De situatie daagt je uit, niet de cameraquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil nu een camera waarmee ik meer kan dan dat, die me uitdaagt.
I know, maar er zijn situaties waarin je met een bepaalde camera niet goed uit de voeten kan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
De situatie daagt je uit, niet de camera
Nee, ik wil omslachtig kunnen filmen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:12 schreef Andyy het volgende:
En als je de 550D kan betalen zou ik de 50D nemen, vergeet het omslachtige filmen. Je hebt veel meer knopjes die alleen maar handig zijn na een tijdje.
Hmm... Misschien fout, maar best leuk om te horen... De reden waarom ik voor de 450d ben gegaan (in tegenstelling tot een video-capable collega) is dat ik geen vertrouwen had in video op een DSLR...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:57 schreef Andyy het volgende:
Heb je geen losse videocamera dan?
Stabiel houden is vrij lastig met zo'n camera, AF werkt voor geen meter tijdens het filmen, MF is nog veel lastiger omdat je de camera niet stabiel kan blijven houden zonder statief etc.
En zo'n 550D mist toch wel behoorlijk wat knopjes vond ik.
Ik heb het filmen op mijn D5000 maar 1x serieus geprobeerd te gebruiken en een paar keer mee gespeeld maar het is echt hopeloos, dus nee je spijt is niet terechtquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef dscx het volgende:
[..]
Hmm... Misschien fout, maar best leuk om te horen... De reden waarom ik voor de 450d ben gegaan (in tegenstelling tot een video-capable collega) is dat ik geen vertrouwen had in video op een DSLR...
Achteraf heb ik daar spijt van gekregen, zeker omdat je met een filmende DSLR keuze hebt uit je eigen objectieven in plaats van de 'standaard' die je bij een videocamera hebt.
Nu de hamvraag, Andyy: Is m'n spijt terecht?
Feli en vooral: veel plezier d'rmee!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:00 schreef Ringo het volgende:
Nou ik heb 'm hoor. De Canon EOS 550D. Kitlens 18-55mm, gaat nog een 35mm prime bijkomen..
Wat een genot om met zo'n camera te schieten!. Alles is zelf in te stellen, duidelijk menu, goede zoeker. En die klak bij het nemen van een foto,
.
Resultaat volgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |