Nee, ik mag hopen dat je de klacht uit de OP kunt halen. Anders verdien je een staande ovatie je ooit op FOK! te hebben kunnen aanmelden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
Kan er dan niet iets zijn van Concluderend ofzo, want dat heeft elk verslag
Nee want dat maakt het verhaal vaak minder leuk. En volgens mij moest je juist moeite steken in je OP volgens de regels. Nou dat doe ik met liefde maar dan komt er ook gelijk een lange OP uit waarbij niet altijd meer duidelijk is wat de klacht nu precies is. Maar goed, ik hou het wel bij 2 regels in het vervolg. Lekker duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je er een fatsoenlijke samenvatting van kunt maken kun je de OP net zo goed zelf ook wel inkorten.
Dit dus. Het had net zo goed een klacht over het CDA en de CU kunnen zijn omdat die winkels op zondag gesloten zijn o.i.d.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar als je zegt Klacht: Bier op klinkt al een stuk beter omdat je je klacht even onder aandacht brengt, straks denk ik nog dat je ging janken omdat de winkels dicht waren ipv dat je bier op was.
Nee, want volgens de nieuwe regels moet je wat moeite in je OP stoppen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je er een fatsoenlijke samenvatting van kunt maken kun je de OP net zo goed zelf ook wel inkorten.
quote:Wat als iemand 'Samenvatting: ...' ipv van 'Klacht: ...' typet ? In andere sub-fora zie ik dat ook vaak genoeg langs komen.
Niemand?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef 404_ het volgende:
[..]
Nog een keer omdat ik geen antwoord kreeg.
Dit is trouwens geen verkapte wij-mogen-het-doen-omdat-zij-het-ook-doen post.
Mogen deze posts ook ge-edit worden als jullie toch bezig zijn?quote:
Ja de anti- en subklachten zijn dan ook vooral het probleem omdat die vaak totaal niks met de OP te maken hebben. Die mogen van mij ook lekker wegblijven. De 'klacht' is echter het probleem (bijna) niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 250 topics opgeruimd, en je ziet gewoon iedere keer weer dat die samenvatiingen en sub en anti dingen gebagger uitlokken. Van de 250 was er percies 1 waar ik niets hoefde weg te halen, en inderdaad, dat was een Op waar dat allemaal niet in stond.
Komt omdat er nog een hoop kneuzen zijn die de regels niet weten. Die worden vanzelf wel geband/genote/whatever.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik snap echt niet waarom de KLB weer open gegaan is. Een bodemloze put gaan leegharken voldoet toch niet meer?
Ik zie nu gewoon hetzelfde gedrag als eerst? Korte OP's, zeikreacties en offtopic rommel.
Welke was datquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 250 topics opgeruimd, en je ziet gewoon iedere keer weer dat die samenvatiingen en sub en anti dingen gebagger uitlokken. Van de 250 was er percies 1 waar ik niets hoefde weg te halen, en inderdaad, dat was een Op waar dat allemaal niet in stond.
Mag ik je een voorbeeldje geven van een topic van mij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik mag hopen dat je de klacht uit de OP kunt halen. Anders verdien je een staande ovatie je ooit op FOK! te hebben kunnen aanmelden.
quote:
Iedereen wenst een samenvatting.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef o.us het volgende:
Er is veel onduidelijkheid over het volgende:
Klacht:
Subklacht:
Anti-klacht:
zijn ook niet meer toegestaan. Dus worden ze weggeëdit.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Mag je wel plaatjes gebruiken als je een lange OP hebt ter onderbouwing van het verhaal, of een paint? Of mag dat ook niet meer?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Plaatjes die met het topic te maken hebben kan geen kwaad. Maar memeplaatjes, 4 Anita's voor je topic en andere baggerlollerzplaatjes zijn niet meer toegestaan.
mits ontopic zei o.us (dacht ik, of een andere mod)quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Mag je wel plaatjes gebruiken als je een lange OP hebt ter onderbouwing van het verhaal, of een paint? Of mag dat ook niet meer?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:29 schreef CantFazeMe het volgende:
dus helemaal niet meer, óók niet in constructieve OP ter verduidelijking?quote:Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Wat een raar voorbeeld en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik doe even een voorbeeld. Een hele simpele:
Vandaag zat ik tv te kijken en ik kwam er ineens achter dat m'n bier op was en de winkels gesloten. Ik kijken of ik nog ergens bier had, maar dat had ik niet meer.
Ik was helemaal in paniek. Zweet brak me uit en ik ging in de foetushouding liggen huilen totdat de winkels weer open waren.
Gelukkig zijn de winkels straks weer open en kan ik bier halen.
Samenvatting: bier op.
What the fuck voegt het toe in godsnaam? Wat? Waarom een samenvatting? Is dat omdat de gemiddelde user niet de moeite neemt om de OP te lezen? Zie je me aan als Mavo'er? Ik zie niet in waarom een samenvatting. Dat is iets van de laatste 2 jaar en verzonnen door baggeraars die al een jaar wachten op een unban, zijn weggepest of onder een kloon verder zijn gegaan elders op FOK!.
Tot 2 jaar jaar terug was het ook geen gemeengoed en nu moet het omdat het moet? Want het komt over als moeten en als je dan je zin niet krijgt ga je staan stampen?
Ja precies, ga ik ook erg missen. Dit soort topics is niet meer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:30 schreef trolololo het volgende:
Is het niet een idee om een serieus klachtenforum op te richten en een baggerklachtenforum ? Het klinkt misschien heel raar; maar ik denk dat er minder interesse is in KLB nu er niet meer 'klacht' 'antiklacht' etc. mag worden gebruikt. En ook geen foto's en sowieso lokt het geen grappige opmerkingen uit.
Ik ga het allemaal missen
Tong80 topics
AP topics
TaraSmeenk topics
Mac vs. PC topics
Geen omstreden Laura Dekker plaatje
Geen grappige reacties over de TS
De 'Lief Dagboek' topics
Geen simpele '' -reacties
Ik kijk niet echt meer met lol door KLB heen.
Nu moet ik het slechts van ONZ hebben
En ik snap het ook wel; het is heel moeilijk te modden (ja echt heel moeilijk)
Maar als er een baggerforum komt wil ik wel helpen hoor
Jammer...
Heel jammer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |