Aan de andere kant, diezelfde verkoper raadde me 2 jaar geleden af om een PS2 te kopen en zei dat ik voor de Dreamcast moest gaan
quote:Whoehahahahahahahahahahaha
Op woensdag 24 juli 2002 17:12 schreef Robino het volgende:
Hmm een verkoper van een gameshop vertrouwde me toe dat hij vermoedde dat de X-box de kerst niet haalt, aangezien er heel weinig worden verkocht e.d.Aan de andere kant, diezelfde verkoper raadde me 2 jaar geleden af om een PS2 te kopen en zei dat ik voor de Dreamcast moest gaan
quote:
Hmm een verkoper van een gameshop vertrouwde me toe dat hij vermoedde dat de X-box de kerst niet haalt, aangezien er heel weinig worden verkocht e.d.Aan de andere kant, diezelfde verkoper raadde me 2 jaar geleden af om een PS2 te kopen en zei dat ik voor de Dreamcast moest gaan
Dit soort verkopers zouden ze direct moeten ontslaan.
Ik hoop alleen maar dat dat nog wel even duurt aangezien ik met deze nog wel even door wil gaan.
quote:Je moet dit in de context zien. De Dreamcast had op dat moment ZEKER veel meer betere games. Het zelfde argument dat mensen ook gebruiken waarom je een PS2 zou moeten kopen in plaats van de veel nieuwere XBOX. Nieuwe consoles hebben tijd nodig om goede titels om zich heen te verzamelen.
Aan de andere kant, diezelfde verkoper raadde me 2 jaar geleden af om een PS2 te kopen en zei dat ik voor de Dreamcast moest gaan
Verder: I'll take my Dreamcast any time over een PS2 maar dat is weer een persoonlijke mening
quote:Jij vat het verkeerd op. Ik beweer niet dat de PS2 beter is of zo (integendeel, de DC heerst nog altijd), maar het gaat over de toekomst-visie van die verkoper. Toen die verkoper de DC aanraadde, was de PS2 namelijk nog niet eens uit! Terwijl de Dreamcast toen al voor geen meter verkocht. Oftewel hij zat er toen naast en zal er nu ook wel naast zitten met zijn opvattingen over de X-box.
Op woensdag 24 juli 2002 18:45 schreef TheMarco het volgende:[..]
Je moet dit in de context zien. De Dreamcast had op dat moment ZEKER veel meer betere games. Het zelfde argument dat mensen ook gebruiken waarom je een PS2 zou moeten kopen in plaats van de veel nieuwere XBOX. Nieuwe consoles hebben tijd nodig om goede titels om zich heen te verzamelen.
Verder: I'll take my Dreamcast any time over een PS2 maar dat is weer een persoonlijke mening
Maar dit komt als je het mij vraagt alleen maar door het domme geblaat en nagepraat van bv. dit soort verkopers, en vooroordelen die veel mensen hebben over Microsoft, zonder dat ze ooit eens serieus op de Xbox gespeeld hebben.
Of je voor PS2, Gamecube of Xbox kiest is natuurlijk persoonlijk, maar niemand die serieus gespeeld heeft kan beweren dat de Xbox een slechte console is.
Net zoals op de andere consoles zijn er erg goede, maar ook slechte spellen op.
Maar de Xbox zal het zeker redden, vooral als je ziet hoe goed hij het doet in de USA.
Hopelijk wordt Europa daardoor niet teveel verwaarloost, want dat gevoel heb ik wel af en toe.
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 20:46 schreef Robino het volgende:
Zie ook de magische ommekeer van Chocobo.
* Chocobo is blij met de Xbox en had deze ervaring niet willen missen
quote:Is het nou echt zo erg?
Op woensdag 24 juli 2002 23:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
* Chocobo is blij met de Xbox en had deze ervaring niet willen missen
Zo erg dat je je PS2 langzaam vergeet? Tis wel een halve pc hoor!
quote:Ik moet zeggen dat ik wel heeeeeeeeeel nieuwsgierig begin te worden na de lovende woorden van master gamer chocobo.
Op woensdag 24 juli 2002 23:21 schreef Vibromass het volgende:
Hey Bastard, wanneer ga jij nou eens aan de XBox?
Maar zelf 1 aanschaffen doe ik niet zo snel... maar de optie staat open natuurlijk .
quote:Je weet hoe ik dacht over dat ding. Als ik, ( in hart en nieren een Sony en Nintendo gamer) zo over een machine als de Xbox praat, dan betekent dat dat ik echt onder de indruk ben geraakt.
Op woensdag 24 juli 2002 23:32 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat ik wel heeeeeeeeeel nieuwsgierig begin te worden na de lovende woorden van master gamer chocobo.
Maar zelf 1 aanschaffen doe ik niet zo snel... maar de optie staat open natuurlijk .
Geloof me als ik zeg dat jij Rally Championship echt niet moet zien. Voor je het weer ben je aan het pinnen. Laat staan Halo. Als je dacht dat je zoiets al eerder gezien hebt dan heb je het mis. Je heb echt nu werkelijk geen idee. En over Project Ego
wil ik het niet eens hebben.
De PS2 en Gamecube vergeten ? Nee Bastard. No way. Alleen de gedachte van Zelda op de Cube of Lara Croft of GTA4 op de PS2 laten me al kwijlen van genot.
Het is alleen zo dat de Xbox zwaar maar dan ook zwaar rouleerd.
quote:Ehhhhh,...tip. Haal Halo
Op woensdag 24 juli 2002 23:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ker Plunk wacht rustig op de PC versie van Halo![]()
Heb wel vanmiddag naar de games gekeken maar zag niet veel interresant...behalve Halo dan.
Maarre Choco ,is it done met FFX?
quote:ja dat blijkt
Op woensdag 24 juli 2002 23:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je weet hoe ik dacht over dat ding. Als ik, ( in hart en nieren een Sony en Nintendo gamer) zo over een machine als de Xbox praat, dan betekent dat dat ik echt onder de indruk ben geraakt.
Maar vorige keer toen we zo zaten heb ik een dag later voor 1200 piek een PS2 gepind.... plus heb ik steeds een verkeersboete als ik in de buurt van jou huis ben!
quote:[olav mol mode on]
Op woensdag 24 juli 2002 23:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ehhhhh,...tip. Haal Halo
................... nu
quote:Ja halo is veeeeeeet !!
Ker Plunk wacht rustig op de PC versie van Halo![]()
Heb wel vanmiddag naar de games gekeken maar zag niet veel interresant...behalve Halo dan.
quote:
Wat denk je ? Dacht het niet. FFX rouleerd !
Ik wilde eerst aan de Gamecube maar daar zitten alleen full size DVD's bij de mags (oftewel niet afspeelbaar op de cube
)
quote:Ik heb zelf nu al een paar keer het Official UK XBOX Magazine gekocht. Je moet er wel even voor zoeken, want niet iedere tijdschriftenwinkel heeft het. Iedere maand staan er 4-6 demo's op + de nodige filmpjes. Ik denk niet dat je er een hele maand zoet mee bent, maar je hebt wel wat te doen en je kunt beter bepalen of je een spel wel leuk vindt.
Op donderdag 25 juli 2002 12:13 schreef Robino het volgende:
Zijn er eigenlijk goede mags van de X-box met leuke demo-discs erbij? Dat zou voor mij de doorslag kunnen zijn, aangezien die demodiscs je weer een maandje zoet kunnen houden zonder er 70 euro voor te hoeven neerleggen.Ik wilde eerst aan de Gamecube maar daar zitten alleen full size DVD's bij de mags (oftewel niet afspeelbaar op de cube
)
Een vriend van me heeft trouwens z'n XBOX gemod (ja, fout, ik weet het)... Ik ben blij dat ik het niet gedaan heb, die rips zijn zoooooooooo traag met laden, daar raak ik alleen maar gefrustreerd van. Maar ik kan nu wel mooi bij hem kijken of ik een spel leuk vind ![]()
Ik zou het op zich niet verkeerd vinden als een modchip kwam waar je alles mee kon doen, behalve kopieen spelen... Zo'n initiatief wil ik wel financieel steunen (oftewel zo'n chip kopen).
Dat de graphics wat minder zijn vind ik niet erg. Wel zou ik het vervelend vinden als er na mijn aanschaf opeens X-box tijdschriften als paddestoelen uit de grond schieten en de prijzen van de games omlaag gaan e.d.
Op den duur zullen er wel veel meer X-box en Cube spellen bijkomen maar de PS2 heeft de meeste machines afgezet, dus game ontwikkelaars zullen deze machine i.i.g altijd blijven steunen.
En toch weet ik het niet zeker, morgen hak ik de knoop door en koop ik een van de machientjes ![]()
X-box fans, hou me tegen, snel!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |