Dat is dan weer net tèquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:30 schreef Sinnie het volgende:
Ik ga minstens 2x per week naar de pedicure om alles bij te houden
Hoe zie jij dat dan wel, heb je x-ray-ogen ofzo iets?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef Levolution het volgende:
meisjes zien zelf niet eens hoe goor hun lange nagels zijn omdat er nagellak op zit.
Dat is ook ranzig, maar die hebben tenminste korte nagels. Lange nagels zijn juist echte vuilverzamelaars.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef TheKC het volgende:
Wat misschien nog wel erger is zijn nagelbijters. Van dat volk wat in het openbaar maar op de nagels zit te knagen.
Ik heb sowieso nooit zwarte vuil onder mijn nagels, dat voorkom ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat dan wel, heb je x-ray-ogen ofzo iets?
Dit sowieso, ik verwacht van een vrouw wel dat ze zich een beetje verzorgt. Alles maskeren met nagellak, make-up of geurtjes is waardeloos. Zorg gewoon dat je schoon bent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef ukga het volgende:
Klopt, zeker bij vrouwen, directe afknapper
Het zegt meestan dan ook genoeg over de verdere persoonlijke hygiene van die persoon
Ja, dat is perfect. Een vrouw mag wel iets langere nagels hebben dan een man, van die jongensnagels is dan weer niks. Maar dit vereist uiteraard extra verzorging. Nagellak mag ook wel, maar zorg eerst dat het schoon is onder je nagels en dan pas lakken. Niet je vuil coveren met lak.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:34 schreef trovey het volgende:
Hier gewoon nagels op een voor mij geschikte lengte...dus langer dan mannen hun nagels houden maar korter dan zg. lange nagels bij vrouwen. Lange nagels is veel te onpraktisch met mijn werkzaamheden door de dag heen. Dus gewoon op normale lengte, alleen in speciale gevallen nagellak (blijft toch nooit langer dan een dag mooi) en om de boel niet teveel laten scheuren regelmatig even een nagelverzorgingsmiddel en uiteraard schoonhouden want zwarte randjes onder nagels zijn geen gezicht of je nou man of vrouw bent.
![]()
Voldoe ik zo aan je ideale lijstje TS?
Ik bedoel hoe JIJ dat bij die MEISJES ziet. Je zegt dat ze het zelf niet zien, dus dan vind ik het knap dat jij het wel zietquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit zwarte vuil onder mijn nagels, dat voorkom ik.
Nu is er natuurlijk ook onzichtbaar vuil, maar ik heb zelf een beetje een lichte vorm van smetvrees dus ik was echt heel vaak mijn handen met zeep, goed onder de nagels enzo. Als ik net gegeten heb of iets aangeraakt heb controleer ik mijn nagels door eraan te ruiken (). Als het ook maar een beetje ruikt, ga ik het meteen wassen.
Nee, mijn nagels zijn altijd kort en schoon.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, dat is perfect. Een vrouw mag wel iets langere nagels hebben dan een man, van die jongensnagels is dan weer niks. Maar dit vereist uiteraard extra verzorging. Nagellak mag ook wel, maar zorg eerst dat het schoon is onder je nagels en dan pas lakken. Niet je vuil coveren met lak.
Maar jij doet het zo te zien wel goed.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:37 schreef Klaploper het volgende:
Kun je serieus de stank van iemand nagels ruiken? Mij nog nooit opgevallen.
Het kan echt, mits je in de buurt komt. Ik zou zeggen, probeer het eens uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:38 schreef L.no het volgende:
Nooit gedacht dat de geur zo erg kan zijn van nagels dat je er last van krijgt.
Oh dat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe JIJ dat bij die MEISJES ziet. Je zegt dat ze het zelf niet zien, dus dan vind ik het knap dat jij het wel ziet
Ik ken een boel mensen die dat hebben, maar ik heb daar nooit last van gehad eigenlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Het kan echt, mits je in de buurt komt. Ik zou zeggen, probeer het eens uit.
Hoewel, als je oplet zul je meisjes zien met vuile nagels die de volgende dag nagellak hebben gebruikt. Je mag daar toch best veronderstellen dat ze over hun vuile nagels hebben gelakt? Niet altijd natuurlijk, maar ik weet zeker dat een aantal meisjes dat wel doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh dat.Dat was een veronderstelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |