Ik heb daar altijd dromen over, misschien ben ik in mijn vorige leven klompenmaker geweest, of hond daar droom ik ook over.quote:
Moetje?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:44 schreef Chinless het volgende:
TS als jij nou gewoon eens op MSN kwam.
laat je niet mislijden door een droom die je hebt : schakel liever een droomexpert in die weet waar ie mee dealt en te maken heeft : simpele dromen over het uitoefenen van het klompenmakerschap kunnen ook duiden op een ernstig minderwaardigheids complex met mogelijk psychoses ( of ernstiger? ) als gevolg....quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd dromen over, misschien ben ik in mijn vorige leven klompenmaker geweest, of hond daar droom ik ook over.
toi toi toi en prettige zomer gewenst van Patjequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:50 schreef dandybleu het volgende:
[..]
laat je niet misleiden door een droom die je hebt : schakel liever een droomexpert in die weet waar ie mee dealt en te maken heeft : simpele dromen over het uitoefenen van het klompenmakerschap kunnen ook duiden op een ernstig minderwaardigheids complex met mogelijk psychoses ( of ernstiger? ) als gevolg....
er zijn meerdere gevallen bekend van mensen die na het hebben van een droom over klompenmakerschap hun eigen partner hebben vermoord: mijn tip aan jou : zoek hulp vent !!!! en wees er niet te laat mee.... met de juiste medicatie en therapie ben je mischien te redden .....
je zit nog in de ontkenningsfase : een deel van jou van binnen weet wel dat er ergens iets mis is .... maar je realiseert het niet en drukt het weg.... zodoende is de visuele cirkel rond ...... je komt elke keer weer op het zelfde punt uit zonder dat er nix verandert.....quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
Kutzooi vannacht weer een droom gehad over klompen, hij ging als volgt want er kwamen ook fokkers in voor. Ik ging dus naar de winkel om een zak chips te kopen want ik had honger en toen kwam ik onderweg Graseter tegen en hij zei hoi. Daarna ging ik verder en kwam ik langs een klompenmaakwinkel en in ging naar binnen om te kijken en ik weet niet waarom maar ging dus naar binnen. Daar gingen mijn handen tintelen en kriebelen en liep ik naar die meneer en pakte een beitel en hamer en ging zo op een blok hout timmeren tot er een klomp uit kwam. Toen heb ik die aangedaan en naar huis gelopen.
wtfffffquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef dandybleu het volgende:
[..]
je zit nog in de ontkenningsfase : een deel van jou van binnen weet wel dat er ergens iets mis is .... maar je realiseert het niet en drukt het weg.... zodoende is de visuele cirkel rond ...... je komt elke keer weer op het zelfde punt uit zonder dat er nix verandert.....
als je zover bent dat je je laat opnemen in een inrichting : daar heb je allerlei creatieve therapien waaronder het werken met wasco krijt en potloden..... daar leer je met je zelf omgaan door middel van een therapeut die dan je tekeningen analiseert........met behulp van de juiste medicatie kan je toch een volwaardig leven lijden.......
het is geen makkelijke stap om toe te geven dat je het niet meer trekt op deze manier .... niemand staat erom te springen het roer uit handen te geven......vaak moet het kalf eerst verdrinken hee?
ga naar de dokter toe en die kan je op weg helpen om een nieuwe start te maken.... doe het vandaag nog !!!
Ik denk dat eerder hij in aanmerking komt voor die inrichting waar hij over spreektquote:
dandybleu.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef dandybleu het volgende:
[..]
je zit nog in de ontkenningsfase : een deel van jou van binnen weet wel dat er ergens iets mis is .... maar je realiseert het niet en drukt het weg.... zodoende is de visuele cirkel rond ...... je komt elke keer weer op het zelfde punt uit zonder dat er nix verandert.....
als je zover bent dat je je laat opnemen in een inrichting : daar heb je allerlei creatieve therapien waaronder het werken met wasco krijt en potloden..... daar leer je met je zelf omgaan door middel van een therapeut die dan je tekeningen analiseert........met behulp van de juiste medicatie kan je toch een volwaardig leven lijden.......
het is geen makkelijke stap om toe te geven dat je het niet meer trekt op deze manier .... niemand staat erom te springen het roer uit handen te geven......vaak moet het kalf eerst verdrinken hee?
ga naar de dokter toe en die kan je op weg helpen om een nieuwe start te maken.... doe het vandaag nog !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |