Ja, dat is dus vet irritant... dat daar niets over in de wet staat...quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:09 schreef iFries het volgende:
Volgens mij mag je best met 35 op een 50 weg rijden .. Dat er een flitspaal staat is bijzaak![]()
De enige weg waar een minimumsnelheid geld is een snelweg, niet helemaal natuurlijk, file enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat is dus vet irritant... dat daar niets over in de wet staat...
want te langzaam rijden is bijna net zo irritant als mensen die menen 90 te mogen rijden op een 50 weg in de stad
Dat is natuurlijk geen minimumsnelheidquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:11 schreef JJH het volgende:
[..]
De enige weg waar een minimumsnelheid geld is een snelweg, niet helemaal natuurlijk, file enzo.
Maar daar moet je 70 kunnen en mogen rijden.
Neuh, dat kan ik prima zelf voorkomen, door gewoon netjes 50 op de teller te rijden ipv 35quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:15 schreef Salatrel het volgende:
die trage trol voor je voorkomt anders wel dat jij fanmail krijgt uit leeuwarden.
Wie zegt dat de afwijking niet de 'verkeerde' kant op is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
NEE MUTS/LUL, JE MAG 50!!! EN JE HEBT EEN TELLERAFWIJKING Dus als jij 50 OP DE TELLER RIJDT, DAN RIJD JE nog niet eens 50! DUS WORD JE NIET GEFLITST!!!
Dat mogen fabrikanten nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:15 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Wie zegt dat de afwijking niet de 'verkeerde' kant op is?
Dus de teller zegt 50, maar je rijdt in werkelijkheid 60.
Dat snap ik, maar door slijtage/whatever kan dat natuurlijk voorkomen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:16 schreef iFries het volgende:
[..]
Dat mogen fabrikanten niet
Trouwens, komt die post niet uit Groningen?
Toch wel (handsfree) de pliesie gebeld??quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer op de weg naar Helmond (en nu weet ik waarom die plaats zo heet) achter een dronken Pool gereden, die bij iedere flitspaal vol in de ankers ging, echt ging stil staan en dan heel langzaam weer optrok. Dat hij overigens geen tegenliggers heeft geraakt was een wonder te noemen.
Hoe wist jij dat de Pool dronken was? Of ging jij van het normale scenario uit?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer op de weg naar Helmond (en nu weet ik waarom die plaats zo heet) achter een dronken Pool gereden, die bij iedere flitspaal vol in de ankers ging, echt ging stil staan en dan heel langzaam weer optrok. Dat hij overigens geen tegenliggers heeft geraakt was een wonder te noemen.
Er kan een afwijking zijn, hoeft niet perse. Lamlul.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
NEE MUTS/LUL, JE MAG 50!!! EN JE HEBT EEN TELLERAFWIJKING Dus als jij 50 OP DE TELLER RIJDT, DAN RIJD JE nog niet eens 50! DUS WORD JE NIET GEFLITST!!!
Algemeen postadresquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:16 schreef iFries het volgende:
[..]
Dat mogen fabrikanten niet
Trouwens, komt die post niet uit Groningen?
dan kan je dus nog steeds gewoon met een gerust hart 50 rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er kan een afwijking zijn, hoeft niet perse. Lamlul.
ja klopt, maar je moet niet lopen blaten wat niet altijd klopt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kan je dus nog steeds gewoon met een gerust hart 50 rijden
* Juup© leest fotoboek van motordoosje:quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er kan een afwijking zijn, hoeft niet perse. Lamlul.
xaban06 FAALquote:geslacht: Vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |