en welke mods vliegen eruit... ik bedoel het lijkt me duidelijk dat de huidige mods ontoereikend en ongeschikt zijn bevonden voor hun functie.quote:
het leek me een logische vraag. + dat ik de slotjes die ik in klb heb gekregen nog niet vergeten ben, natuurlijkquote:
Al die regels??? "Gewoon normaal doen" en variaties daarop?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:32 schreef Sinnie het volgende:
Toch vind ik het maar raar om KLB met moderators te hebben. Oké, afentoe ging het ook wat te ver maar al die regels die er nu zijn...![]()
Je berichten werden gister al verwijdert als het ook maar iets off-topic ging. Dat is overdrevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Al die regels??? "Gewoon normaal doen" en variaties daarop?
Alles wordt in de doofpot gestopt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:06 schreef DrDentz het volgende:
Ze willen dat je nu eerst denkt voordat je post, oftewel de pseudo-intellectuelen willen KLB voor zichzelf hebben en de gewone mensen worden buitengesloten.
En mocht je het wagen een verzonnen topic te maken, dan zal ik het niet laten je aan te geven!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind het erg kill in de KLB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |