Adrianna is een knappe Poolse dame die net buiten Arnhem ontvangt. Zoals je op de foto op de Tippelgids al wel kan zien ziet ze er lekker uit. Ik heb voor een uurtje met haar gekozen en ik moest daar 150 euro voor betalen.
Ze begon me meteen al te pijpen en dat deed ze zonder condoom. Ze likte mijn ballen en daarna de hele staaf af. Haar pijptechnieken zijn echt erg goed, ik had er moeite mee om mijn orgasme uit te stellen. Ik liet haar doorpijpen tot het randje. Daarna vroeg ik haar het rubbertje er om te doen zodat we konden gaan neuken. Ze ging voorovergebogen op het bed zodat ik haar lekker van achteren kon neuken. Weer voelde ik al snel de drang tot ejaculeren.
Vanaf het moment dat ik haar borsten zag wist ik dat ik daar ook nog even tussen wilde neuken, dus ik nam het rubbertje af en voor het slot akkoord heb ik haar dus nog even lekker tussen haar tieten geneukt totdat ik een dikke kwak sperma op haar tieten spoot. Adrianna is zeker de moeite waard ik geef haar een 8.
http://www.tippelgids.nl/hoeren/gelderland/arnhem/adrianna/
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"