abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85572779
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Zet ze gewoon eens naast elkaar, en ga gewoon eens met twee vingers over beide trackpads heen onderga de mogelijkheden en hoe soepel dat gaat, zie dan ook nog eens de kwaliteit van de weergave van dit alles op de monitor en dan begin je al aardig te snappen waarom zoveel mensen bereid zijn om meer te betalen dan wat ze zouden kunnen betalen voor een windows laptop die ook kan wat ze ermee zouden moeten doen.
Trackpad van mijn Lenovo gaat net zo soepel als die van mijn Macbook en mijn Lenovo beeldscherm is helderder dan die van mijn Macbook en allebei zijn ze 3 jaar oud :D Oh en mijn 14" heeft een hogere resolutie dan een 15.4" van een Macbook Pro :*
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_85573555
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:55 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je zei het na mijn post dus ik had het idee dat het betrekking had daarop...

Wat ik trouwens raar vind is dat er niet standaard een snelle manier is om je mac te locken... :{ Dan moet je er weer een actie voor zetten of een hot corner...
Een hot corner of een keyboard shortcut, hoe zou het sneller kunnen dan?
pi_85573678
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Trackpad van mijn Lenovo gaat net zo soepel als die van mijn Macbook en mijn Lenovo beeldscherm is helderder dan die van mijn Macbook en allebei zijn ze 3 jaar oud :D Oh en mijn 14" heeft een hogere resolutie dan een 15.4" van een Macbook Pro :*
Vraagt hij om een 3 jaar oude tweedehandse, of om een nieuwe......???
pi_85573854
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:24 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Een hot corner of een keyboard shortcut, hoe zou het sneller kunnen dan?
Keyboard shortcut.

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Nee dat is waar. :D Maar het laatste punt staat nog steeds.
pi_85574089
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:29 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

"maar ik vraag me gewoon af waarom mensen een veel duurdere Macbook Pro boven een laptop met Windows laptop die ongeveer dezelfde specificaties en een tegenwoordig prima besturingssysteem heeft verkiezen. Wat vinden jullie?"

dit vraagt hij. en hij geeft aan wat zijn persoonlijke ervaringen er mee zijn. probeer probeer dat niet te ontkrachten door er een andere vraag van te maken

maargoed. in mijn vriendengroep wordt het niet geaccepteerd als je een macbook koopt :P maar mijn ex had enorm veel gezeik met de garantie en klantenservice. was zo slecht geregeld dat ik alleen daarom al geen macbook zou kopen. het zal wel een uitzondering zijn geweest maar 10 keer moeten bellen en geweigerd worden bij een applestore omdat je hem bij een andere applestore hebt gekocht ging mij wat ver(toetsenbord deed het niet meer na 1 dag :') ).
pi_85574521
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef PriapoZ het volgende:

[..]

"maar ik vraag me gewoon af waarom mensen een veel duurdere Macbook Pro boven een laptop met Windows laptop die ongeveer dezelfde specificaties en een tegenwoordig prima besturingssysteem heeft verkiezen. Wat vinden jullie?"

dit vraagt hij. en hij geeft aan wat zijn persoonlijke ervaringen er mee zijn. probeer probeer dat niet te ontkrachten door er een andere vraag van te maken

maargoed. in mijn vriendengroep wordt het niet geaccepteerd als je een macbook koopt :P maar mijn ex had enorm veel gezeik met de garantie en klantenservice. was zo slecht geregeld dat ik alleen daarom al geen macbook zou kopen. het zal wel een uitzondering zijn geweest maar 10 keer moeten bellen en geweigerd worden bij een applestore omdat je hem bij een andere applestore hebt gekocht ging mij wat ver(toetsenbord deed het niet meer na 1 dag :') ).
Ik maak er geen andere vraag van, maar probeer aan te geven waarom informatie en gegevens van 3 jaar oud de vraag van TS niet zullen beantwoorden. Als we alle oude computers die nu niet meer te koop zijn met elkaar gaan vergelijken dan schiet dit allemaal geen donder op.

Lekkere vriendengroep heb je trouwens als ze jou niet vrij laten in wat voor pc je kopen wilt.

En wat de Applestore betreft, ja als je importeert dan zullen wel meer bedrijven niet al te soepel doen. Dan heb je toch met verschillende bedrijven te doen. Dell Nederland zal je geimporteerde Dell ook niet gelijk aannemen.
Verder is mijn ervaring met Mac Resellers juist dat ze ongelofelijk soepel zijn met garantie, waar ter wereld je je mac op hebt gekocht, wij zijn al een paar maal met in zweden gekochte macbooks heengeweest en elke is het geen enkel gedoe.
pi_85574613
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ik maak er geen andere vraag van, maar probeer aan te geven waarom informatie en gegevens van 3 jaar oud de vraag van TS niet zullen beantwoorden. Als we alle oude computers die nu niet meer te koop zijn met elkaar gaan vergelijken dan schiet dit allemaal geen donder op.

Lekkere vriendengroep heb je trouwens als ze jou niet vrij laten in wat voor pc je kopen wilt.

En wat de Applestore betreft, ja als je importeert dan zullen wel meer bedrijven niet al te soepel doen. Dan heb je toch met verschillende bedrijven te doen. Dell Nederland zal je geimporteerde Dell ook niet gelijk aannemen.
Verder is mijn ervaring met Mac Resellers juist dat ze ongelofelijk soepel zijn met garantie, waar ter wereld je je mac op hebt gekocht, wij zijn al een paar maal met in zweden gekochte macbooks heengeweest en elke is het geen enkel gedoe.
Apple resellers horen je altijd te helpen. Waar je ook je Macbook hebt gekocht. Ik heb bijvoorbeeld met mijn Nederlandse Macbook een gratis nieuwe batterij gekregen in Salt Lake City en een nieuwe oplader in Albuquerque

Oke zolang je binnen garantie zit....
pi_85574697
Apple Resellers zijn ook niet het probleem, Priapoz geeft aan dat hij garantie problemen heeft met een geimporteerde machine, dit is vrij normaal. De Mac resellers zelf doen hier niet moeilijk omdat dit anders geregeld is.

Maar als een computer uit bv, Amerika importeer, dan stuur ik hem als hij kapot is toch niet op naar Apple Nederland, terwijl elke Mac Reseller mij prima helpt.
pi_85574732
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:06 schreef grindfreakje het volgende:
Apple Resellers zijn ook niet het probleem, Priapoz geeft aan dat hij garantie problemen heeft met een geimporteerde machine, dit is vrij normaal. De Mac resellers zelf doen hier niet moeilijk omdat dit anders geregeld is.

Maar als een computer uit bv, Amerika importeer, dan stuur ik hem als hij kapot is toch niet op naar Apple Nederland, terwijl elke Mac Reseller mij prima helpt.
Je moet sowieso nooit je Apple opsturen.
pi_85574752
Daarom verbaast het mij dat hij dit wil regelen met de Apple Store, dan is opsturen de enige optie.
pi_85574966
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Keyboard shortcut.
Dan gebruik je dat toch, wat is het probleem precies?
pi_85575031
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:44 schreef PriapoZ het volgende:

maargoed. in mijn vriendengroep wordt het niet geaccepteerd als je een macbook koopt :P
Dit is wel erg hoor :').
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 17:20:01 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85575054
Ik heb nog geen laptop gezien met een beter trackpad dan mijn macbook unibody. En recentelijk heb ik nog 3 laptops aangeschaft voor mijn afdeling, waaronder een dell en een thinkpad.
pi_85575056
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:16 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dan gebruik je dat toch, wat is het probleem precies?
Ja maar ik snap niet waarom er geen standaard shortcut is...
pi_85575106
voor de duidelijkheid. gekocht in arnhem.. en gezeik in utrecht. maar zoals ik al zei. het zal wel een uitzondering zijn geweest of ergens een miscommunicatie. maar vond het maar erg raar dat ze zeiden dat we naar arnhem toe moesten omdat hij daar gekocht was. na wat bellen had ze het toch voor elkaar dat ie opgestuurd kon worden. 3 weken weg. daarna was ie weer meteen kapot en kon ie weer opgestuurd worden. maar dit is wat me ex er over heeft vertelt dus misschien lag het ook niet aan de applestore :D

maar goed dat het nou gaat over laptops van 3 jaar oud maakt mij ook niet uit. hoor altijd dat de schermen zo geweldig zijn en nu komt iemand met zijn mening dat het scherm van zijn laptop er niet voor onder doet. nu heb ik een alienware laptop en zal binnenkort waarschijnlijk kunnen vergelijken met een scherm van een macbook pro maar denk dat er geen schrikbarend verschil zal zijn.

en me vriendengroep.. tja die hebben een hekel aan applefanboys. kan ze geen ongelijk geven. ze kunnen soms bijzonder irritant zijn
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 17:23:27 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85575148
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef PriapoZ het volgende:

en me vriendengroep.. tja die hebben een hekel aan applefanboys. kan ze geen ongelijk geven. ze kunnen soms bijzonder irritant zijn
Ja, en windows gebruikers zijn altijd genuanceerd :') Op een ander stukje fok loopt ook weer een discussie, waarbij mensen nog steeds beweren dat macs te duur zijn voor wat je krijgt en als klap op de vuurpijl dat de rechtermuisknop ontbreekt.
pi_85575230
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef PriapoZ het volgende:
voor de duidelijkheid. gekocht in arnhem.. en gezeik in utrecht.
voor de duidelijkheid:

HEB HET DAN OOK NIET OVER DE APPLE STORE.......

zo dat moest ik even kwijt.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:26:43 #68
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_85575234
Skip die MacBook maar. Gewoon een Vaio halen, en desnoods Linux erop zetten (blah blah vooroordelen, forget it, is gewoon gebruiksvriendelijk) zoals bijvoorbeeld www.opensuse.org. GNOME als "bureaubladomgeving" kiezen, en het begint al heel wat meer op Mac OSX te lijken.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_85575259
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:26 schreef joepie91 het volgende:
Skip die MacBook maar. Gewoon een Vaio halen, en desnoods Linux erop zetten (blah blah vooroordelen, forget it, is gewoon gebruiksvriendelijk) zoals bijvoorbeeld www.opensuse.org. GNOME als "bureaubladomgeving" kiezen, en het begint al heel wat meer op Mac OSX te lijken.
Linux is niet gebruiksvriendelijk... punt uit.
pi_85575322
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:20 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja maar ik snap niet waarom er geen standaard shortcut is...
Volgens mij is dat er wel hoor. http://www.macworld.com/article/49080/2006/01/lockscreen.html
pi_85575338
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:30 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Volgens mij is dat er wel hoor. http://www.macworld.com/article/49080/2006/01/lockscreen.html
Lang antwoord voor een standaard shortcut :')
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:31:57 #72
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_85575360
De hogere resolutie van de MBP lijkt me wel erg relaxed.
pi_85575369
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, en windows gebruikers zijn altijd genuanceerd :') Op een ander stukje fok loopt ook weer een discussie, waarbij mensen nog steeds beweren dat macs te duur zijn voor wat je krijgt en als klap op de vuurpijl dat de rechtermuisknop ontbreekt.
Oeh, waar kan ik dat topic vinden? :').
pi_85575390
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:31 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Lang antwoord voor een standaard shortcut :')
Ik heb het niet echt gelezen maar volgens mij zijn er meerdere opties.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:33:18 #75
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_85575399
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Linux is niet gebruiksvriendelijk... punt uit.
Bullshit. Onderbouw je punt eerst maar eens.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')