Headhunterz!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
The Boondock Saints![]()
Headhunterz
het leukste nog is dat die mensen vaak een kansloos kut leven hebben vol met sleur en dwangmatigheden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Terechte klacht trouwens, vooral het gebruiken van de woorden 'Carpe Diem' komt vaak voor.
Ik zie vaak betekend staan, maar het is gewoon betekent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:44 schreef ssebass het volgende:
Ik zie vaan latijns staan, maar het is gewoon latijn. Waarom nemen mensen een tattoo waarvan ze zelf niet eens weten wat het betekend. Bij die mensen zou je gewoon heel iets anders moeten neerzetten.
Beiden waren op het niet genoemde festival aanwezigquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Headhunterz!!
B-Front
Terechte klacht trouwens, vooral het gebruiken van de woorden 'Carpe Diem' komt vaak voor.
Ik weet het, maar ik doe het gewoon van nature fout....quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:46 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik zie vaak betekend staan, maar het is gewoon betekent.
Het is Latijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:53 schreef grindfreakje het volgende:
Ach latijns klinkt vaak wel moooier, liever dat dus dan dat ze het in het engels erop zetten:
Slotje --> Acta est fabula
Maar inderdaad did soor mensen kunnen net zo goed Asinus op hun voorhoofd zetten.
Toch blijft het raar dat zoveel paupers dat vinden.quote:
Hoezo "vinden" ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toch blijft het raar dat zoveel paupers dat vinden.
Jij verward het begrip ''erfelijke macht'' weer eens met je waanbeelden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hoezo "vinden" ?
Zou jij erfelijke macht accepteren?
Jij zou verantwoordelijkheid nemen voor de zoon van je zoon?
Je kan nooit weten wat voor tyfusdebieltje dat wordt, dus het is per definitie een achterlijk concept.
Que ?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij verward het begrip ''erfelijke macht'' weer eens met je waanbeelden.
Ja, want grieken zijn bazen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:03 schreef linpunt het volgende:
In het grieks dan.. Mag dat wel op mijn binnenarm?
Ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ᾿ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς.
Gast? Jij verward?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij verward het begrip ''erfelijke macht'' weer eens met je waanbeelden.
Nee jij, paapse orangistquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
Oh hij kan er intellectueel gezien geen overwinning uit slepen, dus gooit hij het maar over de boeg van oppervlakkige minachting.
Fuck jou, Third Mark, en alle Koningsgezinde Faggots met jou .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |