lijkt mij ook idd... Anders zou iedereen wel zo een lening kunnen afsluitenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Kan volgens mij niet. Je moet ingeschreven staan bij een onderwijs instelling.
Alleen als je ouder bent als 27.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:17 schreef Blazor het volgende:
je kan toch ook wel tijdelijk een uitkering aanvragen bij je gemeente?
Zo erg is dat nou ook weer niet...............
Je hebt maar 4 jaar recht op stufi. Als je na 4 jaar nog niet klaar bent heb je dus geen recht meer. Je kan wel max 7 jaar een OV kaart hebben. Door dan een 0 euro lening aan te vragen kan je dan dus nog je OV kaart behouden. (indien je dus nog steeds studeert hequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
lijkt mij ook idd... Anders zou iedereen wel zo een lening kunnen afsluiten
ow weet iemand hoe t zit met een ovkaart lenen? Dus een zogezegde 0-lening? Op de site werd ik er iig niet wijzer van...
ik ben alweer studentquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je hebt maar 4 jaar recht op stufi. Als je na 4 jaar nog niet klaar bent heb je dus geen recht meer. Je kan wel max 7 jaar een OV kaart hebben. Door dan een 0 euro lening aan te vragen kan je dan dus nog je OV kaart behouden. (indien je dus nog steeds studeert he)
Als je binnen tien jaar na eerste ontvangst je diploma scoort wordt het een gift, geloof ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Moet je die kaart eigenlijk terugbetalen na die 4 jaar of is dat gratuit?
klopt... van die 10 jaar krijg je dus max 7 jaar een OV kaart.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:10 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als je binnen tien jaar na eerste ontvangst je diploma scoort wordt het een gift, geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |