dat waren de topics van de laatste vijf dagen, dus dat valt dus wel mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als ik kritiek zou hebben dan zou ik zeggen dat hij er niks van bakt. Nu vraag ik waarom je topics gaat opschonen waar niemand meer naar kijkt en die iedereen vergeten is. Duidelijk verschil
Maar wat jij hier zegt kan niet:quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:58 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als ik kritiek zou hebben dan zou ik zeggen dat hij er niks van bakt. Nu vraag ik waarom je topics gaat opschonen waar niemand meer naar kijkt en die iedereen vergeten is. Duidelijk verschil
Zo maak je het er niet beter op..quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Zie het zo:
Je ruimt je kamer op en maakt het netjes schoon en je spreekt met jezelf af dat je het zo houdt zodat je het niet meer schoon hoeft te maken. Iedereen weet dat je binnen 2 weken weer tussen de teringzooi zit.
Zo is KLB ook, maar daar kom je nog wel achter. Wij gooien je wel in het diepe
Jij krijgt van mij mijn volledige toewijding om dit KLB 3.0 een succes te maken!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar wat jij hier zegt kan niet:
[..]
Zo maak je het er niet beter op..
Ik was vroeger ook baggeraar hoor (nu nog steeds stiekem) en ik snap hoe jullie je nu voelen maar dit is echt een kwestie van gewenning, ook voor mods. Zonder die lemmingspree was dit denk ik ook niet nodig geweest en daar zitten wij ook mee opgescheept.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij mijn volledige toewijding om dit KLB 3.0 een succes te maken!
Preciesquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:08 schreef Sinnie het volgende:
De charme is er in ieder geval vanaf
Maar goed, als het gewenning is dan zien we het vanzelf.
Regels zijn Symphonic-conform aangepastquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:11 schreef Seam het volgende:
Oh god Symphonic hier als modIk waardeer hem op serieuze forums maar ik denk dat hij veel te serieus is voor KLB
oh god, is het zo'n ééntje?!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:11 schreef Seam het volgende:
Oh god Symphonic hier als modIk waardeer hem op serieuze forums maar ik denk dat hij veel te serieus is voor KLB
Ja en dat is precies wat ik bedoel. Ik denk niet dat op deze manier het plezier in KLB terugkomt, maar we zullen zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Regels zijn Symphonic-conform aangepast
je denkt serieus dat ik de nieuwe regels bedacht heb?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Regels zijn Symphonic-conform aangepast
Het is dat of de overheidquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je denkt serieus dat ik de nieuwe regels bedacht heb?![]()
hou je niet meer van mequote:Op maandag 23 augustus 2010 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
klb heeft helemaal geen mods nodig man, wat een bullshit dit
Moet je niet slapen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
klb heeft helemaal geen mods nodig man, wat een bullshit dit
Tuurlijk wel mang, wat denk jij nou?quote:
Wat de neuk, waarom slaap jij nog niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mang, wat denk jij nou?
Ging nog ff film kijken dus nu eindigt officieel mijn staking!quote:
Ik ga alquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat de neuk, waarom slaap jij nog niet?
zonder jou was er geen KLB meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ging nog ff film kijken dus nu eindigt officieel mijn staking!
Volgende keer zal ik het weer doen voor jullie!
Als het nou om onz. zou gaan dan dit natuurlijk niet gedaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |