Oh, is dat vandaagquote:
Nog steeds zoveel pijn dus? Ik weet van DuchessX hoe ellendig zoiets kan zijn, wij zijn het laatste jaar al vele malen voor dat gedoe naar de tandarts en spoedtandarts o.i.d. geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
ondertussen hoop ik maar dat de fles rosee wel wat gaat doen
sla die fles stuk op je hoofd...misschien dat dat werktquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
ondertussen hoop ik maar dat de fles rosee wel wat gaat doen
Als je nagaat, 1 jaar geleden moest de verloskundige nog komen om te kijken of de bevalling misschien al begonnen wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, is dat vandaag
Gefeliciteerd Evi
ik kan alleen nog maar huilen... heb al 2 uur gehuild vanavondquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sla die fles stuk op je hoofd...misschien dat dat werkt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar huilen... heb al 2 uur gehuild vanavond
Goede conclusie maar wat is er dan! ??quote:
Stormhuilliequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar huilen... heb al 2 uur gehuild vanavond
De dag dat ik een nieuwe antenne krijgquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goede conclusie maar wat is er dan! ??
Kan ik niet. Die kies gaat dood, ik zeg het je, morgen kom ik hier de pic posten van de kies op de tafel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stormhuillie
komt wel goed hoor...de pijn is kudt maar die gaat ook weer weg en dan ben je alles weer vergeten...
Dus doe maar weer stoer...dakhaas
mooi toch, kies eruit, laten helen, pijn weg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ik niet. Die kies gaat dood, ik zeg het je, morgen kom ik hier de pic posten van de kies op de tafel!
Krijg je een andere auto dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De dag dat ik een nieuwe antenne krijg
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:35 schreef Blueman het volgende:
Oh god!
Reageren maar niet verder kijken dan mijn neus breed is...
Feli met de kleine!
Hey Hey!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooi toch, kies eruit, laten helen, pijn weg.
Laat er een gouden kies inzetten, verhuis naar Helmond
probleem opgelost
Vollen bak morgen qua bezoek of doe je het gematigd vieren?quote:
Het laatste, volgend weekeinde komen er meer mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vollen bak morgen qua bezoek of doe je het gematigd vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |