quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef Drassss het volgende:
Ah een nieuw dieptepunt qua hatstats. Waar ik vorige week nog het machtige getal van 157 scoorde heb ik gister er 156 behaald.
Het laatstequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Vorm dipje of ziijn je Prents echt zo slecht?
Een klassieke naaipartij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef Outpost76 het volgende:
Omdat ik merk dat posts onderaan een pagina vaak niet gelezen worden op deze pagina nog maar een keer.![]()
Ik was gister niet de enige met een verrassend resultaat zie ik net :
[ afbeelding ]
Dat is 1-1 geworden!Die linker is mijn volgende tegenstander.
Ik had er 86 gehaald.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:08 schreef Drassss het volgende:
Ah een nieuw dieptepunt qua hatstats. Waar ik vorige week nog het machtige getal van 157 scoorde heb ik gister er 156 behaald.
Tja dat doe je zelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat doe je zelf.Ik heb gister mn 2e achternaam genoot binnen gehaald! Echt een topper! Al denk ik dat ie net niet goed genoeg is voor mn A team.
Klopt klopt hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem zit hem puur dat ik een kliko in de goal heb. Tevens heb ik 2 bejaarde op de CM positie. Wanneer die vervangen zijn gaan mijn hatstats wel richting 200+.. Tevens beginnen mijn spitsen ook wat ratings te krijgen dus volgend seizoen zijn die ook zeker 4/5 ster met formi scoren etc.
Vanmiddag staat die Bovennatuurlijke vleugelspeler te koop, zodat ik straks 2 zijkanten met uitstekend aanval ga hebben. Hiermee ga ik hopelijk mijn beker tegenstander verrassenVoor de rest maar hopen dat die keeper er straks voor 3.5 milj opstaat en dan nog een nieuwe mid mid! Is het team echt klaar voor 5 seizoenen trainen zonder enige aankoop.
Tja zo moet ik nog 1 of 2 mids erbij hebben en 1 of 2 spitsen. Al ben ik niet ontevreden met mn 37 jarige coach gister.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt klopt hehe.
Het probleem zit hem puur dat ik een kliko in de goal heb. Tevens heb ik 2 bejaarde op de CM positie. Wanneer die vervangen zijn gaan mijn hatstats wel richting 200+.. Tevens beginnen mijn spitsen ook wat ratings te krijgen dus volgend seizoen zijn die ook zeker 4/5 ster met formi scoren etc.
Vanmiddag staat die Bovennatuurlijke vleugelspeler te koop, zodat ik straks 2 zijkanten met uitstekend aanval ga hebben. Hiermee ga ik hopelijk mijn beker tegenstander verrassenVoor de rest maar hopen dat die keeper er straks voor 3.5 milj opstaat en dan nog een nieuwe mid mid! Is het team echt klaar voor 5 seizoenen trainen zonder enige aankoop.
Wel goed gespaard denk ik?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo moet ik nog 1 of 2 mids erbij hebben en 1 of 2 spitsen. Al ben ik niet ontevreden met mn 37 jarige coach gister.![]()
5 seizoenen zonder aankoop!Dat ga je niet redden denk ik zo.
Keep 20jquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja zo moet ik nog 1 of 2 mids erbij hebben en 1 of 2 spitsen. Al ben ik niet ontevreden met mn 37 jarige coach gister.![]()
5 seizoenen zonder aankoop!Dat ga je niet redden denk ik zo.
Hehehehe nee juist niet. Dat ik het nodig heb betekend niet dat ik het kopen ga. Ik zal moeten wachten tot er weer flink wat geld binnen is en of dat dit seizoen gaat lukken weet ik nie.quote:
De leeftijd van je spelers zegt imo niet veel. In de komende 5 seizoenen zullen ze wel weer zulke veranderingen door voeren waardoor je weer van gedachte veranderd. Lange termijn plannen werken daarom meestal niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keep 20j
Verdedigen 20/24 jaar
Vleugelspelers 20j
Spitsen 17/20 jaar
Mids BejaardeDat zijn mij enige nieuwe aankopen. Voor de rest gaat het super.
Ja oke dat is een ander verhaal. Laat ik het zo zeggen, mijn team ziet er qua leeftijd prima uit en het is hopen dat hattrick geen gekke dingen doetquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe nee juist niet. Dat ik het nodig heb betekend niet dat ik het kopen ga. Ik zal moeten wachten tot er weer flink wat geld binnen is en of dat dit seizoen gaat lukken weet ik nie.
[..]
De leeftijd van je spelers zegt imo niet veel. In de komende 5 seizoenen zullen ze wel weer zulke veranderingen door voeren waardoor je weer van gedachte veranderd. Lange termijn plannen werken daarom meestal niet.
Dat het heel lastig is, is nog geen reden om het niet als doel te stellenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke dat is een ander verhaal. Laat ik het zo zeggen, mijn team ziet er qua leeftijd prima uit en het is hopen dat hattrick geen gekke dingen doetIk heb ook weinig echte doelen natuurlijk, omdat ik me erbij neerleg dat hoger dan divisie 5 heel lastig gaat worden..
Ik heb de beperking die ik mezelf heb opgelegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat het heel lastig is, is nog geen reden om het niet als doel te stellen
Ik zit nu ook in de Vde en heb als eerste doel om sterker te worden en kampioen te worden. Maar als ik de kans krijg om te promoveren zal ik dat zeker proberen, en daar zat ik vorig seizoen al heel dicht bij!
Toch gewoon proberen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb de beperking die ik mezelf heb opgelegdwaardoor ik wel kan berekenen dat ik niet zo afschuwelijk ver kan komen. Ach lekker lol hebben en ouwehoeren met persberichten is ook mooi .
Hehehehe tja hattrick doet vaak rare dingen. Dat zag je aan de 2 wedstrijden uit mijn div van gister.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Het was me gisteren nog niet eens opgevallen maar: Ik sta al 2 punten los!![]()
Dat is heel wat beter dan vorig seizoen, toen ik door 2 naaipartijen in de eerste 3 partijen met een valse start begon.
En nu zelfs al 2x met een veredeld B-team. Kut spel![]()
Idd, zo had mijn tegenstander van gisteren zijn bekerwedstrijd met gigantisch veel geluk gewonnen. Gelukkig had hij dat gisteren tegen mij nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch gewoon proberen!Niet geschoten is altijd mis.
[..]
Hehehehe tja hattrick doet vaak rare dingen. Dat zag je aan de 2 wedstrijden uit mijn div van gister.Nu all1 die voorsprong vast houden.
teffes, dat zijn lekkere bedragenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
En ook popper nummer 2 gaat er met winst uit.
Deze met 133k winst minimaal.
Sorry, er stond een typfout.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
teffes, dat zijn lekkere bedragen
Ik schrok er al vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, er stond een typfout.
Even wachten wat het precies wordt vanavond...
De TV van deze laatste geeft gemiddeld 1M aan... Als die daarvoor eruit gaat ben ik meer dan tevreden.
Wat niet is, kan nog komen. Maar die bedragen heb ik er ook al eens uitgehaald toen ik nog actief aan de def skilltrades zat.quote:
quote:12. Yip Bergmans
17 years and 8 days
Keeper: unknown
Defending: weak (max unknown)
Playmaking: unknown (max weak)
Winger: solid (max solid)
Passing: inadequate (max solid)
Scoring: unknown (max poor)
Set pieces: unknown (max poor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |