quote:Wij zijn geen US Consumers
Op woensdag 22 mei 2002 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[i]At launch, U.S. consumers can purchase a starter kit for $49.95.*
quote:Uhm..Ik zei toch echt een jaar hoor..
Op woensdag 22 mei 2002 19:19 schreef febster het volgende:[..]
Goed LEZEN, het 1e jaar als dadelijk iedereen dat doet hup prijs maal veel en MS heeft alweer een monopolie
quote:Ik vertrouw geen ENKELE multinational!
Op woensdag 22 mei 2002 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik heb het volste vertrouwen in Microsoft..
quote:Nee..Klopt, maar wat zal het schelen..Misschien 10 a 15%..
Op woensdag 22 mei 2002 19:34 schreef twi het volgende:[..]
Wij zijn geen US Consumers
quote:Wat vind je trouwens van de screenshotjes?
Op woensdag 22 mei 2002 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee..Klopt, maar wat zal het schelen..Misschien 10 a 15%..
Er staat for the estimated price of a retail game..
Das 70 euro..Daar krijg je dus wel een game, een headset en een jaar toegang op het netwerk voor...
Aangezien de game alleen al 70 euro kost, vind ik het best meevallen
quote:Yup..TnX
Op woensdag 22 mei 2002 19:34 schreef Smots het volgende:[..]
als het goed is moet 'ie het nu doen...
quote:$10 per maand = € 10.87
Op woensdag 22 mei 2002 19:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb het volste vertrouwen in Microsoft..Het zal je hoogstens 1 a 2 tientjes minstens 25 (guldens dan he) kosten per maand..ik zal het er misschien wel voor over hebben
20% prijsverschil US - Europa
Abonnement dus ongeveer € 13. Zal dus wel € 12,95 worden, wat neerkomt op 28.54 gulden.
quote:Mooie screenshots. In ieder geval niet zo klote te vinden als op andere sites, en lekker snel. Mooie baan heb je
Op woensdag 22 mei 2002 19:39 schreef Smots het volgende:[..]
Wat vind je trouwens van de screenshotjes?
quote:Uhm..10$ per maand?
Op woensdag 22 mei 2002 19:42 schreef twi het volgende:[..]
$10 per maand = € 10.87
Abonnement dus ongeveer € 13. Zal dus wel € 12,95 worden, wat neerkomt op 28.54 gulden.
quote:Als je dan bekijkt dat je een hele hoop spellen online kunt spelen voor dat bedrag en je vergelijkt dat met bijvoorbeeld de MMORPGs op de PCs, dan weet je dat het allemaal best meevalt. Als jij op je peeceetje Everquest, Dark age of Camelot en nog wat van die online RPGs wilt spelen, moet je een dikke bankrekening hebben iedere maand.
Op woensdag 22 mei 2002 19:42 schreef twi het volgende:[..]
$10 per maand = € 10.87
quote:Dat bedrag heeft eerder over het net rondgezworven als het maandelijks bedrag voor XBox Live. En op zich is dat geen gek bedrag, het is vergelijkbaar met de prijs die je voor de gemiddelde online rpg betaalt en in principe hoeft MS niet veel meer voor dat geld te doen en krijgen ze waarschijnlijk wel een stuk meer spelers die het betalen.
Op woensdag 22 mei 2002 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Uhm..10$ per maand?
Waar staat dat?!
quote:thanx, maar nee sorry...
Op woensdag 22 mei 2002 19:47 schreef twi het volgende:[..]
Mooie screenshots. In ieder geval niet zo klote te vinden als op andere sites, en lekker snel. Mooie baan heb je
Nog een stageplek over?
![]()
quote:NU al vergeten HOE groot het prijsverschil tussen de X-Box was tussen VS en EU
Op woensdag 22 mei 2002 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee..Klopt, maar wat zal het schelen..Misschien 10 a 15%..
quote:Meer dan een geeltje (guldens) vragen is dom en onrealistisch..
Op woensdag 22 mei 2002 20:16 schreef febster het volgende:[..]
NU al vergeten HOE groot het prijsverschil tussen de X-Box was tussen VS en EU
sorry hoor maar ik vertrouw MS echt niet en vooral niet na dat filmpje ja ze zullen t wel heel leuk bedoelen enzo (bringing the greatest gaming experience ever etc) maar ongetwijfeld willen ze daar GROF geld uit slaan en dat 10 a 20 piek per maand gelulg geloof ik ook geen bal van (ja perhaps in ruil tegen nog meer privacy gegevens....)
quote:Hehe ja idd maar sorry ik zie MS nog steeds als een grote multinational met maar EEN doel: zo veel mogelijk geld verdienen, en als je er meer als 10 miljard in propt aan de ene kant dan moet dat er ergens ook weer terug komen en aangezien ze verlies maken op de console zelf vrees ik het ergste
Op woensdag 22 mei 2002 21:10 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Meer dan een geeltje (guldens) vragen is dom en onrealistisch..
quote:Sony en Nintendo zijn ook grote multinations die alleen maar streven naar maximale winst, die zullen ook niet zorgen dat ze verlies draaien hoor.
Op woensdag 22 mei 2002 21:17 schreef febster het volgende:[..]
Hehe ja idd maar sorry ik zie MS nog steeds als een grote multinational met maar EEN doel: zo veel mogelijk geld verdienen, en als je er meer als 10 miljard in propt aan de ene kant dan moet dat er ergens ook weer terug komen en aangezien ze verlies maken op de console zelf vrees ik het ergste
Maar goed, we zullen het zien. En voordeel van een betaalde online-dienst is wel dat je kan gaan zeiken als het niet werkt
quote:Ja oke daar heb je gelijk in maar op mij komt MS toch wat meer inhalerig over en ze smijten meer met geld (laten dat ook zien enzo) dus komt MS op mij meer inhalerig over
Op woensdag 22 mei 2002 21:55 schreef Tijn het volgende:[..]
Sony en Nintendo zijn ook grote multinations die alleen maar streven naar maximale winst, die zullen ook niet zorgen dat ze verlies draaien hoor.
Dus dat geld verdienen ze allemaal terug met de verkoop van games, consoles en accessoires. Ik denk echt niet dat MS de klant veel meer naait dan andere bedrijven.
Maar goed, we zullen het zien. En voordeel van een betaalde online-dienst is wel dat je kan gaan zeiken als het niet werkt
quote:Ik word er redelijk gek van als ik het langer dan 10 minuten speel, zo druk en snel is het.
Op vrijdag 24 mei 2002 15:06 schreef twi het volgende:
Net even een demo van Cel Damage gespeeld. OMFG, wat een ongelofelijk grappig en leuk spel! Kan niet wachten totdat ik die eens multiplayer kan doen! Supercool!
Qua graphics okee, het is totaal niet m'n type spel, maar heb wel een lamme arm (ja, arm ja
) van het spelen! Voor de liefhebbers denk ik dat dit best een erg goed spel kan zijn, mocht je niet teveel aan de graphics denken. In de demo heb je één level waarbij je gewoon kennis maakt met alles, de moves etc. Het is even onder de knie krijgen van alles maar binnen 10 minuutjes weet je hoe alles zit en wat je ongeveer moet doen.
Het verhaal heb ik nog niet helemaal door, maar volgens mij is 't gewoon ergens op één of andere vage planeet waarbij je in dit geval een wapen moet veroveren. In 't begin denk je: wat fokking saai, al die kloterige 'aliens'/enemies doen totaal niks behalve vuur spuwen van hun vaste plekkie. Vermoedelijk gewoon om de newbie (zoals ik, ik speel absoluut NOOIT zulke games) niet gelijk in 't diepe te gooien.
Leuk en aardig, wapen veroverd. Draai ik me om en schrik ik me rot omdat er een fokking spin voor me staat die een keer of vijf zo groot is als ikzelf! Damn, hoe moest ik ook alweer van wapen wisselen? Ah, zo....nee, gaat nog niet goed...Opschieten, dat ding vreet je op GVD! Testen, testen..doet 'ie 't zo? JA! Hier zul je 't krijgen, klotebeest! Schiet dat beest verrot en kijk om me heen...Komen er een stuk of acht van die krengen achter me aan! Leuk! Beetje wennen aan het schieten en alle acht naar de kloten, terug naar het beam-me-up-scotty geval. Op de terugweg nog een aantal van die klotepunten waar een stuk of 10 a 12 spinnen per keer de bergwanden afgerend komen! En die klotebeesten willen van dichtbij maar niet doodgaan!
En dan is dit nog maar het openingslevel wat me 25 minuten bezig houdt. Ik kan je zeggen dat 't absoluut m'n type spel niet is, maar als ik 'm ooit eens in handen krijg (leen? huur? koop
?) is 't zeker een tof spel om te spelen!
quote:Ach ik vind het gewoon cool. Vooral die bijl is 't einde, ik bescheur me erom! Schitterend. Schreeuwen, tieren, lachen. Dit is écht een héél goeie multiplayergame. Zeker als de overige levels wat groter zijn als het allereerste.
Op vrijdag 24 mei 2002 21:15 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ik word er redelijk gek van als ik het langer dan 10 minuten speel, zo druk en snel is het.
quote:Vrees je het ergste?
Op woensdag 22 mei 2002 21:17 schreef febster het volgende:[..]
Hehe ja idd maar sorry ik zie MS nog steeds als een grote multinational met maar EEN doel: zo veel mogelijk geld verdienen, en als je er meer als 10 miljard in propt aan de ene kant dan moet dat er ergens ook weer terug komen en aangezien ze verlies maken op de console zelf vrees ik het ergste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |