quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef r8ality het volgende:
Nederland op nummer 8 beste landen
Kijk even naar de nummer drie.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hebben jullie wel vrienden of familie die Evi later mee kunnen nemen naar pretparken en speeltuinen enzo?
De kans is klein maar ik hoop voor je dat je kinderen daar niet geboren wordenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]r8, veel plezier in je nieuwe vaderland
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef Juup© het volgende:
Zweden is goed hè?
Moeder moet kraamkamer poetsen na keizersnee
Wanbeleid. Ook ziekenhuizen hier in NL kunnen daar wat van...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef Juup© het volgende:
Zweden is goed hè?
Moeder moet kraamkamer poetsen na keizersnee
Heeft niks met ziekenhuizen te maken maar met gezondheisbeleid vanuit de regering....quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wanbeleid. Ook ziekenhuizen hier in NL kunnen daar wat van...
Ja, maar als directeur van een ziekenhuis kun je of heel veel verdienen, of nog een paar extra mensen aannemen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft niks met ziekenhuizen te maken maar met gezondheisbeleid vanuit de regering....
Nederland is ook goed bezig...op de verzorgafdeling van mijn oma liepen 2 jaar geleden nog 4 verpleegkundigen rond, dankzijn bezuinigingen is er nu nog 1 (op zo'n 30 hulpbehoevende). Resultaat...iemand die naar het toilet moet (dat kunnen ze niet zelf) moet tussen de 30 en de 45 minuten wachten tot ze aan de beurt zijn.
Logisch, ze zien dat jij belt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef r8ality het volgende:
Ik zei het. Als ik moet werken willen 5 mensen waar ik ben. Nu heb ik al 4 mensen gebeld om iets te gaan doen en geen mens neemt zijn telefoon op
.
Da's geen nieuws meer. Ik wil een "Nuchtere pool rijdt met rijbewijs niemand overhoop" berichtquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef Juup© het volgende:
Tja,
Dronken Pool rijdt zonder rijbewijs
Van FUFR mogen wij niet in hokjes denken, de dronken Polen zijn een uitzonderingquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen nieuws meer. Ik wil een "Nuchtere pool rijdt met rijbewijs niemand overhoop" bericht
Dat doe je meestal ook niet met een rijbewijs, maar met een auto o.i.d.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen nieuws meer. Ik wil een "Nuchtere pool rijdt met rijbewijs niemand overhoop" bericht
Ja, op de stomdronken Polen ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van FUFR mogen wij niet in hokjes denken, de dronken Polen zijn een uitzondering
Eindelijk. Als jij mijn vrouw was had ik jou al eerder naar de tandarts gedirigeerd. En ja dat kan behoorlijk stinken iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens bij de spoedtandarts geweest
Wanne geur kwam er uit m'n wortels zeg![]()
je denkt echt dat een ziekenhuisdirecteur alles wat hij overhoud van zijn budget in eigen zak mag steken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef r8ality het volgende:
Ik zei het. Als ik moet werken willen 5 mensen waar ik ben. Nu heb ik al 4 mensen gebeld om iets te gaan doen en geen mens neemt zijn telefoon op
.
ik zeg niks want dan scheld ik je uitquote:
hoed!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zeg niks want dan scheld ik je uit
linkerschoen!quote:
*belt psych om zich weer aan te melden*quote:
Ben je al aan het krassen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*belt psych om zich weer aan te melden*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |