Gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:01 schreef Harlon het volgende:
Wederom, zet mij ook ff in de lijst
Agravaine #489.
Kan best dat ie van platinum was hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:56 schreef zforces het volgende:
nouja wat een tegenvaller. eerste potje in diamond verloren tegen andere terran. 2e potje tegen zerg gewonnen en die 2e was wel een tegenvaller. En dan heb ik het over de kwaliteit van de tegenstander.
Ik wist dat ik tegen zerg moest dus ik ging voor vlug de blokkade opzetten. Ik ging bij hem scouten om te kijken of hij kwam rushen en zag dat hij zn spawning pool pas ging bouwen toen ik mn barrack al klaar had. Ik dacht nou laat ik er 2 rax bij zetten en flinjk marines pushen. met een stuk of 8 ging ik aanvallen (6 in production). Onderweg kwam ik zn eerste 2 zerglings tegen... Die afgeslacht natuurlijk. Kwam ik bij zn 1e exp uit. Queen gekilled en zn drones daar en toen gaffie op. Zo slecht heb ik ze niet in platinum gezien en nu wel in diamond. Hopelijk is de rest beter:D.
Moet je gewoon zeggen, is dit hoe je in plat bent gekomen met zo slecht scoutenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:03 schreef andrew.koster het volgende:
Tjonge, de TT is echt om te huilen. Maak de grap dan zoals hij origineel was: my WIFE for hire.
Pfft, moet nog veel oefenen in platinum. Krijg me een partij om m'n oren van protoss en terran. Wel m'n eerste echte raaaaage tegen me gehad. Ging huilen omdat hij naar void rays aan het rushen was en ik met een stel banelings en speedlings zijn paar warpgate mannetjes slacht en vervolgens zijn supply line decimeer. Komen z'n eerste void rays eruit, waar ik natuurlijk totaal niet op voorbereid was, maar goed, schade was al gedaan. Gaat hij zitten huilen van "is dit hoe je in platinum bent gekomen, door zo laf te spelen?"
twas even match. Of heeft dat meer met W/L ratio te maken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:57 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Kan best dat ie van platinum was hoor.
Weet niet precies, kijk anders bij Match historyquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:06 schreef zforces het volgende:
[..]
twas even match. Of heeft dat meer met W/L ratio te maken?
Op tijd wallen en scouten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:41 schreef Katth het volgende:
Iemand die nog tips heeft voor terran om 5/6 pool tegen te gaan? Bijna geneigd om meteen te forfeiten als ik tegen een zerg moet spelen...
Altijd op maps met een brede ramp en scouten kan wel, maar mijn rax moet in principe al bezig zijn voordat ik heb heb gescout, anders ben je gewoon de lul. Ik kan er gewoon met de pet niet bij dat het leuk is dat een game met 3 min voorbij is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:43 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Op tijd wallen en scouten?Als je ene marine dan nog niet af is, iets van 6 scvs van je mineral line afhalen en de wall repairen.
In de 1v1 pool is scrap station volgens mij de enige met brede ramp (misschien delta quadrant, die heb ik al gedownvote sinds het begin). Daar moet de zerg een behoorlijk eind lopen, en je kunt wallen met 3x depot en 1x rax. Een andere optie is die map gewoon downvotenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:50 schreef Katth het volgende:
[..]
Altijd op maps met een brede ramp en scouten kan wel, maar mijn rax moet in principe al bezig zijn voordat ik heb heb gescout, anders ben je gewoon de lul. Ik kan er gewoon met de pet niet bij dat het leuk is dat een game met 3 min voorbij is.
tegen zerg moet je gewoon altijd een beetje eco int begin opofferen. (tenminste dat doe ik. Zodra je op 11/11 zit. Eerst die blokkade af en zo snel mogelijk marines pompen. (helemaal als je weet dat de rush komt). En idd meteen repairen als ze komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:57 schreef Aibmi het volgende:
[..]
In de 1v1 pool is scrap station volgens mij de enige met brede ramp (misschien delta quadrant, die heb ik al gedownvote sinds het begin). Daar moet de zerg een behoorlijk eind lopen, en je kunt wallen met 3x depot en 1x rax. Een andere optie is die map gewoon downvoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |