O ik zette in de TT altijd de hele gebeurtenis in een paar woorden, als OP alles wat er was gebeurd, en dan als klacht hetgeen waar ik het meest pissig over was. Anders klopt de TT weer niet met de OP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom doe je die dan niet als TT?
En weer uit de duim gezogen statistieken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan lees je het verhaal door. Je maakt geen topics aan voor de samenvattingen want KLB kennende leest maar 1/10de van de views het verhaal door en geeft de rest zich af op de samenvattingen. Het is geen 4chan of een ander baggerforum.
in ieder geval niet als onliner. Als er nog een stuk tekst achteraan komt heb ik er minder moeite mee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:58 schreef L.no het volgende:
Mag je geen 'terechte klacht' meer zeggen? Ik zag het ergens ge-edit worden.
Tijd niet gezienquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
Mooi is dat hoe men zich in de nesten werkt. Je ziet het gewoon gebeuren.
De regel is "Doe normaal" en vervolgens gaan ze definiėren wat normaal is en wat wel en niet kan.![]()
Hou je gewoon aan de regel "Doe normaal"
Dan let je niet op, want we gaan dat zeuren en die oneliners de kop indrukken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
En weer uit de duim gezogen statistieken.
Zoals we al aan proberen te geven, in een lang verhaal is vaak niet duidelijk wat de main klacht is. Als je een heel verhaal gaat vertellen over een overval in Amsterdam, krijg je baggeraars die over Amsterdam gaan zeuren, i.p.v. over de werkelijke klacht (die je dus netjes onderaan kan samenvatten en waar ik het kwaad niet van inzie en waarvan jullie het kwaad ook niet weten te noemen, op een paar vage statistieken na).
Of je vergelijkt poepen nu met topics, en dat is toch een behoorlijke belediging, of je zegt hier dat alle regels in KLB overbodig zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet het nu. Samenvatten kan in een TT en in je verhaal zelf. We zijn geen mongooltjes die in Sinterklaastaal hoeven lezen wat je allemaal hebt meegemaakt in 10 woorden, want dan hoef je ook geen OP te typen van 500 woorden.
Dat is een stukje logisch nadenken. Poepen doe je ook niet volgens regels.
Ja maar dan moet 'normaal' uiteindelijk toch weer gedefinieerd worden, anders doen de mods allemaal wat anders.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
De regel is "Doe normaal" en vervolgens gaan ze definiėren wat normaal is en wat wel en niet kan.![]()
Nou dat kan je toch ook gewoon verwoorden in de OP zelf?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik zette in de TT altijd de hele gebeurtenis in een paar woorden, als OP alles wat er was gebeurd, en dan als klacht hetgeen waar ik het meest pissig over was. Anders klopt de TT weer niet met de OP.
Ik zag je zelf een post editten dat een tekst erachteraan hadquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in ieder geval niet als onliner. Als er nog een stuk tekst achteraan komt heb ik er minder moeite mee.
Omdat je dan ook weer antiklachten subklachten miniklachten etc krijgt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef Dastan het volgende:
Wat is er nou concreet mis met het noteren van je klacht onderaan de OP? Ik kan me niet voorstellen dat dat alleen wegens de baggeraars is, want dat zal wel loslopen.
Je leest niet en poogt me nu iets aan te praten. Gaat niet lukken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Of je vergelijkt poepen nu met topics, en dat is toch een behoorlijke belediging, of je zegt hier dat alle regels in KLB overbodig zijn.
Jij weet niet wat normaal gedrag is?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan moet 'normaal' uiteindelijk toch weer gedefinieerd worden, anders doen de mods allemaal wat anders.
En wat is er dan op tegen om die inleidende woorden te vervangen door 'klacht: '? Eigenlijk proberen we hier de regel te ontduiken, maar in feite hetzelfde te doen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou dat kan je toch ook gewoon verwoorden in de OP zelf?
'Maar het ergste vond ik nog wel ...'
'Dat was nog niet eens het ergste, want ...'
Tjonge jonge wat moeilijk.
ben ik helemaal met je eens, maar het lastige is dat normaal doen niet is wat hier normaal was. (kromme zin, maar zo is het wel)quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
Geesh. Ik heb nergens gezegd dat een samenvatting op zo'n kinderlijke manier wordt neergezet. Als je een gerechte klacht hebt wat wat langer duurt is er niks mis mee om een korte samenvatting van je klacht te geven. Niet iedereen heeft interesse om een hele OP te lezen. Zolang je het schorrie morrie wegwerkt zijn er geen problemen. Dit is puur symboolpolitiek.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet het nu. Samenvatten kan in een TT en in je verhaal zelf. We zijn geen mongooltjes die in Sinterklaastaal hoeven lezen wat je allemaal hebt meegemaakt in 10 woorden, want dan hoef je ook geen OP te typen van 500 woorden.
Dat is een stukje logisch nadenken. Poepen doe je ook niet volgens regels.
Je kunt dat toch gewoon blijven verbieden en modereren?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat je dan ook weer antiklachten subklachten miniklachten etc krijgt.
als je geen interesse hebt om een Op te lezen, doe je dat niet, maar dan reageer je ook niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geesh. Ik heb nergens gezegd dat een samenvatting op zo'n kinderlijke manier wordt neergezet. Als je een gerechte klacht hebt wat wat langer duurt is er niks mis mee om een korte samenvatting van je klacht te geven. Niet iedereen heeft interesse om een hele OP te lezen.
Goed hoor. Succes met het modereren en zo he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je leest niet en poogt me nu iets aan te praten. Gaat niet lukken.
Man doe nou niet zo moeilijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt dat toch gewoon blijven verbieden en modereren?
Veel plezier. Zie jij iemand al voor z'n fun continu een paar uur per dag maandenlang bezig met alleen het modereren van bagger gedrag? Dat gaat je na een aantal week de keel uithangen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt dat toch gewoon blijven verbieden en modereren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |