Verstandigquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja, nou, nadat ik dr duidelijk had afgewezen, kreeg ik nog dit berichtje:
[..]
Ik heb maar besloten niet meer te reageren
Lijkt me toch niet een heel vreemde vraag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja, nou, nadat ik dr duidelijk had afgewezen, kreeg ik nog dit berichtje:
[..]
Ik heb maar besloten niet meer te reageren
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb je nog wat in de vitrine ? En in welke staat ?
Maar die heeft volgens mij al een vriendquote:
Oh oh okay. Zoeken we ff verderquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja Paul, daten?
Hele leuke meid, maar niet mijn type![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef Sersjee het volgende:
Als de 89 slaat op Paul's geboortejaar, dan moet je maar hopen dat Cee van groene blaadjes houdt, want er is een klein leeftijdsverschil.
live niet super vind ik, maar wel erg leuk plaatje natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Wakker worden !!!!!!!! Undercover martyn
Agree! dit vind ik ook een puike plaat. Goede vondst van Rabbering.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:55 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
live niet super vind ik, maar wel erg leuk plaatje natuurlijk
Wel een toffe stem. Lekker veel powerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ze klinkt kei zenuwachtig bij dit live-optreden!
Kan jij het beste inschatten, maar als ik dat zo allemaal lees dan zou je het inderdaad kunnen doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Haha, zal ik Ries serieus op date vragen?
Idioot, voorheen was dat geen probleem en nu zou dat ineens anders zijn...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |