Suc6 !!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben dr maar eens vandoor!
Vanavond dansles, laatste van de zomercursus
Da's ook niet zo moeilijk. Rudy heeft zich vooral de laatste jaren ontpopt tot een prima DJ, vooral als je bedenkt dat hij ooit in de opleiding is begonnen (de eerste maanden/jaar deed Eline La Croix MoveYourAss en zat Rudy in de nachtopleiding).quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
Zo jammer zeg dat Der Rudy weg moet, ik zou er zo 4 á 5 kunnen opnoemen die ik 10 keer liever weg zou hebben/ minder talent hebben. Jammer genoeg kunnen wij dat niet bepalen.
Ik vind hem daarbij ook gewoon perfect bij 3FM passen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's ook niet zo moeilijk. Rudy heeft zich vooral de laatste jaren ontpopt tot een prima DJ, vooral als je bedenkt dat hij ooit in de opleiding is begonnen (de eerste maanden/jaar deed Eline La Croix MoveYourAss en zat Rudy in de nachtopleiding).
Dat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind hem daarbij ook gewoon perfect bij 3FM passen.
Dat bedoelde ik ook, hij heeft zich ontpopt tot een prima bij 3FM passende DJ, vooral op de late avond.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind hem daarbij ook gewoon perfect bij 3FM passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |