abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86145136
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:34 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en goh dat klinkt ook echt als mijn Evie; volgens mij zouden Evi en Evie ook dikke vriendinnetjes kunnen zijn haha
Evie zit echt nooooooooit stil bij mama op schoot.. soms een paar sec. en dan bedenkt ze zich; want dan ziet of hoort ze weer iets wat haar aandacht moet hebben.. :Y
Ghehehe :D Mss een keer een Evi(e)-meet doen :D
#geen
pi_86145301
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn dochter kon dat ook niet als baby, stilzitten op schoot. Maar dat is echt een knuffelkont geworden. :Y
Ghehe dat biedt nog hoop dan ;)

Wat een mooie foto's met R. bij je oma en je moeder zeg O+ En je dochter is prachtig met haar blonde krullen O+
#geen
pi_86145417
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Jouw natuurlijk, anders zou ik wel Evie schrijven :P

8)7 o|O
DuMutsechX

quote:
Op maandag 6 september 2010 21:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Tsja, het is een truukje, en geen reflex meer denk ik. Heb je al eens geprobeerd met een pakje, en dan zachtjes knijpen?

Thijs heeft het geleerd doordat mijn oppaskindje Yoki in haar rietjebeker had, en dat zag Thijs wel zitten :D
Ja van alles al geprobeerd, inclusief voordoen met maffe bekken trekken en smerige geluiden erbij _O- Maar 't werkt niet :{ Ook niet als haar vriendjes hier op de bank zitten met een rietje. Evi wil alleen rechtstreeks uit een bekertje/glaasje drinken en het liefst helemaal zelf.

Oooh Emma ik vind jou zoooo cute O+ Wie gaat er nou niet spontaan van jou rammelen? :Y

Isabeau wat kan jij lekker spelen! Maar je wordt er wel moe van hé? ;) Wat ziet ze er schetig uit met die staartjes O+

Kinderfototopic #193

[ Bericht 25% gewijzigd door DuchessX op 06-09-2010 22:24:19 ]
#geen
pi_86146114
Nouja, op zich is dat ook wel goed toch? Ze MOET natuurlijk niet uit een rietje drinken ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')