om 22:00 uur, dat is laat voor mij op een zondag.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef DarkElf het volgende:
ik duik lekker om 10 uur mijn bedje in vandaag
Interessant in ieder geval wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
Nu al de beste aflevering van zomergasten van deze serie.
Nu alquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef Duderella het volgende:
Fijn P!!
Wij gaan zo aan tafel om te eten.
Tot later!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:14 schreef z80 het volgende:
fijn he systeem beheerder spelen.
en wees blij dat je nu rustig kunt werken, zonder gebruikers doe op het systeem staan te hameren of je gek bellen wanneer het weer werkt.
Dat is zeker belangrijk ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:15 schreef DarkElf het volgende:
de mr is in Duitsland aangekomen, ben altijd weer blij dat hij ergens heel aankomt
Dat boek blijft wel even bij je idd, dat had ik ook. Maar "door het samenleven met golfer" is het nooit ver of lang weg uit mijn gedachten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
klopt maar t beklemmende eraan is t weten dat zulke dingen niet eens heel erg verzonnen hoeven zijn... mensen die met de beste bedoelingen mensen verborgen en wie weet hoe dat afliep als ze ziek werden en niet meer konden komen etc etc... daar heb ik echt over lopen denken...
Verstandig Elfquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:29 schreef DarkElf het volgende:
10 uur gaat t niet worden, ik knap af. Beetje opruimen en dan naar bed. (met laptop misschien)
Klinkt errug goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk gegeten (stoofvlees, aardappelgratin, salade - we proberen Duitse taferelen na te bootsen, maar ze doen daar toch iets magisch met al die 'simpele' gerechten.).
Nu zo een Galliano Hot Shot-koffie.Arty staat nu slagroom lobbig te kloppen.
![]()
Heerlijk, dat weekend-koken en natafelen.
Arty wordt steeds meer een keukenprins?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk gegeten (stoofvlees, aardappelgratin, salade - we proberen Duitse taferelen na te bootsen, maar ze doen daar toch iets magisch met al die 'simpele' gerechten.).
Nu zo een Galliano Hot Shot-koffie.Arty staat nu slagroom lobbig te kloppen.
![]()
Heerlijk, dat weekend-koken en natafelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |