Dan ben je echt een verloren ziel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Was het maar een baan, dit is puur op vrijwillige basis.
Ik was mod op een spoorforum (quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Was het maar een baan, dit is puur op vrijwillige basis.
Heb je een plan?quote:
En dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
leg die plannen maar gewoon in de ijskast naast het bier.
waarom?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
leg die plannen maar gewoon in de ijskast naast het bier.
Ach, sommige dingen heb je nou eenmaal niet voor het uitkiezenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan haal ik ze wel uit de koelkast als ik er trek in heb.
en sommige dingen welquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:39 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ach, sommige dingen heb je nou eenmaal niet voor het uitkiezen
scherp, filosofisch ook.quote:
Dat zijn er zo weinig dat ze bijna er niet toe doenquote:
Machtsvertoonquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef EvanStone het volgende:
Hij kickt godverdomme alle topics.
Waarom?
Leraren zijn ook altijd streng op hun eerste dagquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef EvanStone het volgende:
Waarom?
omdat de meeste topics zo waardeloos zijn...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef EvanStone het volgende:
Waarom?
waar heb je het in godsnaam overquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef EvanStone het volgende:
Waarom?
'Topic opgeschoond'quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
]
[..]
waar heb je het in godsnaam over
dat heb ik nu al 10x uitgelegd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
'Topic opgeschoond'
Doet dat een belletje rinkelen?
Wat voor zin heeft het om topics 'op te schonen' als ze al ergens op pagina 185 waren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik nu al 10x uitgelegd.
Als je 250 topics door moet worstelen dan is het handig als je weet waar je gebleven bent.
Mee eens, maar het is verwarrend voor de user(s).quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik nu al 10x uitgelegd.
Als je 250 topics door moet worstelen dan is het handig als je weet waar je gebleven bent.
Als ik kritiek zou hebben dan zou ik zeggen dat hij er niks van bakt. Nu vraag ik waarom je topics gaat opschonen waar niemand meer naar kijkt en die iedereen vergeten is. Duidelijk verschilquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
Sinnie, ff dimmen jij. Dat jij kritiek hebt op hem is fijn maar er zijn grenzen. Dus doe alsjeblieft normaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |