Is juist een complimentquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn om uitgescholden te worden Juup
Dat klopt, maar daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
2 weken verjaardag vieren is overdreven Juup!
Ik moet er niet aan denken (doe het toch) dat er een kies bij mij getrokken zou moeten wordenquote:
Zal ik doen, sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, wil je alsjeblieft ophouden en dat plaatje weghalen? Ik loop al dagen kapot te gaan van de pijn en dan helpt dit zeg maar niet echt...
Ja, 4 x per jaar worden de honden getrimdquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:14 schreef -moppie- het volgende:
Heeft de hond nou minder haar?
Tijd gaat snel he... voordat je het weet gaat ze het huis uit!
Aha...4x per jaar?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, 4 x per jaar worden de honden getrimd
Voordat ik het weet ben ik opa
Ja 4 x per jaar, honden haren bizar veel dus dan is een trimbeurt zo nu en dan wel lekker. Ik moet wel zeggen dat als de honden hun volle vacht hadden er wel ander soort haar te vinden was in huis dat makkelijker te verwijderen was. De ondervacht die wij nu vinden is een beetje fluffy zeg maar en lastiger te verwijderen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Aha...4x per jaar?!
Ik mag echt hopen dat dat nog wel een jaar of 20 duurt.
Wortelkanaalbehandeling. Maar door de noodvulling heb ik nu een abces, want er staat te veel druk opquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef -moppie- het volgende:
Wat heeft die noodtandarts gisteren eigenlijk gedaan?
Zeg haal dat vieze plaatje eens wegquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
En als extragratis bonus:
[ afbeelding ]
De rozige bobbel onder de noodvulling is een abces
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, we willen uiteraard wel taartfoto's vanavond
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg haal dat vieze plaatje eens weg
Ja, dat plaatje wat eerst bovenaan de pagina stondquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, heb al gekkere dingen gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |