Is dat foutje op die site nog beschikbaar? Lijkt me een mooie kans eens met Provia/Velvia te experimenteren zonder film in te vriezenquote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef infp2009 het volgende:
Zal gezien de prijs wel superia zijn, maar blijft handig om er bij te zeggen.
Ik schiet trouwens Provia 100F en Velvia 50 voor resp. 2 en 1 euro per rolletje excl ontwikkelen en inramen (door resp. te profiteren van een foutje op een site en verlopen film van marktplaats te kopen).
Damn, jammer. Hoeveel rolletjes heb je zo te pakken gekregen?quote:Op zondag 19 december 2010 17:46 schreef infp2009 het volgende:
Haha, nee werd meteen de dag na mijn bestelling gebeld dat ik geluk had gehad, maar dat ze het meteen aan hadden gepast
Ja volgens mij Superia ISO400, heb nog stuk of 80 roletjesquote:Op zondag 19 december 2010 17:23 schreef infp2009 het volgende:
Zal gezien de prijs wel superia zijn, maar blijft handig om er bij te zeggen.
Ik schiet trouwens Provia 100F en Velvia 50 voor resp. 2 en 1 euro per rolletje excl ontwikkelen en inramen (door resp. te profiteren van een foutje op een site en verlopen film van marktplaats te kopen).
Zo heb ik ook nog 50 rolletjes Kodak Gold 200 liggen, maarja, die troep heb ik niet meer aangeraakt sinds ik pro film heb ontdekt. Toch maar weer eens verder gaan met de experimentele projectenquote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja volgens mij Superia ISO400, heb nog stuk of 80 roletjes
Valt mee, 10 stuks. Normaal gesproken zou dat 100e kosten, nu maar 20quote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Azreal het volgende:
[..]
Damn, jammer. Hoeveel rolletjes heb je zo te pakken gekregen?
Mooi spul is dat he. Maar ik moet echt eens afleren het voor mensen te gebruikenquote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef zquing het volgende:
Heb hier ergens ook nog een rolletje of 40 aan bevroren Press800 liggen. Maar sinds ik Portra ken, is dat wat ik gebruik, 160VCen Ektar
Vind 't wel leuk voor mensen, net als Velviaquote:Op maandag 20 december 2010 18:44 schreef Azreal het volgende:
[..]
Mooi spul is dat he. Maar ik moet echt eens afleren het voor mensen te gebruiken.
Wat voor iets is Press800?
Die wou ik ook kopen, maar jammergenoeg besloten dat ik het geld momenteel beter kan gebruikenquote:Op maandag 20 december 2010 16:59 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Heb een nieuwe camera gekocht.
Een Bronica ETRS
Functioneert erg goed. Eerste rolletjes vandaag weggebracht. Ben benieuwd wat eruit komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat 't kodak wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |