Het was aardig serieus eerst tot al die anti-klachten subklachten etc kwamen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Omdat het nooit was geweest en voor mijn tijd ook niet van horen zeggen.
Even serieus, samenvatten doe je niet alleen om luie mensen tegemoet te komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is voor luie docentenBrengt me trouwens op een idee voor een klacht.
Ze vinden het stom dat je niet meer mag zeggen wat de klacht is en al die gare meuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand. 1 tegelijk bitte.
Ik ben het hier helaas niet mee eens, baggeraars baggeren wanneer ze willen, niet omdat een OP een samenvatting heeft of niet. Als ik een heel verhaal vertel over een gebeurtenis (ik zeg maar wat, ik word bijv. overvallen en vertel heel gedetailleerd hoe dit ging) en vervolgens vat ik het samen met:quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen die te lui is om een OP te lezen zijn meestal baggeraars. Dan zou dat "Stop eens wat moeite in je topic"-regel net zo goed opgeheven worden.
Plus, 8 van de 10 lokt het offtopicreacties en bagger uit. Of die nou met elkaar te maken hebben of niet.
Alles. Alles is aan de hand. De inboorlingen zijn rusteloos. KLB staat aan de rand van de afgrond! Doe iets!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand. 1 tegelijk bitte.
Nee weet ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Even serieus, samenvatten doe je niet alleen om luie mensen tegemoet te komen.
Dat kan je fijn teruglezen in de TT.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond "klacht: ......" altijd wel handig om even je verhaal samen te vatten. Jammer dat dat niet meer mag. Dat van subklacht en die antiklacht onzin kan ik wel begrijpen.
Ja, precies. Juist het formuleren van de klacht in een zin zorgt ervoor dat je het topic de richting aangeeft die je wilt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee weet ik.
Ik deed het bij een topic gewoon om nog even duidelijk te zeggen wat de klacht was, voordat mensen op allerlei andere dingen uit de OP gingen reageren. En dan wordt het pas echt offtopic..
Nee want, even reagerend op de post van Levolution, dan zou de TT bijvoorbeeld zijn "Ik ben overvallen". Maar de klacht hoeft niet te zijn dat je overvallen bent, de klacht kan ook 1 van de andere aspecten uit het verhaal zijn die je veel erger vond.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat kan je fijn teruglezen in de TT.
Dat kan je ook best met je OP zelf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, precies. Juist het formuleren van de klacht in een zin zorgt ervoor dat je het topic de richting aangeeft die je wilt.
Waarom doe je die dan niet als TT?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want, even reagerend op de post van Levolution, dan zou de TT bijvoorbeeld zijn "Ik ben overvallen". Maar de klacht hoeft niet te zijn dat je overvallen bent, de klacht kan ook 1 van de andere aspecten uit het verhaal zijn die je veel erger vond.
Even in de regels verwerken omdat het daar niet tussenstaat?quote:
[hier een ontzettend lang verhaal over een overval]quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat kan je fijn teruglezen in de TT.
Niet als de OP lang is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat kan je ook best met je OP zelf.
Mag je nog posts plaatsen als je iets (on)terecht vindt?quote:
quote:Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Klacht:
Subklacht:
Anti-klacht:
zijn ook niet meer toegestaan. Dus worden ze weggeėdit.
Dan lees je het verhaal door. Je maakt geen topics aan voor de samenvattingen want KLB kennende leest maar 1/10de van de views het verhaal door en geeft de rest zich af op de samenvattingen. Het is geen 4chan of een ander baggerforum.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want, even reagerend op de post van Levolution, dan zou de TT bijvoorbeeld zijn "Ik ben overvallen". Maar de klacht hoeft niet te zijn dat je overvallen bent, de klacht kan ook 1 van de andere aspecten uit het verhaal zijn die je veel erger vond.
Joh geef het toch op, dat wil er toch niet in.quote:
Je weet het nu. Samenvatten kan in een TT en in je verhaal zelf. We zijn geen mongooltjes die in Sinterklaastaal hoeven lezen wat je allemaal hebt meegemaakt in 10 woorden, want dan hoef je ook geen OP te typen van 500 woorden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Even in de regels verwerken omdat het daar niet tussenstaat?
Er staat geen klacht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Waar staat hier niet samenvatten? Hmm? Me dunkt!
[..]
Dat kan je in je verhaal zelf nadrukkelijk vertellen dat je last hebt van die aspecten. Dan hoef je het niet samen te vatten, alleen moet je duidelijker zijn in je OP wat je probleem is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |