Ja, want een beslissing om er (pijnlijk) een einde aan te maken is natuurlijk hartstikke makkelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
suicide is laf. Wees een man and face ur shit.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben speciaal op jou gewacht
dat zit toch in jouw genen ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Moet ik wéér degene zijn die ruzie moet gaan zoeken?
Dont go there...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je zegt en bent ontzettend kort door de bocht.
someone got to do the dirty jobquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Moet ik wéér degene zijn die ruzie moet gaan zoeken?
Dat is alleen bij homo's die zelfmoord plegen, die weten inderdaad niet wat ze aandoen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dont go there...
Je weet niet wat je aandoet als je zelfmoord pleegt.
Don't go where?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dont go there...
Je weet niet wat je aandoet als je zelfmoord pleegt.
what doesn't kill u makes u stronger....quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, ik ben het hier niet helemaal mee eens eigenlijk. Niet dat het stoer is ofzo, maar ik ben van mening dat je bij zelfmoord eigenlijk niet zo in termen van laf ofzo kan spreken, omdat de mensen die daar echt voor kiezen niet op dat niveau nadenken. Denk ik.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aangezien het gaat om psychodiagnostiek binnen de basisschool, niet echt...
Damn, wat een debiele opmerking in dit gesprek zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
what doesn't kill u makes u stronger....
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, want een beslissing om er (pijnlijk) een einde aan te maken is natuurlijk hartstikke makkelijk
Zou ik ook niet doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Don't go where?!
Ik ga hier ook gewoon maar niet verder op in...
Het is onzin om te denken dat voor alle problemen oplossingen zijn en dat de dood een makkelijke uitweg is.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is alleen bij homo's die zelfmoord plegen, die weten inderdaad niet wat ze aandoen.
"Hm, wat staat beter bij bloedrood... Fashionable zwart of toch groen als complement..."
Nee, maar als ze geen uitweg vinden. Je ziet het vaak genoeg voorbij komen in het nieuws.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is onzin om te denken dat voor alle problemen oplossingen zijn en dat de dood een makkelijke uitweg is.
Wat totaal niet wil zeggen dat ik het met je eens ben, maar je hebt zo'n vreemde houding dat ik er geen zin in heb om mijn punt toe te lichten...quote:
ja maar iemand anders was toch van het rellen hier..?quote:
debiel?! damn, wat short sighted.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Damn, wat een debiele opmerking in dit gesprek zeg. Maar goed, ik ga net als Bart er maar niet verder op in.
Grappig dat je dat zegt, want zo dacht ik eigenlijk over jouw ideequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
debiel?! damn, wat short sighted.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En als je nou niet spring, en als je nou niet spring, als je nou niet springt ben je een homofiel!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is alleen bij homo's die zelfmoord plegen, die weten inderdaad niet wat ze aandoen.
"Hm, wat staat beter bij bloedrood... Fashionable zwart of toch groen als complement..."
Da's zielig voor Vlarp!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |