quote:Hoe kun je die 2 spellen nou vergelijken?
Op dinsdag 23 juli 2002 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Beter als FFVII?Ik wacht in zware spanning af....
Judgement Day has come for us.
Voor mij is Halo in elk geval beter, maar dat komt gewoon omdat ik totaal niet van spellen zoals FF hou.
Iemand anders houdt weer niet van FPS dus die vindt misschien niet veel aan Halo.
Maar op zich zijn het allebei natuurlijk goede spellen, denk niet dat je kunt zeggen dat er 1 beter is dan de ander, kwestie van smaak dus.
quote:Ik vroeg het aan Chocobo ,en het was meer een persoonlijke vraag die niet op jullie gesteld is alleen op Chocobo.
Op dinsdag 23 juli 2002 15:19 schreef StrayDog het volgende:[..]
Hoe kun je die 2 spellen nou vergelijken?
Voor mij is Halo in elk geval beter, maar dat komt gewoon omdat ik totaal niet van spellen zoals FF hou.
Iemand anders houdt weer niet van FPS dus die vindt misschien niet veel aan Halo.
Maar op zich zijn het allebei natuurlijk goede spellen, denk niet dat je kunt zeggen dat er 1 beter is dan de ander, kwestie van smaak dus.
quote:Op XBOX DVD's staan zowiezo 2 ringen...als er buiten de laatste ring lichte krasjes zitten, is er nix aan de hand
Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef Chocobo het volgende:
He Rob,Wat bedoel je precies ? Mijn muziek cd zag er nog prima uit, alleen schrok ik van Halo toen ik die error kreeg. Maar ik heb dat gekocht bij zo'n kutzaak waar games niet gesealed zijn. Dus vol met krassen.
![]()
Ik denk niet dat mijn Xbox het gedaan heeft, maar hoe ziet je game-cd er ongeveer uit nadat ie in een Xbox gezeten heeft met een slechte drive ? Dan kan ik het even vergelijken.
* Chocobo geeft toe dat de Xbox inderdaad een ongelooflijke machine is en bied zijn excuses aan aan iedereen die ik geflamed heb hiermee
Ik heb net een nieuwe Halo gehaald. Ik ga nu maar eens gamen. Kijken wat er gebeurd. Deze ziet er in ieder geval erg goed uit.
[newbie xbox mode]Klopt het dat de Xbox permanente stroom nodig heeft ivm clockinstellingen ? Ik heb zo'n aan/uit ding op mijn stekkerbak en op een of andere manier had de Xbox de clock gegevens niet meer.
Vreemde is dat mijn widescreen en dolby digital instellingen wel intact waren.
[/newbie xbox mode]
En voor Ker_Plunk: FFVII is my all time favorite spel ![]()
Verder vroeg ik me af wat de must-have titels van dit jaar en volgens jaar zijn !
Metal Gear Solid 2: Substance
DTM Race Driver
Turok Evolution
Project Ego
Splinter Cell
Blinx
Tekki
Mortal Kombat: Deadly Allience
MOTO GP
Enclave
enz, enz
quote:Dan had je dat er even bij moeten zetten... excuses dat ik mijn mening gaf hoor. (Maar toch blijft die: 2 totaal verschillende spellen, dus niet te vergelijken)
Op dinsdag 23 juli 2002 15:36 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik vroeg het aan Chocobo ,en het was meer een persoonlijke vraag die niet op jullie gesteld is alleen op Chocobo.
quote:Ik quote Chocobo dus...Maar die zijn idd niet te vergelijken.Omdat FF voor Chocobo (en mij) heilig is en FFVII zijn absolute favoriet schrok ik dat hij die binnen een paar dagen Halo spelen inruilde ervoor.Maar dat was niet het geval.
Op dinsdag 23 juli 2002 18:10 schreef StrayDog het volgende:[..]
Dan had je dat er even bij moeten zetten... excuses dat ik mijn mening gaf hoor. (Maar toch blijft die: 2 totaal verschillende spellen, dus niet te vergelijken)
quote:enz, enz. inderdaad. Is voor iedereen erg persoonlijk natuurlijk
Op dinsdag 23 juli 2002 17:47 schreef Robhimself het volgende:
Must Have:Metal Gear Solid 2: Substance
DTM Race Driver
Turok Evolution
Project Ego
Splinter Cell
Blinx
Tekki
Mortal Kombat: Deadly Allience
MOTO GP
Enclave
enz, enz
THPS3/4
Crazy Taxi 3
Unreal
enz.enz
quote:* Naar de winkel rent *
Op dinsdag 23 juli 2002 18:31 schreef Zooi het volgende:[..]
enz, enz. inderdaad. Is voor iedereen erg persoonlijk natuurlijk
Tip voor Chocobo: koop af en toe eens de OXM UK met demo disk, dan kun je duidelijk zien wat je wel en niet ligt.THPS3/4
Crazy Taxi 3
Unreal
enz.enz
quote:Als je je maar niet verslaapt
Op dinsdag 23 juli 2002 23:06 schreef Chocobo het volgende:
Hup,.......Xbox aan en Halo-en
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 23:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Als je je maar niet verslaapt
![]()
quote:Sommige wel, sommige niet...kwestie van kijken...
Op woensdag 24 juli 2002 01:28 schreef Robino het volgende:
Weet iemand trouwens of er bij de meeste videotheken ook X-box games verhuurd gaan worden? Bij mijn lokale videotheken hebben ze alleen PSX, PS2 en een enkele GC-game te huur.
quote:Ik was zwaar aan het aarzelen en had zelfs een hekel aan dat ding totdat ik het bij een vriend van me zag. Ik ben gaan gillen........wat een machine. Begrijp nu waarom iedereen gek op dat ding is.......halen....nu...met Halo en een ultimate scart cable !
Op woensdag 24 juli 2002 01:26 schreef Robino het volgende:
* twijfelt: X-box kopen of nie? *
Morgen is studiefinanciering binnen, dat moet natuurlijk wel aan goed studiemateriaal besteed worden
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 11:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik was zwaar aan het aarzelen en had zelfs een hekel aan dat ding totdat ik het bij een vriend van me zag. Ik ben gaan gillen........wat een machine. Begrijp nu waarom iedereen gek op dat ding is.......halen....nu...met Halo en een ultimate scart cable !
quote:Ja, dat had ik ook. Op vakantie had mijn neef een X-box meegenomen plus Halo, Project Gotham Racing en Max Payne.
Op woensdag 24 juli 2002 11:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik was zwaar aan het aarzelen en had zelfs een hekel aan dat ding totdat ik het bij een vriend van me zag. Ik ben gaan gillen........wat een machine. Begrijp nu waarom iedereen gek op dat ding is.......halen....nu...met Halo en een ultimate scart cable !
Een soort X-box effect: you have to see it for yourself.
En er komen ook gave spellen voor.
quote:Dit is helemaal niet verbazend. De meeste XBOX bashende fanboys zijn meteen stil zodra ze eens ECHT naar de XBOX gekeken hebben en wat games GESPEELD hebben.
Op woensdag 24 juli 2002 12:34 schreef Krazy het volgende:[..]
* Krazy kan niet geloven dat chocobo dit zegt en vraagt zich af of zijn account door Dr.Daggla is gehacked.
Is Enclave een must-have ? ![]()
Zag net een nieuwe movie van dit spel en werd even gillend gek. Is er al een hype ?
http://enclave.swing-games.de/media/enclavemovies/enclave_trailer.html
quote:Veel plezier met bestellen dan want Enclave is nu te orderen en in stock bij Play.com
Op woensdag 24 juli 2002 15:54 schreef Zooi het volgende:
Enclave is voor Zooi iig een must have en ik denk voor een heleboel andere ook.
Als ik het goed zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |