abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85571356
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij opeens anti-apple na jaren in de apple SC verblijven?
Oh ik ben niet anti-apple hoor. Ik geef alleen wat tegengas.

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:13 schreef FkTwkGs2014 het volgende:

[..]

ik zit op lenovo en het is niet meer wat het was helaas :') mijn laatste lenovootje dus.

mac it is :)
Zeg je nu dat ik zit te liegen? :')

Ik klap mijn thinkpad dicht... HIj gaat op standby net als een mac... Ik klap hem open en gelijk is daar het inlogscherm..

Qua bouw is de lenovo trouwens heeeeel wat beter dan de witte macbook.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 15:15:53 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85571383
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Mjah met nogal vreemde argumenten. Maar waarom heb je opeens weer voor windows gekozen dan?
pi_85571436
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

[..]

Zeg je nu dat ik zit te liegen? :')

Ik klap mijn thinkpad dicht... HIj gaat op standby net als een mac... Ik klap hem open en gelijk is daar het inlogscherm..

Qua bouw is de lenovo trouwens heeeeel wat beter dan de witte macbook.
ik zei enkel dat lenovo niet meer is wat het was (onder ibm). het is overpriced meuk met gratis meegeleverde lenovo spamtool. :r
pi_85571474
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah met nogal vreemde argumenten. Maar waarom heb je opeens weer voor windows gekozen dan?
Omdat ik zoveel problemen had met mijn Macbook uiteindelijk en omdat ik niet zoveel geld te besteden had dus maar gekozen voor een Lenovo... Wellicht dat ik straks overstap naar Linux maar dan moet ik eerst nog wat programma's zien te vinden (zoals lightroom). Het is niet dat ik specifiek Windows wil gebruiken verder...

Maar hoezo vreemde argumenten?
pi_85571490
Die schermresolutie van de mac is wel fijn, maar die is er ook wel voor windows laptops. Ikzelf heb ook zo'n standaard resolutie maar 768 pixels verticaal vind ik eigenlijk te weinig.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_85571507
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:17 schreef FkTwkGs2014 het volgende:

[..]

ik zei enkel dat lenovo niet meer is wat het was (onder ibm). het is overpriced meuk met gratis meegeleverde lenovo spamtool. :r
Overpriced valt wel mee, het zijn degelijke laptops en dan zou ik het ook niet roepen als je een Apple gaat kopen.. Die spamtools kan je er allemaal afhalen dus dat is ook onzin.
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:20:38 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85571530
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:25 schreef NietTeVolgen het volgende:
Apple OSX heeft geen super videokaart en processor nodig om hetzelfde kunstje als windows te doen. Waar je op OSX met mindere specs een HD video monteert begint ie in windows al te haperen. Daarnaast zijn de macbook pro's zo duur omdat unibody, toetsenbord etc van hele hoge kwalitiet zijn. Dat zie je niet terug bij een dell, een hp, een acer, etc
Waarom liegen mensen toch altijd keihard om hun punt proberen kracht bij te zetten?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 15:21:22 #33
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85571556
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Omdat ik zoveel problemen had met mijn Macbook uiteindelijk en omdat ik niet zoveel geld te besteden had dus maar gekozen voor een Lenovo... Wellicht dat ik straks overstap naar Linux maar dan moet ik eerst nog wat programma's zien te vinden (zoals lightroom). Het is niet dat ik specifiek Windows wil gebruiken verder...

Maar hoezo vreemde argumenten?
Niet specifiek in dit topic, maar ik heb je al wat typisch non argumenten in andere topics zien gebruiken.
pi_85571708
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik neig toch sterk naar de Macbook Pro, vooral omdat ik niet wil dat de accu na 2,5 uur internetten, zoals bij een Vaio bijvoorbeeld het geval is, alweer leeg is.
Een MacBook Pro is een prima keuze met inderdaad een nette accuduur. Vergeet niet dat het in het begin even wennen kan zijn, maar als je er niet uitkomt moet je maar even naar de Apple topics gaan daar kunnen ze je op weg helpen. ^O^
pi_85571718
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niet specifiek in dit topic, maar ik heb je al wat typisch non argumenten in andere topics zien gebruiken.
Joah klopt. Soms is het ook leuk om wat reacties uit te lokken. Ik vind dat elk OS zijn voordeel en nadelen heeft. En ik word gewoon moe van die apple jehova's die zo fanatiek zijn dat ze vergeten dat er ook kanttekeningen zijn.
pi_85571745
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Een MacBook Pro is een prima keuze met inderdaad een nette accuduur. Vergeet niet dat het in het begin even wennen kan zijn, maar als je er niet uitkomt moet je maar even naar de Apple topics gaan daar kunnen ze je op weg helpen. ^O^
Zeg dan gewoon dat ie naar macmiep.nl toe moet gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 15:27:28 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85571758
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:26 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Joah klopt. Soms is het ook leuk om wat reacties uit te lokken. Ik vind dat elk OS zijn voordeel en nadelen heeft. En ik word gewoon moe van die apple jehova's die zo fanatiek zijn dat ze vergeten dat er ook kanttekeningen zijn.
Ach kom, je bent jaren zelf een van de ergste jehova's geweest en nu ga je je opeens 180 graden anders gedragen om het te nuanceren ofzo :')

Dan ben je toch wel echt te dom om te poepen.
pi_85571783
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:19 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Overpriced valt wel mee, het zijn degelijke laptops en dan zou ik het ook niet roepen als je een Apple gaat kopen.. Die spamtools kan je er allemaal afhalen dus dat is ook onzin.
de bouwkwaliteit is aanzienlijk achteruit gegaan. ik gok dat een allu macbook pro weinig onderdoet. of een degelijke dell laptop (dimension serie geloof ik?)
pi_85571820
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 07:40 schreef LasTeR het volgende:
Apple fanboys die lopen te klagen over alle pop-ups, virus scanners e.d. kunnen er klaarblijkelijk niet mee om gaan. :')
Windows is blijkbaar een systeem waar je mee moet leren omgaan, en daar heb ik gewoon geen zin in en geen tijd voor.
pi_85571897
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat ie naar macmiep.nl toe moet gaan.
Macmiep is ook een goeie ja, maar in de topics hier kan hij wat directere terugkoppeling krijgen.
pi_85571909
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ach kom, je bent jaren zelf een van de ergste jehova's geweest en nu ga je je opeens 180 graden anders gedragen om het te nuanceren ofzo :')

Dan ben je toch wel echt te dom om te poepen.
Zou jou het wat uitmaken? O+ Daarnaast vind ik Mac nog steeds heerlijk werken hoor en mijn macbook staat nog altijd thuis aan :)

Maar mag je tegenwoordig niet meer matigen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 15:33:20 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85571973
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zou jou het wat uitmaken?
Dat blijkt

quote:
O+ Daarnaast vind ik Mac nog steeds heerlijk werken hoor en mijn macbook staat nog altijd thuis aan :)

Maar mag je tegenwoordig niet meer matigen?
Je matigt niet, je trolled. En JIJ kan je niet beroepen op onwetendheid
pi_85572094
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat blijkt
[..]

Je matigt niet, je trolled. En JIJ kan je niet beroepen op onwetendheid
Je weet toch wel beter :') Natuurlijk troll ik af en toe, dat is gewoon leuk om te doen bij mensen die net een Macbook hebben en zich alles aantrekken en dan mij proberen wijs te maken wat Mac allemaal wel niet kan terwijl ik Mac beter ken dan zij zelf :')

Kom op je weet best dat sommige apple gebruikers echt net jehova's zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2010 @ 15:37:31 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85572134
Tja ik vind je gewoon vreemd.
pi_85572151
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik vind je gewoon vreemd.
Maar wel lekker? O+
pi_85572240
Ook iets om aan te wennen TS: de enthousiaste Apple gebruikers die heel erg tevreden zijn en dat graag laten merken, en de fanatieke haters die om een of andere reden altijd anti moeten zijn.
pi_85572310
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:40 schreef retorbrapi het volgende:
Ook iets om aan te wennen TS: de enthousiaste Apple gebruikers die heel erg tevreden zijn en dat graag laten merken, en de fanatieke haters die om een of andere reden altijd anti moeten zijn.
Ik ben geen hater, dat heb ik al gezegd. En als ik een hater was dan had ik daar meer dan genoeg gegronde redenen voor want ik heb 3 jaar lang een Macbook gebruikt O+
pi_85572423
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ben geen hater, dat heb ik al gezegd. En als ik een hater was dan had ik daar meer dan genoeg gegronde redenen voor want ik heb 3 jaar lang een Macbook gebruikt O+
Maar wel opvallend dat je je aangesproken voelt.
pi_85572639
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben sinds kort op zoek naar een laptop. In eerste instantie dacht ik aan een Macbook Pro, aangezien ik van verschillende mensen in mijn omgeving heb gehoord dat de overstap van Windows naar Mac OS X hen erg goed is bevallen. Echter heb ik vanmiddag ook een paar laptops met Windows aan het werk gezien en sindsdien twijfel ik of het zinvol is om ¤800,- meer neer te leggen voor iets betere specificaties.

Een voorbeeld:
[..]

De specificaties van de Macbook Pro zijn iets beter, het besturingssysteem werkt iets fijner, de verkoopwaarde daalt minder snel en daarnaast is heb je geen last van virussen en malware. Maar is het volgens jullie de moeite waarde om daar bijna twee keer zo veel voor te betalen?

Budget speelt hier geen rol in, maar ik vraag me gewoon af waarom mensen een veel duurdere Macbook Pro boven een laptop met Windows laptop die ongeveer dezelfde specificaties en een tegenwoordig prima besturingssysteem heeft verkiezen. Wat vinden jullie?
Zet ze gewoon eens naast elkaar, en ga gewoon eens met twee vingers over beide trackpads heen onderga de mogelijkheden en hoe soepel dat gaat, zie dan ook nog eens de kwaliteit van de weergave van dit alles op de monitor en dan begin je al aardig te snappen waarom zoveel mensen bereid zijn om meer te betalen dan wat ze zouden kunnen betalen voor een windows laptop die ook kan wat ze ermee zouden moeten doen.
pi_85572686
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:46 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar wel opvallend dat je je aangesproken voelt.
Je zei het na mijn post dus ik had het idee dat het betrekking had daarop...

Wat ik trouwens raar vind is dat er niet standaard een snelle manier is om je mac te locken... :{ Dan moet je er weer een actie voor zetten of een hot corner...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')