quote:
Op maandag 22 juli 2002 13:33 schreef Chocobo het volgende:
En jaaaa,..het gaat om mij ja
* Chocobo doet melding dat hij een Xbox + Halo + Advanced scart cable heeft
Ja,... ik heb een Xbox ja,..
quote:Ja toe maar, schreeuw het over de daken...
Op dinsdag 23 juli 2002 01:03 schreef Chocobo het volgende:
Het ding rouleerd Bastard* Chocobo doet melding dat hij een Xbox + Halo + Advanced scart cable heeft
Hier voel je je wel veilig he, bij alle mede xboxxers
quote:Ja,....... zo dacht ik ook ja
Op dinsdag 23 juli 2002 06:54 schreef the_contract_killer het volgende:
xbox =+
PS,.....welke user ben je trouwens echt, of durf je jezelf niet te onthullen? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 23-07-2002 08:09]
Hoe kom je erachter of je de Xbox Bug hebt (cd's die beschadigen). Ik weet het niet zeker of mijn Xbox het doet aangezien ik Halo niet gechecked had toen ik hem kocht. Het kan zijn dat ik een uitleenmodel heb gekregen.
Maar wat voor een beschadigingen maakt de Xbox bij cd's ? (als je een bug Xbox zou hebben ? )
quote:Ik gun het je
Op dinsdag 23 juli 2002 08:08 schreef Chocobo het volgende:
Even hulp vragen aan Xbox bezitters:Hoe kom je erachter of je de Xbox Bug hebt (cd's die beschadigen). Ik weet het niet zeker of mijn Xbox het doet aangezien ik Halo niet gechecked had toen ik hem kocht. Het kan zijn dat ik een uitleenmodel heb gekregen.
Maar wat voor een beschadigingen maakt de Xbox bij cd's ? (als je een bug Xbox zou hebben ? )
quote:Als de drive direct opengaat als je op de Eject-toets drukt heb je een Thomson drive. De kans op beschadigingen van DVD's is bij die type drives groter. Wanneer de drive pas na een aantal seconden (vijf?) opengaat, heb je een Philips. Dan zit je vrijwel zeker goed.
Op dinsdag 23 juli 2002 08:08 schreef Chocobo het volgende:
Even hulp vragen aan Xbox bezitters:Hoe kom je erachter of je de Xbox Bug hebt (cd's die beschadigen). Ik weet het niet zeker of mijn Xbox het doet aangezien ik Halo niet gechecked had toen ik hem kocht. Het kan zijn dat ik een uitleenmodel heb gekregen.
Als je helemaal zeker wilt zijn, dan moet je even het oppervlak van de lade waar de DVD in licht aftasten. Deze moet (uiteraard) helemaal vlak zijn. Zoek dus even voor kleine uitstekende stukjes aldaar. Wanneer de lade vlak is, zit je ook goed.
De beschadigingen zijn vaak kleine haarscheurtjes op een bepaalde plek van het oppervlak van de CD (juist op de plek waar er een uitsteekseltje op de lade zit).
Beetje onprofessioneel dus, van de gasten die die DVD-drives hebben gemaakt.
quote:Thanks,.......
Op dinsdag 23 juli 2002 08:54 schreef twi het volgende:[..]
Als de drive direct opengaat als je op de Eject-toets drukt heb je een Thomson drive. De kans op beschadigingen van DVD's is bij die type drives groter. Wanneer de drive pas na een aantal seconden (vijf?) opengaat, heb je een Philips. Dan zit je vrijwel zeker goed.
Als je helemaal zeker wilt zijn, dan moet je even het oppervlak van de lade waar de DVD in licht aftasten. Deze moet (uiteraard) helemaal vlak zijn. Zoek dus even voor kleine uitstekende stukjes aldaar. Wanneer de lade vlak is, zit je ook goed.
De beschadigingen zijn vaak kleine haarscheurtjes op een bepaalde plek van het oppervlak van de CD (juist op de plek waar er een uitsteekseltje op de lade zit).
Beetje onprofessioneel dus, van de gasten die die DVD-drives hebben gemaakt.
Gisteren heb ik er en gloednieuwe muziek cd in gedaan om het te testen. Ben toen alle tracks naar voren geskippen en teruggegaan,....heb ook nog 4 nummers geluisterd. Toen haalde ik de cd eruit en helemaal geen beschadigingen.
Ik kan er dus vanuit gaan dat ik een beetje een verneukt Halo exemplaar gekregen hebt ?
En het gaat dus om de uitsteeksels ? Die heb ik denk ik niet. Ik dacht dat de lens van de laser altijd het probleem was. Maar als mijn muziekcd het helemaal overleeft dan is alles goed toch ?
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 23-07-2002 09:19]
quote:Iemand ?
Op dinsdag 23 juli 2002 09:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks,.......
Gisteren heb ik er en gloednieuwe muziek cd in gedaan om het te testen. Ben toen alle tracks naar voren geskippen en teruggegaan,....heb ook nog 4 nummers geluisterd. Toen haalde ik de cd eruit en helemaal geen beschadigingen.
Ik kan er dus vanuit gaan dat ik een beetje een verneukt Halo exemplaar gekregen hebt ?
En het gaat dus om de uitsteeksels ? Die heb ik denk ik niet. Ik dacht dat de lens van de laser altijd het probleem was. Maar als mijn muziekcd het helemaal overleeft dan is alles goed toch ?
quote:Deze was allesbehalve heftig.
Op maandag 22 juli 2002 22:15 schreef Zooi het volgende:[..]
Zooi houdt niet zo van die heftige Japanese spellekes...
quote:Chocobo, als je alleen op de buitenste rand van games lichte krasjes ziet, terwijl bv. DVD's en audio CD's onbekrast blijven, heb je geen probleem
Op dinsdag 23 juli 2002 10:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iemand ?
Wat bedoel je precies ? Mijn muziek cd zag er nog prima uit, alleen schrok ik van Halo toen ik die error kreeg. Maar ik heb dat gekocht bij zo'n kutzaak waar games niet gesealed zijn. Dus vol met krassen.
Ik denk niet dat mijn Xbox het gedaan heeft, maar hoe ziet je game-cd er ongeveer uit nadat ie in een Xbox gezeten heeft met een slechte drive ? Dan kan ik het even vergelijken.
* Chocobo geeft toe dat de Xbox inderdaad een ongelooflijke machine is en bied zijn excuses aan aan iedereen die ik geflamed heb hiermee
quote:Zo.....een X-box....LOEDER!!!
Het ding rouleerd Bastard* Chocobo doet melding dat hij een Xbox + Halo + Advanced scart cable heeft
quote:welke user ik echt ben???
Op dinsdag 23 juli 2002 08:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,....... zo dacht ik ook ja
PS,.....welke user ben je trouwens echt, of durf je jezelf niet te onthullen?
quote:Ker,.....kan jij bovenstaande vraag beantwoorden ?
Op dinsdag 23 juli 2002 13:08 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Zo.....een X-box....LOEDER!!!
quote:Ik begrijp hem niet helemaal ,ben net wakker.
Op dinsdag 23 juli 2002 13:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ker,.....kan jij bovenstaande vraag beantwoorden ?
quote:
quote:Niet gesealde games zijn natuurlijk een beetje tricky. Kan je hem niet omruilen?
Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef Chocobo het volgende:
He Rob,Wat bedoel je precies ? Mijn muziek cd zag er nog prima uit, alleen schrok ik van Halo toen ik die error kreeg. Maar ik heb dat gekocht bij zo'n kutzaak waar games niet gesealed zijn. Dus vol met krassen.
![]()
Ik denk niet dat mijn Xbox het gedaan heeft, maar hoe ziet je game-cd er ongeveer uit nadat ie in een Xbox gezeten heeft met een slechte drive ? Dan kan ik het even vergelijken.
quote:
* Chocobo geeft toe dat de Xbox inderdaad een ongelooflijke machine is en bied zijn excuses aan aan iedereen die ik geflamed heb hiermee
quote:Zelfs als je een Xbox zou hebben die krasjes maakt, is er niks aan de hand.
Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik denk niet dat mijn Xbox het gedaan heeft, maar hoe ziet je game-cd er ongeveer uit nadat ie in een Xbox gezeten heeft met een slechte drive ? Dan kan ik het even vergelijken.* Chocobo geeft toe dat de Xbox inderdaad een ongelooflijke machine is en bied zijn excuses aan aan iedereen die ik geflamed heb hiermee
Maar om het zeker te weten of je een Philips drive hebt, hoef je alleen even te kijken of het een paar seconden duurt voor je drive opengaat nadat je op de eject-knop hebt gedrukt.
Als hij meteen opengaat heb je een Thompson = kans op krassen.
Volgens mij is het trouwens zo dat in Europa alleen maar Philips-drives geleverd worden, dus geen problemen.
Gefeliciteerd met je aankoop trouwens, ik heb zelf aan de Xbox ook al veel meer plezier gehad dan aan PS2 of Gamecube.
[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 23-07-2002 13:44]
Wat maakt het mij uit of de Xbox van Microsoft is, of hij groot is etc.
Er zijn leuke spellen op, en die spellen zijn ook nog eens erg mooi.
Zelf is bij mij uiteindelijk de Xbox overgebleven, maar op de PS2 en Gamecube zijn ook best wel een aantal leuke spellen.
Het doet geen pijn om toe te geven dat alle 3 de consoles leuk kunnen zijn (dit voor de anti-Xboxers, try it).
PS,.......kunnen jullie me even geil maken met must have titels van dit jaar en volgend jaar. (Project EGO is
)
quote:Ja leuk, dat fanboy gedoe. Voegt ook echt een hoop toe enzo.
xbox =+
quote:Beter als FFVII?Ik wacht in zware spanning af....
Op dinsdag 23 juli 2002 14:13 schreef Chocobo het volgende:
Bedankt iedereen. Ik ga het even checken. Verder speel ik dus Halo en gil ik echt van genot af en toe. Ik zeg het jullie eerlijk,.........en uiteraard weten jullie dit al, maar Halo is echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. In ieder geval wel de beste FPS.PS,.......kunnen jullie me even geil maken met must have titels van dit jaar en volgend jaar. (Project EGO is
)
quote:Kinders, KAP er nou eens mee....
xbox =+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |