oke, maar al helemaal op een maandagquote:
ik dacht ff terug aan het weekend en waar ik toen zat met mijn lippenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zit je lip in de buurt als je hem dicht klapt?
wil ik nu weten welke lippen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht ff terug aan het weekend en waar ik toen zat met mijn lippen
Truequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, maar al helemaal op een maandag
ik heb maar 1 paar lippenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik nu weten welke lippen?
Artic is een jongetje toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik nu weten welke lippen?
En in shock dat je dit weekend Angel hebt gepijpt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:49 schreef ArTiC het volgende:
iedereen is in shock dat ik een man ben
Tssss! Belachelijk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
True
Ik duik zo dan ook m'n bed weer in
Daar moest je lang over nadenken...nog geen koffie gehad?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in shock dat je dit weekend Angel hebt gepijpt.
Je denkt dat ik de hele tijd hier op F5 zit te rammen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar moest je lang over nadenken...nog geen koffie gehad?
daar ben ik niet zeker vanquote:
Dat deed je toch als werk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de hele tijd hier op F5 zit te rammen?
[bouwvakkerspraat]quote:
als je er al een hebt zal ie vast de tafel niet reddenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[bouwvakkerspraat]
Zal ik em eens ff op tafel leggen? whehehe
[/bouwvakkerspraat]
Jij kan je dat veroorloven, jij hebt vandaag toch verder niets te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:19 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel diehard; fok tot ik erbij neerval in slaap val
Heul wel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij kan je dat veroorloven, jij hebt vandaag toch verder niets te doen.
Heerlijk, bed!quote:
donderstraal lekker op met je kritiek en laat mensen gewoon meedoen, verzuurde sufkutquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef Kreator het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark.
Dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Re het volgende:
[..]
donderstraal lekker op met je kritiek en laat mensen gewoon meedoen, verzuurde sufkut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |