Maakt niet uit toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Netsplitter het volgende:
Welke Showcase ga jij posten?
Heb je al een idee voor een mooie of heb je er eentje in de pijplijn zitten?
Discussieer hier.
Zou je denken..?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:29 schreef Chanty het volgende:
Ik heb al 4 punten![]()
Maar leuk ideeIk zal nog wat showcases openen dit jaar dus wie weet zit er nog iets echt goeds tussen
Volgens mij hadden wij een plannetje..?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef xjoyce het volgende:
Leeeeukmaar dan moet ik wel even een shoot gaan bedenken die ook showcase waardig is. De laatste tijd vind ik mijn shoots een beetje boring! Tijd voor verandering dus.
Ik kan er inmiddels rondleidingen gevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:29 schreef xjoyce het volgende:
haha dat klopt!!;p Binnekort al dan? want je bent pas nog daar geweest toch?
QFT. Vind mijn foto's nooit de titel showcase-waardigquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:15 schreef Ronhui het volgende:
Binnenkort dan maar eens een showcase posten
Doe eigenlijk alleen maar Testcases
Wat let je om dat te posten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef Chemiu het volgende:
Al heb ik wel wat moois van Ierland op de pc staan.
Het is nog in RAWquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef xjoyce het volgende:
ja jawel joh bloemetje jou foto's zijn zeker wel goed genoeg voor een showcase hoor
Hihi, erg herkenbaar!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef xjoyce het volgende:
Ja ik begrijp wat je bedoelt, ik heb volgens mij ooit hier 1 showcase aangemaakt en ook daar was ik niet mega tevreden over, ik ben ook altijd een week tevreden en dan bekijk in de foto's en denk ik dat kan beter (niet altijd maar vaak wel) maar dat is wel weer motiverend om bij een volgende shoot er weer alles uit proberen te halen. Maar ik had je site een tijdje terug bekeken en ik vind je foto's echt prachtig (en dat zeg ik niet super snel) Maar de bewerkingen enzo het gaf mij inspiratie haha.
En dankjewel leuk om te horen! Heb binnenkort een shoot met een meisje die al wat ervaring heeft dus het er echt superveel zin in wie weet word het wel een showcase maar dan moeten de foto's wel echt boeiend en mooi genoeg zijn naar mijn zin!
Ik denk dat je niet zo zwaar aan het begrip showcase moet tillen. Volg vooral je eigen smaak. En het is gewoon leuk om je foto's eens te laten zien aan mensen. Vooral aan andersdenkenden. Commentaar kan dan verrassende inzichten opleveren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
![]()
Ik ben te perfectionistisch daarvoor denk ik
En vaak denk ik ook dat de sfeer in mijn foto's net anders is dan wat de meeste mensen hier mooi vinden.
Of de technische correctheid, dat vind ik zelf ook minder belangrijk dan een bepaald gevoel wat ik dan wil uitdragen, terwijl veel mensen hier daar meer waarde aan hechten. Ik vind het al met al dus best lastig om dan een showcase samen te stellen. Maar wie weet wat voor foto's ik nog ga maken dit jaar!
En tot die tijd wacht ik op jouw showcasesWant jij maakt ook erg gave foto's!
Daar heb je ook wel een goed punt ja, dat het natuurlijk ook verrassend kan zijn wat een andere blik op de foto's zou kunnen opleveren! Ja, dat heb je mooi gezegd, volgens mij heb je me al bijna over de drempelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo zwaar aan het begrip showcase moet tillen. Volg vooral je eigen smaak. En het is gewoon leuk om je foto's eens te laten zien aan mensen. Vooral aan andersdenkenden. Commentaar kan dan verrassende inzichten opleveren.
Het belangrijkste is echter, en dat moet je je altijd voorhouden, dat iedereen een andere smaak heeft en vanuit dat standpunt commentaar levert. Pak eruit wat je wil en leg de rest naast je neer.
Kortom....show us the pics
Op je site staan leuke dingen hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef bl0emetjE het volgende:
Lijkt me toch ook wel leuk om eens een showcase te maken! Nu nog foto's die erin zouden kunnen en misschien waag ik dan echt een poging!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |