlijk werd het weer niet echt opgepikt. En E.O. profileert zich de laatste jaren behalve kritiek op islam ook met kritiek op de gemakzuchtige houding van homo's in deze. Prima thema, maar nee, het onderwerp homoseksualiteit beperkt zich bij Jelle so far tot het niveau 'vond je het moeilijk om tegen je moeder te zeggen'. Oh, well. Toch een mooie avond tot nu toe
Nog steeds.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo'n rare film vond ik dat destijds.
Ga gauw kopen. dan, klassiekerquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef alors het volgende:
wtf wat een weirde film zegIk ken hem alleen van naam, dacht dat het een heel ander soort film was
Dat is ook weer waar natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:21 schreef Klaudias het volgende:
[..]
dan had E.O. maar een fragment daarover moeten opzoeken als hij zo dolgraag over de islam wil hebben
Te triest.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef waffles het volgende:
Jelle weet ook niet waar A Clockwork Orange over gaat...
Ik stond een jaar voor het instorten nog bovenop dat gebouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben toen ik 7 was nog in die gebouwen geweest.. zo bizar..
Van mij was het al wat langer geleden, maar bizar idee toch? Dat ze er niet meer zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik stond een jaar voor het instorten nog bovenop dat gebouw.
Ja, blijft bizar om weer te zien.quote:
Ja vond dat met afstand de indrukwekkendste / karakteristiekste plek van de stad die wellicht het indrukwekkendst / karakteristiekst van de moderne westerse mens is. Ook het zich vanuit Jersey City op de skyline.. Ben sindsdien niet meer teruggeweest, maar zou niet vrolijk meer worden van de skyline.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van mij was het al wat langer geleden, maar bizar idee toch? Dat ze er niet meer zijn?
Ik heb de naam van die 9/11docu even gemist. Hoe heet ie ook alweer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, even op het lijstje zetten die docu.
http://www.imdb.com/title/tt1312203/quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de naam van die 9/11docu even gemist. Hoe heet ie ook alweer?
wie? JBC?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt, lul hem onder tafel. Terecht.
Absoluut.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het helemaal met hem eens, kan daar ook zo boos over worden.
Verdomme
Nou ik vind dat JBC echt niet lekker reageert op veel situaties die Erwin aandraagt. Maar goed, zal wel gevoel zijn ofzo.quote:
Ben afgehaakt voor 24quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Toad het volgende:
hm, lastig, straks begint Sjek
wel boeiende avond tot nu toe
valt wel meequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik vind dat JBC echt niet lekker reageert op veel situaties die Erwin aandraagt. Maar goed, zal wel gevoel zijn ofzo.
Heb eens een docu gezien over hem en toen vond ik dat ook al.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
Ik ben een fan van Erwin geworden. Wat een lieve en betrokken man is het.
Dat had ik niet van te voren verwacht.
Z'n imago is toch anders blijkbaar.
Ik ook, overal kippevel, prachtigquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef Cee het volgende:
Kippevel, dit optreden.Mijn favoriete nummer aller tijden.
Ja, mooi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:15 schreef MrJones het volgende:
En dan weer zo intens verlegen afscheid nemen, die E.O.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Klaudias het volgende:
Jelle: "Dat was 't!"
Alsof een basisschoolleerling "Einde." zegt na z'n spreekbeurt
Jelle was "op z'n best" bij Paulien Cornelisse. Op oppervlakkig niveau doet ie het goed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Klaudias het volgende:
Jelle: "Dat was 't!"
Alsof een basisschoolleerling "Einde." zegt na z'n spreekbeurt
En bye en nooit meer Zomergasten doen.quote:
Hugo Borst lijkt me zo'n iemand die sympathie voor de gesprekspartner moet hebben wil het een soepel gesprek worden. Maar misschien zit ik er helemaal naast. Ik zou het wel tof vinden als hij het zou worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef borisz het volgende:
Geweldige uitzending
Wie zou dit moeten presenteren? Ik ga zelf voor Hugo Borst. Kan doorvragen als het nodig is, heeft wel een groot ego maar dat kan wel goed zijn.
Dat is ook een goeie ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
Wilfried de Jong met het maar eens een keer proberen.
Ook een idee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
Wilfried de Jong met het maar eens een keer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |