Ja, ik heb liever ook dat een citroen naar aardbeien smaakt maar toch is het niet zoquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom liever met tips voor de TS of een eigen ervaring met de klacht van TS in plaats van met éénlijners of plaatjes.Zo blijft het leuk voor iedereen.
Oh nu vallen de puzzelstukjes wel op zijn plaats!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat is ook één van de pre-condities als je hier mod wilt zijn.
Eet dan gewoon een aardbei.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever ook dat een citroen naar aardbeien smaakt maar toch is het niet zo
Vergelijkbaar dus met KLB.quote:
Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon liever de structuur van een citroen in zijn mond.
Hopelijk gaan de KLB-gebruikers ook begrijpen dat ze moeten kiezen tussen of een gezellig subforum zonder one-liners en TS gebash of tussen een verblijf elders op het internet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms moet je keuzes maken inderdaad.
Ik heb graag ananassen, aanradertjequote:Op zondag 22 augustus 2010 23:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon liever de structuur van een citroen in zijn mond.
Hopelijk gaan degene begrijpen dat deze keuze niet ingewilligd hoeft te wordenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de KLB-gebruikers ook begrijpen dat ze moeten kiezen tussen of een gezellig subforum zonder one-liners en TS gebash of tussen een verblijf elders op het internet.
Wees nou niet zo koppig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hopelijk gaan degene begrijpen dat deze keuze niet ingewilligd hoeft te worden
Als mensen hun gedrag niet aanpassen aan de nieuwe regels zit er weinig anders op.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
wij gaan elkaar heel aardig vinden, ik voel het aan mijn waterquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Jij hebt het water, ik de aanmaak siroop.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij gaan elkaar heel aardig vinden, ik voel het aan mijn water
hoeveel honging heeft ie aan ze poepert hange?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:52 schreef daruk het volgende:
Symphonic doet het heul goed, complimentje voor Symphonic
Zullen we 'm uittestenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:52 schreef daruk het volgende:
Symphonic doet het heul goed, complimentje voor Symphonic
Dit soort opmerkingen zijn dus niet meer de bedoeling he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:56 schreef RoojeDakDuif het volgende:
[..]
hoeveel honging heeft ie aan ze poepert hange?
Toepasselijke naam ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn dus niet meer de bedoeling he.
Was het maar een baan, dit is puur op vrijwillige basis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:01 schreef RoojeDakDuif het volgende:
Opeens heb je het, Dag in Dag uit, van 9 uur 's ochtends tot 12 uur 's avonds, andersmans posts verwijderen.
Wat een top baan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |