Heb je een 'mini-meet' of is remlof de enige FOK!-er?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn.....
1. Douchen
2. Bier en witte wijn koud zetten
3. Vlees, salade, stokbrood, sausen en BBQ halen
4. Fakkels vullen met olie
5. Tent kopen?
6. Nummer 2 van de trein halen
7. Nummer 3 van de trein halen
Ondertussen natuurlijk al uren het plan van aanpak met nummer 1 doorgenomen.
Mini-meetje. Drie stuks. Kally en Remlof plus andere Fokker. Of hij het leuk vindt om genoemd te worden weet ik niet, moet hij zelf maar doen als hij de behoefte voeltquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je een 'mini-meet' of is remlof de enige FOK!-er?
Het schijnt vanavond gewoon droog te blijven overigens. Wij gokken ook op een bbq (maar houden de grillpan achter de hand)
Ok Piet, stop dan maar, want dat gaat echt niet werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die shit verkopen ze toch ook niet bij de jumbo, natuurlijk heb ik gewone soda.
Leuk, veel plezier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mini-meetje. Drie stuks. Kally en Remlof plus andere Fokker. Of hij het leuk vindt om genoemd te worden weet ik niet, moet hij zelf maar doen als hij de behoefte voelt
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die shit verkopen ze toch ook niet bij de jumbo, natuurlijk heb ik gewone soda.
oh gezellig en kally is mooi denk dat je diep onder de indruk van haar bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mini-meetje. Drie stuks. Kally en Remlof plus andere Fokker. Of hij het leuk vindt om genoemd te worden weet ik niet, moet hij zelf maar doen als hij de behoefte voelt
Thnx, heb alleen tekort geslapen. En slaap is een ingrediënt dat ik nodig heb om een paar liter te kunnen verstouwen. Morgen vermoedelijk een matig tot slechte dag, als ik vanavond dapper en heel stoer mee wil doen met de mannenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier.
Hier komt de zon steeds nadrukkelijker door de wolken heen, het gaat de goede kant op.
Ja daar zit een brander in en ja daar kun je alles mee wat je wilt. Het is zelfs nog een behoorlijk stevige configuratie gezien je bescheiden eisen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Toverheks het volgende:
help-help-help
wie kan me vertellen of dit een goeie comp is voor mij dan he, hoef alleen uitzending gemist en te internetten enzo.
en of er een cd brander inzit.
Productomschrijving COMPAQ SG3-110 Desktop pc processor : AMD Athlon II X2 215, geheugen 2GB, hardddisk 320GB, Shared videogeheugen tot 891MB, Dual Layer DVD RW lightscribe, 6-in-1 geheugenkaartlezer en 6x USB 2.0, MS Windows 7 Home Premium 64, Optische muis en, USB toetsenbord, high definition 5.1, Volledige omschrijving
vast bedankt
Kally vind mij een oud zeikwijfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gezellig en kally is mooi denk dat je diep onder de indruk van haar bent![]()
heel veel plezier.
oke gert bedankt, dan ga ik die straks kopen bij de it`s, ja moet toch wat hahaha.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar zit een brander in en ja daar kun je alles mee wat je wilt. Het is zelfs nog een behoorlijk stevige configuratie gezien je bescheiden eisen.
Beetje kut Heks, maar we hebben net voor de vakantie een paar honderd pc's op laten halen (vier jaar oud en afgeschreven). Ik had er zo eentje tussenuit kunnen halen voor jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Toverheks het volgende:
help-help-help
wie kan me vertellen of dit een goeie comp is voor mij dan he, hoef alleen uitzending gemist en te internetten enzo.
vast bedankt
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:20 schreef Gert het volgende:
Luister nou gewoon naar Noek en bel je moeder!
Je bent gewoon stronteigenwijs. Die vloeibare ontstopper nog beter dan wat je nu hebt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, op die gewone soda staat toch ook dat 't voor ontstoppingen is.
lief van je Teun, ja helaas maar lief van je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje kut Heks, maar we hebben net voor de vakantie een paar honderd pc's op laten halen (vier jaar oud en afgeschreven). Ik had er zo eentje tussenuit kunnen halen voor je![]()
Verder wat Gert zegt.
Veul plezier!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |