abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2012 @ 19:58:09 #151
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118010402
Jaren 80 muziek wordt tegenwoordig toch niet zoveel gedraaid meer :?
Van de 10 radiostations zijn er misschien 2 ofzo die het draaien.
Je wordt vooral doodgegooid met hedendaagse top40 liedjes, heb ik het idee.
Of heb ik het mis? -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door heartz op 15-10-2012 20:04:42 ]
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:23:09 #152
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118015428
Nou, gaat iemand nog antwoorden? :(

Je had natuurlijk MJ en Madonna die overduidelijk gebruik maakten van Illuminati/ freemason symbolen, maar je had ook artiesten die dat niet zo deden.
Zoals nu ook. Gelukkig is niet iedere artiest een Lady Gaga, Nicki of Beyonce.
Ik zag trouwens pas deze clip, hij schijnt niet heel nieuw te zijn.
Maar wat een groffe clip zeg :o

WTF :?

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 15-10-2012 21:32:49 ]
pi_118026171
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef heartz het volgende:
Nee die wordt geremixed/gecoverd

Soms om te :r

Het lijkt ook allemaal wel n btje op elkaar; 80's en nu door elkaar:

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:16:11 #154
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118027759
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

:D Idd
Maar ook in de rapwereld wordt veel gewerkt met covers.

En die worden ook weer gecovered. :|W

Persoonlijk vind ik wel dat muziek van toen meer inhoud lijkt te hebben. En dan heb ik het vooral over popmuziek van nu en popmuziek van toen. Er is nu genoeg goede en mooi muziek, maar die vind je meestal niet terug in de hitlijsten. :D
quote:
Death Cab for Cutie heb ik echt nooit in NL hitlijsten weten te ontdekken.
Maar ik hou nog steeds van bijv. Gavin Degraw :9~

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 16-10-2012 08:24:09 ]
pi_118028171
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:05:24 #156
368296 kusagari
uuuuh tisss
pi_118036975
dat deze nog niet genoemd is.

en deze

de laatste is wel echt goed
pi_118046023
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef heartz het volgende:
Van de 10 radiostations zijn er misschien 2 ofzo die het draaien.
Je wordt vooral doodgegooid met hedendaagse top40 liedjes, heb ik het idee.
Of heb ik het mis? -O-
Ik denk je het mis heb.
Er is wel heel veel 80 muziek gedraaid - en niet die goeie.....plus al die hedendaagse schijt 'muziek'.
Als je wil echte goeie muziek moet je goed zoeken ervoor.
Die meeste 'pop' muziek is altijd sh!t geweest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_118046057
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het lijkt ook allemaal wel n btje op elkaar; 80's en nu door elkaar:

Oh fcuk me.
Ik weet niet wat is ergste - U2 or Coldplay. :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:47:12 #159
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_118048007
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:27:17 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_118049675
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:05 schreef kusagari het volgende:

en deze

de laatste is wel echt goed
Jawel hoor, stond er al :)

dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:32:42 #161
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118049890
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh fcuk me.
Ik weet niet wat is ergste - U2 or Coldplay. :)
Hou jij alleen van Hiphop ofzo? :)
pi_118054419
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:05 schreef kusagari het volgende:

quote:
Members of the group Iron Maiden openly admit that they are dabbling in the occult, including witchcraft (Cream, Sept. 1982). One Iron Maiden concert in Portland, Oregon, opened with the words "Welcome to Satan's sanctuary."

http://www.illuminati-news.com/art-and-mc/occult-rock.htm
quote:
Crowley, who lived between 1875 and 1947, has been Bruce Dickinson's idol for many years. The IRON MAIDEN song "Revelations" is said to refer to Crowley's classic claim that he was the "anti-christ 666" reincarnated. In other words, the Devil himself.
http://www.liveleak.com/view?i=8fe_1188594658
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_118067494
I just love this song. I just love it.
pi_118077699
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:32 schreef heartz het volgende:

[..]

Hou jij alleen van Hiphop ofzo? :)
Ik hou ook niet zoveel van hiphop.
En ik heb 'n hekel aan 'dance' muziek. :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:04:03 #165
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118080524
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik hou ook niet zoveel van hiphop.
En ik heb 'n hekel aan 'dance' muziek. :)
Wat is dan wel wat voor jou? :)
pi_118090864
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef heartz het volgende:

[..]

Wat is dan wel wat voor jou? :)
Ik hou 'n beetje van alles....zolang dat het 'n beetje passie heeft en probeerd niet te slim te worden(dan is het pretentieuze vind ik),leuke tekst met artistiek expressie en creativeit ....verhaaltjes dat zijn realitief.
Effe off the top of my head...die Nederlander Tim Knol vind ik aardig.Hij meent wat hij zingt,eigen nummers ook Het is alsof dat voor hem het maakt niet uit als hij veel geld gaat verdienen....hij doet 't anyway.

Voor mij het gaat over het liefde van muziek en self-expression.
Ik hou echt van 'n paar van Rolling Stones records maar ik zal nooit gaan naar hun kijken....en zeker niet voor 'n goedkoopste kaartje van + 120 euro.Tight bastards should do it for free if you ask me.

Ik zou echt liever in 'n kleine kroeg zitten met 'n leuke live band.
I wouldn't go to a stadium gig if you paid me. :)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:14:15 #168
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118160303
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik hou 'n beetje van alles....zolang dat het 'n beetje passie heeft en probeerd niet te slim te worden(dan is het pretentieuze vind ik),leuke tekst met artistiek expressie en creativeit ....verhaaltjes dat zijn realitief.
Effe off the top of my head...die Nederlander Tim Knol vind ik aardig.Hij meent wat hij zingt,eigen nummers ook Het is alsof dat voor hem het maakt niet uit als hij veel geld gaat verdienen....hij doet 't anyway.

Voor mij het gaat over het liefde van muziek en self-expression.
Ik hou echt van 'n paar van Rolling Stones records maar ik zal nooit gaan naar hun kijken....en zeker niet voor 'n goedkoopste kaartje van + 120 euro.Tight bastards should do it for free if you ask me.

Ik zou echt liever in 'n kleine kroeg zitten met 'n leuke live band.
I wouldn't go to a stadium gig if you paid me. :)
Oke :D

Ik ben ooit naar NERD geweest in de Melkweg. Toen waren ze nog niet zo popi, het was vrij rustig.
Je kon in het gedeelte waar je voor het podium staat gewoon rustig heen en weer lopen.
Dat kon bij de 2e x dat ze naar NL kwamen al niet meer. :N
Ik ben ooit naar Busta geweest en een vriendin van mij had kaartjes gewonnen voor Joe in Amsterdam. Wat een walgelijke man is dat zeg, op een gegeven moment trok hij iemand uit het publiek en zat gewoon doodleuk droog te n..... met het 14 jarige kind op het podium. :r
Dat was mijn laatste.
Verder wel naar veel festivals geweest; rock, jazz, rock and roll, reggea.
En ik ben ooit heeeeeel lang geleden naar Pepsi Pop geweest in Rdam Ahoy. :@
pi_118381372
quote:
Jimmy Page van Led Zeppelin heeft 'n hele grote verzameling van Aleister Crowley memorabilia.
pi_118381487
Er zijn zoveel getalenteerde jonge singer-songwriters nu,dat soms is t teveel,. maar deze vond ik echt bijzonder.Mooie tekst,stemmen....En die jangly guitar is leuk.

First Aid Kit - Blue
pi_118518787
Een effect van al die seks/geweld/occult/evil beelden is dat het je 'ziel' beschadigt. Blootstelling aan die beelden doet je geweld aan. Je wordt er ongevoeliger door. Dus kijk er ook niet te veel naar, ook niet voor analyse.
pi_118530999
Voor wie niet bekend is met Janet Devlin, het is een lief jong meisje dat meedeed aan de Britse X-Factor. Door de afleveringen heen zie je langzaamaan hoe haar karakteristieke onschuldigheid wordt vervangen door een zielloos pop-ego.

Niets satanisch, maar je ziet wel hoe de muziekindustrie invloed kan uitoefenen op mensen in het vak.
Zonde, want ze had echt iets speciaals, en dat raakte ze langzaam maar zeker kwijt. Ik denk dat ook de kijkers (stemmers) dat doorhadden, want haar populariteit daalde terwijl haar optredens juist beter werden. Zo zonde. ;(
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 12:59:06 #175
249559 crew  Lavenderr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')