abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2002 @ 23:10:58 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5115771
quote:
Op maandag 22 juli 2002 13:33 schreef Chocobo het volgende:

En jaaaa,..het gaat om mij ja

The truth was in here.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 01:03:53 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5116950
Het ding rouleerd Bastard

* Chocobo doet melding dat hij een Xbox + Halo + Advanced scart cable heeft

Ja,... ik heb een Xbox ja,..

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 01:12:42 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5117053
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 01:03 schreef Chocobo het volgende:

Ja toe maar, schreeuw het over de daken...

Hier voel je je wel veilig he, bij alle mede xboxxers

The truth was in here.
pi_5118467
xbox = +
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 08:06:18 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5118533
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 06:54 schreef the_contract_killer het volgende:
xbox = +
Ja,....... zo dacht ik ook ja

PS,.....welke user ben je trouwens echt, of durf je jezelf niet te onthullen?

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 23-07-2002 08:09]

dinsdag 23 juli 2002 @ 08:08:06 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5118535
Even hulp vragen aan Xbox bezitters:

Hoe kom je erachter of je de Xbox Bug hebt (cd's die beschadigen). Ik weet het niet zeker of mijn Xbox het doet aangezien ik Halo niet gechecked had toen ik hem kocht. Het kan zijn dat ik een uitleenmodel heb gekregen.

Maar wat voor een beschadigingen maakt de Xbox bij cd's ? (als je een bug Xbox zou hebben ? )

dinsdag 23 juli 2002 @ 08:11:02 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5118543
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 08:08 schreef Chocobo het volgende:

Hoe kom je erachter of je de Xbox Bug hebt (cd's die beschadigen). Ik weet het niet zeker of mijn Xbox het doet aangezien ik Halo niet gechecked had toen ik hem kocht. Het kan zijn dat ik een uitleenmodel heb gekregen.

Maar wat voor een beschadigingen maakt de Xbox bij cd's ? (als je een bug Xbox zou hebben ? )

Ik gun het je
The truth was in here.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 08:54:01 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_5118665
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 08:08 schreef Chocobo het volgende:

Als de drive direct opengaat als je op de Eject-toets drukt heb je een Thomson drive. De kans op beschadigingen van DVD's is bij die type drives groter. Wanneer de drive pas na een aantal seconden (vijf?) opengaat, heb je een Philips. Dan zit je vrijwel zeker goed.

Als je helemaal zeker wilt zijn, dan moet je even het oppervlak van de lade waar de DVD in licht aftasten. Deze moet (uiteraard) helemaal vlak zijn. Zoek dus even voor kleine uitstekende stukjes aldaar. Wanneer de lade vlak is, zit je ook goed.

De beschadigingen zijn vaak kleine haarscheurtjes op een bepaalde plek van het oppervlak van de CD (juist op de plek waar er een uitsteekseltje op de lade zit).

Beetje onprofessioneel dus, van de gasten die die DVD-drives hebben gemaakt.

dinsdag 23 juli 2002 @ 09:07:44 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5118742
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 08:54 schreef twi het volgende:

[..]

Als de drive direct opengaat als je op de Eject-toets drukt heb je een Thomson drive. De kans op beschadigingen van DVD's is bij die type drives groter. Wanneer de drive pas na een aantal seconden (vijf?) opengaat, heb je een Philips. Dan zit je vrijwel zeker goed.

Als je helemaal zeker wilt zijn, dan moet je even het oppervlak van de lade waar de DVD in licht aftasten. Deze moet (uiteraard) helemaal vlak zijn. Zoek dus even voor kleine uitstekende stukjes aldaar. Wanneer de lade vlak is, zit je ook goed.

De beschadigingen zijn vaak kleine haarscheurtjes op een bepaalde plek van het oppervlak van de CD (juist op de plek waar er een uitsteekseltje op de lade zit).

Beetje onprofessioneel dus, van de gasten die die DVD-drives hebben gemaakt.

Thanks,.......

Gisteren heb ik er en gloednieuwe muziek cd in gedaan om het te testen. Ben toen alle tracks naar voren geskippen en teruggegaan,....heb ook nog 4 nummers geluisterd. Toen haalde ik de cd eruit en helemaal geen beschadigingen.

Ik kan er dus vanuit gaan dat ik een beetje een verneukt Halo exemplaar gekregen hebt ?

En het gaat dus om de uitsteeksels ? Die heb ik denk ik niet. Ik dacht dat de lens van de laser altijd het probleem was. Maar als mijn muziekcd het helemaal overleeft dan is alles goed toch ?

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 23-07-2002 09:19]

dinsdag 23 juli 2002 @ 10:38:33 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5119316
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 09:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Thanks,.......

Gisteren heb ik er en gloednieuwe muziek cd in gedaan om het te testen. Ben toen alle tracks naar voren geskippen en teruggegaan,....heb ook nog 4 nummers geluisterd. Toen haalde ik de cd eruit en helemaal geen beschadigingen.

Ik kan er dus vanuit gaan dat ik een beetje een verneukt Halo exemplaar gekregen hebt ?

En het gaat dus om de uitsteeksels ? Die heb ik denk ik niet. Ik dacht dat de lens van de laser altijd het probleem was. Maar als mijn muziekcd het helemaal overleeft dan is alles goed toch ?

Iemand ?
  dinsdag 23 juli 2002 @ 12:29:20 #161
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5120215
quote:
Op maandag 22 juli 2002 22:15 schreef Zooi het volgende:

[..]

Zooi houdt niet zo van die heftige Japanese spellekes...

Deze was allesbehalve heftig.
Gewoon lauw.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 12:38:49 #162
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_5120328
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 10:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Iemand ?

Chocobo, als je alleen op de buitenste rand van games lichte krasjes ziet, terwijl bv. DVD's en audio CD's onbekrast blijven, heb je geen probleem
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  dinsdag 23 juli 2002 @ 12:58:33 #163
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5120527
He Rob,

Wat bedoel je precies ? Mijn muziek cd zag er nog prima uit, alleen schrok ik van Halo toen ik die error kreeg. Maar ik heb dat gekocht bij zo'n kutzaak waar games niet gesealed zijn. Dus vol met krassen.

Ik denk niet dat mijn Xbox het gedaan heeft, maar hoe ziet je game-cd er ongeveer uit nadat ie in een Xbox gezeten heeft met een slechte drive ? Dan kan ik het even vergelijken.

* Chocobo geeft toe dat de Xbox inderdaad een ongelooflijke machine is en bied zijn excuses aan aan iedereen die ik geflamed heb hiermee

pi_5120623
quote:

Zo.....een X-box....LOEDER!!!
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_5120680
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 08:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,....... zo dacht ik ook ja

PS,.....welke user ben je trouwens echt, of durf je jezelf niet te onthullen?

welke user ik echt ben???
dit is mn eerste en enigste account hier op fok hoor,of bedoel je wat anders ofzo?
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 13:15:31 #166
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5120705
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:08 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Zo.....een X-box....LOEDER!!!

Ker,.....kan jij bovenstaande vraag beantwoorden ?
pi_5120771
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 13:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ker,.....kan jij bovenstaande vraag beantwoorden ?

Ik begrijp hem niet helemaal ,ben net wakker.
α & Ω
  dinsdag 23 juli 2002 @ 13:30:31 #168
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_5120859
quote:

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 23 juli 2002 @ 13:33:37 #169
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_5120894
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef Chocobo het volgende:
He Rob,

Wat bedoel je precies ? Mijn muziek cd zag er nog prima uit, alleen schrok ik van Halo toen ik die error kreeg. Maar ik heb dat gekocht bij zo'n kutzaak waar games niet gesealed zijn. Dus vol met krassen.

Ik denk niet dat mijn Xbox het gedaan heeft, maar hoe ziet je game-cd er ongeveer uit nadat ie in een Xbox gezeten heeft met een slechte drive ? Dan kan ik het even vergelijken.

Niet gesealde games zijn natuurlijk een beetje tricky. Kan je hem niet omruilen?
quote:
* Chocobo geeft toe dat de Xbox inderdaad een ongelooflijke machine is en bied zijn excuses aan aan iedereen die ik geflamed heb hiermee
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_5120927
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef Chocobo het volgende:

Zelfs als je een Xbox zou hebben die krasjes maakt, is er niks aan de hand.
Het zijn hele kleine, lichte krasjes helemaal aan de rand van de dvd.
Daar is de dvd onbeschreven, dus het kan verder geen kwaad.
Het duurt trouwens vaak een hele tijd voor er krasjes ontstaan.

Maar om het zeker te weten of je een Philips drive hebt, hoef je alleen even te kijken of het een paar seconden duurt voor je drive opengaat nadat je op de eject-knop hebt gedrukt.
Als hij meteen opengaat heb je een Thompson = kans op krassen.
Volgens mij is het trouwens zo dat in Europa alleen maar Philips-drives geleverd worden, dus geen problemen.

Gefeliciteerd met je aankoop trouwens, ik heb zelf aan de Xbox ook al veel meer plezier gehad dan aan PS2 of Gamecube.

[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 23-07-2002 13:44]

pi_5120987
Verder wil ik nog even zeggen, dat dit (aankoop Xbox door Chocobo ) maar weer eens een voorbeeld is van het feit dat mensen niet zo bevooroordeeld moeten zijn.

Wat maakt het mij uit of de Xbox van Microsoft is, of hij groot is etc.
Er zijn leuke spellen op, en die spellen zijn ook nog eens erg mooi.

Zelf is bij mij uiteindelijk de Xbox overgebleven, maar op de PS2 en Gamecube zijn ook best wel een aantal leuke spellen.

Het doet geen pijn om toe te geven dat alle 3 de consoles leuk kunnen zijn (dit voor de anti-Xboxers, try it).

dinsdag 23 juli 2002 @ 14:13:37 #172
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5121444
Bedankt iedereen. Ik ga het even checken. Verder speel ik dus Halo en gil ik echt van genot af en toe. Ik zeg het jullie eerlijk,.........en uiteraard weten jullie dit al, maar Halo is echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. In ieder geval wel de beste FPS.

PS,.......kunnen jullie me even geil maken met must have titels van dit jaar en volgend jaar. (Project EGO is )

dinsdag 23 juli 2002 @ 15:06:49 #173
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_5122166
quote:
xbox = +
Ja leuk, dat fanboy gedoe. Voegt ook echt een hoop toe enzo.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_5122201
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:13 schreef Chocobo het volgende:
Bedankt iedereen. Ik ga het even checken. Verder speel ik dus Halo en gil ik echt van genot af en toe. Ik zeg het jullie eerlijk,.........en uiteraard weten jullie dit al, maar Halo is echt een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. In ieder geval wel de beste FPS.

PS,.......kunnen jullie me even geil maken met must have titels van dit jaar en volgend jaar. (Project EGO is )

Beter als FFVII?Ik wacht in zware spanning af....
Judgement Day has come for us.
α & Ω
  dinsdag 23 juli 2002 @ 15:12:23 #175
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5122209
quote:
xbox = +
Kinders, KAP er nou eens mee....
Dat geldt dus ook voor jou
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')