Heb je een 'mini-meet' of is remlof de enige FOK!-er?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn.....
1. Douchen
2. Bier en witte wijn koud zetten
3. Vlees, salade, stokbrood, sausen en BBQ halen
4. Fakkels vullen met olie
5. Tent kopen?
6. Nummer 2 van de trein halen
7. Nummer 3 van de trein halen
Ondertussen natuurlijk al uren het plan van aanpak met nummer 1 doorgenomen.
Mini-meetje. Drie stuks. Kally en Remlof plus andere Fokker. Of hij het leuk vindt om genoemd te worden weet ik niet, moet hij zelf maar doen als hij de behoefte voeltquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je een 'mini-meet' of is remlof de enige FOK!-er?
Het schijnt vanavond gewoon droog te blijven overigens. Wij gokken ook op een bbq (maar houden de grillpan achter de hand)
Ok Piet, stop dan maar, want dat gaat echt niet werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die shit verkopen ze toch ook niet bij de jumbo, natuurlijk heb ik gewone soda.
Leuk, veel plezier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mini-meetje. Drie stuks. Kally en Remlof plus andere Fokker. Of hij het leuk vindt om genoemd te worden weet ik niet, moet hij zelf maar doen als hij de behoefte voelt
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
oh gezellig en kally is mooi denk dat je diep onder de indruk van haar bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mini-meetje. Drie stuks. Kally en Remlof plus andere Fokker. Of hij het leuk vindt om genoemd te worden weet ik niet, moet hij zelf maar doen als hij de behoefte voelt
Thnx, heb alleen tekort geslapen. En slaap is een ingrediënt dat ik nodig heb om een paar liter te kunnen verstouwen. Morgen vermoedelijk een matig tot slechte dag, als ik vanavond dapper en heel stoer mee wil doen met de mannenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier.
Hier komt de zon steeds nadrukkelijker door de wolken heen, het gaat de goede kant op.
Ja daar zit een brander in en ja daar kun je alles mee wat je wilt. Het is zelfs nog een behoorlijk stevige configuratie gezien je bescheiden eisen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Toverheks het volgende:
help-help-help
wie kan me vertellen of dit een goeie comp is voor mij dan he, hoef alleen uitzending gemist en te internetten enzo.
en of er een cd brander inzit.
Productomschrijving COMPAQ SG3-110 Desktop pc processor : AMD Athlon II X2 215, geheugen 2GB, hardddisk 320GB, Shared videogeheugen tot 891MB, Dual Layer DVD RW lightscribe, 6-in-1 geheugenkaartlezer en 6x USB 2.0, MS Windows 7 Home Premium 64, Optische muis en, USB toetsenbord, high definition 5.1, Volledige omschrijving
vast bedankt
Kally vind mij een oud zeikwijfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gezellig en kally is mooi denk dat je diep onder de indruk van haar bent![]()
heel veel plezier.
oke gert bedankt, dan ga ik die straks kopen bij de it`s, ja moet toch wat hahaha.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar zit een brander in en ja daar kun je alles mee wat je wilt. Het is zelfs nog een behoorlijk stevige configuratie gezien je bescheiden eisen.
Beetje kut Heks, maar we hebben net voor de vakantie een paar honderd pc's op laten halen (vier jaar oud en afgeschreven). Ik had er zo eentje tussenuit kunnen halen voor jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Toverheks het volgende:
help-help-help
wie kan me vertellen of dit een goeie comp is voor mij dan he, hoef alleen uitzending gemist en te internetten enzo.
vast bedankt
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:20 schreef Gert het volgende:
Luister nou gewoon naar Noek en bel je moeder!
Je bent gewoon stronteigenwijs. Die vloeibare ontstopper nog beter dan wat je nu hebt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, op die gewone soda staat toch ook dat 't voor ontstoppingen is.
lief van je Teun, ja helaas maar lief van je.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje kut Heks, maar we hebben net voor de vakantie een paar honderd pc's op laten halen (vier jaar oud en afgeschreven). Ik had er zo eentje tussenuit kunnen halen voor je![]()
Verder wat Gert zegt.
Veul plezier!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik onmiddelijk, ze drijven hier namelijk wegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thnx, heb alleen tekort geslapen. En slaap is een ingrediënt dat ik nodig heb om een paar liter te kunnen verstouwen. Morgen vermoedelijk een matig tot slechte dag, als ik vanavond dapper en heel stoer mee wil doen met de mannen![]()
Hier komen de wolken nu binnendrijven
Dat kost toch iets van 60 cent ofzo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
ok ik ga 't nu halen, als 't niet helpt geef ik jullie de schuld. En de rekening.
kusje
Nah, lekker is dat. Maar.....'t zal wel goedkomen, ook met regen. Zonnescherm is ook goed tegen nattigheid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik onmiddelijk, ze drijven hier namelijk weg
Ja het is net zo goedkoop als dat het nut heeft, niets.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:34 schreef Marrije het volgende:
Dat kost toch iets van 60 cent ofzo.
Die hij heeft gehaald wel denk ik? Een fles kost toch snel een paar euroquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kost toch iets van 60 cent ofzo.
Wens je echt een lekker weertje en een reuze gezellige middag/avond hoor!! Als het maar droog blijft. Kun je niet een party tent lenen of ben je bang dat er weer een dronken torretje door het doek dondert?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, lekker is dat. Maar.....'t zal wel goedkomen, ook met regen. Zonnescherm is ook goed tegen nattigheid.
Koop dan ook gelijk een plopper Piet, daar kun je ook nog wel eens gemak van krijgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja het is net zo goedkoop als dat het nut heeft, niets.
Maar eens ff naar de gamma fietsen zo, voor die teunshit en een lange veer.
Dan dus niet doen en party afblazen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen vraag ik mij af of ik voor vanavond nog een parrtytent moet kopen of niet. Dilemma wel, want sta vet in het rood
daar staat Remmie vast wel open voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kally vind mij een oud zeikwijf![]()
Ik ga vanavond voor Remlof
ik lees dus nu pas bij, maar wist meteen dat ie zo'n zak soda zou halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die hij heeft gehaald wel denk ik? Een fles kost toch snel een paar euro
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om Piet
quote:Wat ook kan helpen een hele fles Cola. Heeft bij ons ook geholpen. Het loop nu al een tierelier.
doe je wel lief tegen teun straks?? en geef hem maar een dikke zoen op zijn voorhoofd van mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
Mogge. Kut, moet ik me nog haasten ook
hf vandaag allemaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thnx, heb alleen tekort geslapen. En slaap is een ingrediënt dat ik nodig heb om een paar liter te kunnen verstouwen. Morgen vermoedelijk een matig tot slechte dag, als ik vanavond dapper en heel stoer mee wil doen met de mannen![]()
Hier komen de wolken nu binnendrijven
Cola, soms kan het leven simpel zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:45 schreef Marrije het volgende:
En misschien heeft Piet wat aan google / de vara als zn moeder niet opneemt.
[..]
Hmm die heb ik ook nog staan. Eerst die soda-shit er maar eens door laten lopen, zal wel ff duren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
Ik flikker altijd van die vloeibare Cilit Bang in m'n vertstopte afvoerputjes. Werkt perfect tot nu toe.
azijn dan? dat wil ook nog wel eens helpen met die soda die je hebt, las ik. . .quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb geen cola en wacht gewoon de ontstopper maandagmorgen af, ben er klaar mee.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
Al die commotie,ik zou gewoon een smurf huren![]()
Waar komen jullie toch vandaan,
waar de smurfenhuisjes staan.
Kunnen jullie door een waterkraan?
Wij kunnen door een waterkraan!
Simpel!
Nope, heb er nu een volledig fles cillit bang ingegooid (laatste middel).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:10 schreef Laysa het volgende:
Piet...je hebt toch niet het frituurvet door je gootsteen geflikkerd he? Want ik kan me niet voorstellen hoe verstopt het is als idd gootsteenontstopperoplosmiddel al niet werkt
Ik ga heel erg mijn best doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:08 schreef Laysa het volgende:
Action rules![]()
Remlof veel plezier...Lief zijn!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:19 schreef Toverheks het volgende:
help-help-help
en of er een cd brander inzit.
Productomschrijving COMPAQ SG3-110 Desktop pc processor : AMD Athlon II X2 215, geheugen 2GB, hardddisk 320GB, Shared videogeheugen tot 891MB, Dual Layer DVD RW lightscribe, 6-in-1 geheugenkaartlezer en 6x USB 2.0, MS Windows 7 Home Premium 64, Optische muis en, USB toetsenbord, high definition 5.1, Volledige omschrijving
vast bedankt
Goed zo....mn meiske is namelijk heel liefquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga heel erg mijn best doen
Heb zelfs m'n lineaal thuisgelaten
Heb je een nwe pcquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb hem en voor 299 inplaats van 329, die reklame gaat pas volgende week in heel vaag bij de It@s.
jullie hadden het moeten zien, ik met Isa )jullie weten wel de buuf' op de scooter met de doos tussen ons in, en hij is geinstalleerd hebben we samen gedaan.
alleen alles staat erg klein maar hij doet het.
Ja, voor een kleine prijs krijg je altijd de speciale Windows-versie met kleine lettertjes en kleine icoontjes erbij, dat is altijd zoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik heb hem en voor 299 inplaats van 329, die reklame gaat pas volgende week in heel vaag bij de It@s.
jullie hadden het moeten zien, ik met Isa )jullie weten wel de buuf' op de scooter met de doos tussen ons in, en hij is geinstalleerd hebben we samen gedaan.
Heksie van me, goed zo!! En gewoon even prutsen dan krijg je het precies zoals jij wilt. Lekker met dat ding gaan spelen. Maar fijn dat je nu weer je eigen speledingetje hebt!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, voor een kleine prijs krijg je altijd de speciale Windows-versie met kleine lettertjes en kleine icoontjes erbij, dat is altijd zoMaar dat went hoor
Ik denk dat je resolutie wat niet helemaal goed staat heks Kijk maar even bij start -configuratiescherm- Beeldscherm. Daar kun je, je beeldscherminstellingen eventueel aanpassen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit ga je niet menen he, gooi hem zo de It@s weer in via het winkelraam
![]()
hoe krijg ik pagina@s groter==== help me nouanders stuur ik je nooit meer lieve pm.tjes
Je toetsenbord moet je even instellen op "Verenigde Staten", dan is het weer normaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:
mijn toetsenbord die erbij zat geeft ook rare letters enzo
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat je resolutie wat niet helemaal goed staat heks Kijk maar even bij start -configuratiescherm- Beeldscherm. Daar kun je, je beeldscherminstellingen eventueel aanpassen.
niet meer want hij doet het, ben zo gelukkig gewoon een nieuwe pc gekocht geen gezeik meer naar andere van wil je ff kijken of hij doet zo raar.quote:
Anders sluit je toch gewoon je oude toetsenbord aan als je die prettiger vindt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet meer want hij doet het, ben zo gelukkig gewoon een nieuwe pc gekocht geen gezeik meer naar andere van wil je ff kijken of hij doet zo raar.
en voor 300 volgende week gaat ie de reklame in bij de ]It@s heel vaag dan staat ie aangeprijst voor 329. zat toetsenbord en muis bij, toetsenbord is wel ff wennen.
nee die is wit en deze is zwart, en had van de kids een mooi zwart beeldscherm gehad paar weken terug, nee zal er wel aan wennen, maar je wilt niet weten hoe blij ik met alles ben, en deze comp geeft geen geluid een verademing hahaha die andere was net een vliegtuig steeds die opstarte een lawaai hoorde je gewoon door de muziek heen, deze is gewoon helemaal top en lekker snel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Anders sluit je toch gewoon je oude toetsenbord aan als je die prettiger vindt?
wat hebbie allemaal gekocht?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:08 schreef Laysa het volgende:
Action rules![]()
Remlof veel plezier...Lief zijn!
ja vertel laysa wat heb je allemaal gekochtquote:
dat is vast niet bij een cadeautje gebleven. . .quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vertel laysa wat heb je allemaal gekocht
Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:45 schreef remlof het volgende:
Effe dit topic checken vanuit de tuin van teun.
*burp*
quote:
Kadootjes voor ons nichtje, een veger en blik, een perforator,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vertel laysa wat heb je allemaal gekocht
Ik ben net op de terugweg, was leukquote:
heb je geen smeuige verhalenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben net op de terugweg, was leuk
Teun en j-w gaan nog even door, dat wordt hilarisch
Sterkte j-w
Rechtsonderin je balk zie je een toetsenbordje...daarop klikkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Spuitje vertelde vanmiddag dat ik mijn toetsenbord op v.s. moest zetten maar hoe doe je dat==-
krijg rare dingen moet een vraagteken hebben krijg ik dit====
test???? yes dank je liev ook weer gelukt hahaha oh ben zo blij geen schipholgeluiden meer maar echt deze pc hoor je gewoon niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rechtsonderin je balk zie je een toetsenbordje...daarop klikken
lief he van \kally, en ja inderdaad is een hele mooie meid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja teun woont mooi en heeft veel kachels. En spul waar je kachel van wordt
En kally is ook heel tof en een mooie meid en ze heeft me net naar het station gebracht
j-w? Tis toch w-j?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben net op de terugweg, was leuk
Teun en j-w gaan nog even door, dat wordt hilarisch
Sterkte j-w
nee is al gelukt Cc zit alleen een nieuw toetsenbord bij zo een hele kleine dus is ff wennen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef Copycat het volgende:
Ctrl en shift tegelijk indrukken wil ook wel eens helpen.
Kally is een schatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja teun woont mooi en heeft veel kachels. En spul waar je kachel van wordt
En kally is ook heel tof en een mooie meid en ze heeft me net naar het station gebracht
Nah...komt misschien wel weer....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ja jammer dat Kally hier niet meer zo vaak te vinden is.
Wat een verademing he.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
test???? yes dank je liev ook weer gelukt hahaha oh ben zo blij geen schipholgeluiden meer maar echt deze pc hoor je gewoon niet.
hahhaa ja erg toch, als ik alleen al uitzending gemist keek kon ik het amper verstaan zo blies ie echt als een gek, ik hoorde hem zelf in de keuken blazen leek schiphol wel, en nu echt ben zo gelukkig en er maar naar kijken hahaha terwijl het gewoon een zwarte pc is, maar had paar weken geleden mooi plat led scherm gehad van 23 van de kids het is gewoon een luxe alles past ook bij elkaar, is HP pc en het scherm ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een verademing he.
Ten tijde van BB had ik ook zo'n vreselijk oude bak, die kon de streams amper aan. Zodra ik dan dat streamvenster opende liep mn pc vast. Had ik ontdekt dat ik dan als een razende roeland de cursor rond moest laten draaien (dus letterlijk de streams aanzwengelen) en dat ie m dan soms pakte en kon ik dus streams kijken. Maar dat duurde soms wel 5 minuten dat ik die cursor moest ronddraaien en als het dan mislukte, dan was het een kwestie van opnieuw opstarten en nog een keer proberen
Wat een ergenis was dat
Ik heb me echt een tenniselleboog gezwiept aan die rot muis
Ja irritant is dat, zulke ongemakken. Maar gelukkig heb je een nieuwe en loopt ie als een treinquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa ja erg toch, als ik alleen al uitzending gemist keek kon ik het amper verstaan zo blies ie echt als een gek, ik hoorde hem zelf in de keuken blazen leek schiphol wel, en nu echt ben zo gelukkig en er maar naar kijken hahaha terwijl het gewoon een zwarte pc is, maar had paar weken geleden mooi plat led scherm gehad van 23 van de kids het is gewoon een luxe alles past ook bij elkaar, is HP pc en het scherm ook.
Weet ik niet....Vanaf Dinsdag ligt het bij de gemeente en je weet hoe dat gaat met ambtenarenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer ga jij van jij huisje horen Laysa?
Je had vast toch wel mogen komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Als ik had geweten dat WJ ook naar de meet zou komen had ik ook een F1 team in elkaar gefröbeld
Hij heeft dat expres niet aan de grote klok gehangen, om al die groupies te voorkomenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Als ik had geweten dat WJ ook naar de meet zou komen had ik ook een F1 team in elkaar gefröbeld
De raderen van de ambtelijke molens draaien langzaamquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Weet ik niet....Vanaf Dinsdag ligt het bij de gemeente en je weet hoe dat gaat met ambtenaren
Tegen de tijd dat ik er ben zijn ze lam en Remlof is ook al naar huisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je kunt gewoon alsnog Dees, hij is er nog
Ja, om half drie stort ie pas inquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je kunt gewoon alsnog Dees, hij is er nog
Nee joh, ik moet morgen werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook bleef logeren bij Teun?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja is een goeie gozer
*van kutuserlijstje wegstreept
Wel betaald toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
weet iemand een goeie site waar ik muziek kan downloden heb er ook een cd brander in
Ik vond al dat je zo vroeg weer in de trein zat.quote:
Ja ik ben een soort sinterklaasquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou jij een lijstje bij van kutusers
of schrijf je ze allemaal in je schriffie, en wie braaf is geweest die week krijgt een stickertje achter zijn naam hahah zie je helemaal voor me met je schriffie hahahaa
he gezelligquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ben een soort sinterklaas
Volgende keer mag jij bij mij op schoot
Hij heeft een Ajax shirt aan, dus daar ga ik niet op klikkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Toverheks het volgende:
ff geintje tussendoor, kijk dit koppie van dat gozertje toch eens
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een Ajax shirt aan, dus daar ga ik niet op klikken
nee doe nou ff Deisyy dit is zo leuk stukje van jiskefet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een Ajax shirt aan, dus daar ga ik niet op klikken
Ik feite geef ik helemaal niet om voetbal, maar als meissie van Rotterdam-Zuid ga ik natuurlijk niet op een youtube met een 020-shirt klikkenquote:
Coolquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef remlof het volgende:
Ow en teun is ook een toffe gozer trouwens, helemaal zoals ik 'm me had voorgesteld
Nou ja, omdat jij het bent (waar is mijn ruggegraat?), maar dan wel zonder geluid want de kat heeft mijn oortje kapot gevreten en Donald zit iets interessants te kijken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee doe nou ff Deisyy dit is zo leuk stukje van jiskefet.oh gemeen he maar dat koppie van dat jongetje hahaa zit heerlijk even ajax filmpjes te kijken.
Ik heb niets teveel gezegd hè, wat zijn ze lekkerquote:
oh dat was ik vergeten vandaag naar je koekjes zoeken, morgen maar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets teveel gezegd hè, wat zijn ze lekker![]()
Kijk maar uit dat D_K ze niet allemaal opvreet
Ze zijn super....en dk lust geen kaneelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets teveel gezegd hè, wat zijn ze lekker![]()
Kijk maar uit dat D_K ze niet allemaal opvreet
Ben blij voor je Heksie want als die dingen alleen maar ergernis geven.................krijg je echt de neiging ze het raam uit te zwiepen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa ja erg toch, als ik alleen al uitzending gemist keek kon ik het amper verstaan zo blies ie echt als een gek, ik hoorde hem zelf in de keuken blazen leek schiphol wel, en nu echt ben zo gelukkig en er maar naar kijken hahaha terwijl het gewoon een zwarte pc is, maar had paar weken geleden mooi plat led scherm gehad van 23 van de kids het is gewoon een luxe alles past ook bij elkaar, is HP pc en het scherm ook.
Maar je tenniselleboog is inmiddels genezen en je hebt een mooi, bijna geluidloos, snel pjoetertje?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een verademing he.
Ten tijde van BB had ik ook zo'n vreselijk oude bak, die kon de streams amper aan. Zodra ik dan dat streamvenster opende liep mn pc vast. Had ik ontdekt dat ik dan als een razende roeland de cursor rond moest laten draaien (dus letterlijk de streams aanzwengelen) en dat ie m dan soms pakte en kon ik dus streams kijken. Maar dat duurde soms wel 5 minuten dat ik die cursor moest ronddraaien en als het dan mislukte, dan was het een kwestie van opnieuw opstarten en nog een keer proberen
Wat een ergenis was dat
Ik heb me echt een tenniselleboog gezwiept aan die rot muis
Ik zie er de lol ook niet van in, maar ik ben te lui om naar boven te lopen om mijn nieuwe oortjes te pakkenquote:
echt zit nu naar jiskefet op de camping te ki9jken, echt humor, of je moet er niet van houden, van jiskefet bedoel ikquote:
Dat is dan jouw geluk, maar die antieke met kokos blijven ook lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zijn super....en dk lust geen kaneel
heb die ouwe zo in de container geflikkert, weg ermee en al zaten er misschien nog bruikbare dingen in kan mij het schelen, wat een ellende heb ik er van gehad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben blij voor je Heksie want als die dingen alleen maar ergernis geven.................krijg je echt de neiging ze het raam uit te zwiepen!
Ik heb een dochter die getrouwd is geweestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben een oud wijf geworden, mijn zoon heeft verkering
Mijn moeder heeft ook zo'n dochterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb een dochter die getrouwd is geweestHoe zo, oud wijf?
Heb je problemen met slapen of kan je je niet van Fok! losrukken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:50 schreef Laysa het volgende:
Man man man ik ben doodmoe, maar je zal zien ...ik ben dr over een uur vast nog wel
Gelukkig kan het altijd ergerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb een dochter die getrouwd is geweestHoe zo, oud wijf?
Het beste idee van NL?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donald zit iets interessants te kijken.
De zoon van mijn moeder is met zo'n gescheiden vrouwke aan komen zetten! En dat in een godvrezend trouw katholiek gezin!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook zo'n dochter
Ik heb altijd problemen met slapen....En ben half en half tv aan het kijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je problemen met slapen of kan je je niet van Fok! losrukken?
quote:Schietincident in centrum Arnhem
ARNHEM - Bij een schietincident op de Markt in Arnhem zijn zaterdagavond drie mensen gewond geraakt, dat heeft de politie bekendgemaakt. De politie heeft twee personen aangehouden.
Foto: Gionna1996
Rond 19.10 uur kreeg de politie de melding dat er geschoten zou zijn op de Markt. Ter plaatse troffen agenten drie gewonden aan. Alle gewonden zijn voor medische behandeling naar het ziekenhuis overgebracht. Het incident gebeurde tijdens het feest Rio aan de Rijn in de stad.
Kort na het incident kon de politie twee verdachten aanhouden. Zij zijn overgebracht naar het politiebureau in Arnhem voor verhoor.
Wat de toedracht van het incident was, is op dit moment nog onduidelijk. De politie heeft een deel van de Markt afgezet voor sporenonderzoek door de technische recherche. De identiteit van de slachtoffers en verdachten is op dit moment nog niet bekend.
Volgens een woordvoerder van de organisatie raakten twee mannen en een vrouw gewond door kogels . De vrouw werd in een been geraakt door een verdwaalde kogel, zei hij. Naar zijn idee ging het om een afrekening, omdat de schutter een van de mannen van dichtbij neerschoot en daarna het wapen achter zijn broekriem stopte en wegliep. Hij kwam echter niet ver, na nog geen 100 meter werd hij gearresteerd, aldus de woordvoerder.
Door de luide knallen van het schieten, brak er paniek uit op het feestplein, waar veel mensen met kinderen aanwezig waren. Daarbij is volgens hem niemand gewond geraakt. Het veiligheidsplan werkte goed, de politie reageerde adequaat en maakte het plein meteen leeg, aldus de woordvoerder van de organisatie.
Hij vindt het verschrikkelijk dat de jubileumeditie van Rio aan de Rijn zo eindigt. Het evenement vierde dit jaar zijn 10-jarig bestaan. „Alle vooroordelen waar we jaren tegen gevochten hebben, komen nu weer los.”
Haha, ja en alweer de zoveelste na die bak van toen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar je tenniselleboog is inmiddels genezen en je hebt een mooi, bijna geluidloos, snel pjoetertje?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De zoon van mijn moeder is met zo'n gescheiden vrouwke aan komen zetten! En dat in een godvrezend trouw katholiek gezin!
Gel en verdoemenis zal over je heen dalenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De zoon van mijn moeder is met zo'n gescheiden vrouwke aan komen zetten! En dat in een godvrezend trouw katholiek gezin!
ITunes misschien?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
misschien hebben jullie er over heen gelezen, maar weet iemand een goeie site waar ik muziek kan downloden zonder een virus ergens vandaan te plukken, heb ook een cd brander erin zitten
hahhaaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach van de gel blijft mijn haar in ieder geval in model!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gel en verdoemenis zal over je heen dalen
That would be me!!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gel en verdoemenis zal over je heen dalen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach van de gel blijft mijn haar in ieder geval in model!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
*insert joetjoep linkje van 'catholic schoolgirls rule' van de red hot chili peppers
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ik daar muziek downloden???
quote:
heb hem bij favo neergezet even wachten op zoon want ik klik nergens op straks loopt alles vast en mijn pc is net nieuw je zal zien dan ontploft als nog de boel.quote:
Ja, kun je beter even wachten idd. Dan komt het wel goed.:)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb hem bij favo neergezet even wachten op zoon want ik klik nergens op straks loopt alles vast en mijn pc is net nieuw je zal zien dan ontploft als nog de boel.
Ik vind in de herfst het strand wel fijn!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik had morgen een dagje strand gepland, maar dat gaat hem denk ik niet worden
Als je er op gekleed bent welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind in de herfst het strand wel fijn!
Which reminds me, waar blijft Coos?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:19 schreef remlof het volgende:
Op het strand hoor je juist helemaal niet gekleed te zijn
Goeie vraagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Which reminds me, waar blijft Coos?
helemaal top, loopt als een tierelier ben zo gelukkigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
'sup bitches!
Haks, hoe is je nieuwe pctje?
oh heb ruimte zat in mijn dousche/toilet hoor kunnen wel 30 man hutjemutje komen piesenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:28 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een keer in het donker zittend plaasen bij heksie
zetten we jou met tafeltje bij de wc neer, kunnen we er nog aan verdienen ookquote:
Bij jou val je niet met je neus in de boter, maar met je kont in de kermis.quote:
jij altijd en Cc ookquote:
Geef me een stopcontact voor mijn Nintendo DS en we hebben een dealquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zetten we jou met tafeltje bij de wc neer, kunnen we er nog aan verdienen ook
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij altijd en Cc ookmaar leuk he hahaha hans kwam s`nachts thuis en schrok zich helemaal de kolere toen ie de deksel optilde hahaha had dat porum van hem willen zien.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef me een stopcontact voor mijn Nintendo DS en we hebben een deal
Mehehe, dealquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of ik trek de playstation wel van boven voor je
Sfeerorgie bij heksiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heb ruimte zat in mijn dousche/toilet hoor kunnen wel 30 man hutjemutje komen piesen![]()
maar leuk toch een verlichte wc bril hahaha
we kennen wel wat leuks met de kerst doen, zet ik gewoon een kerstboom bij de potquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Sfeerorgie bij heksie
Prik eens een datum
Neehee! Als plee.quote:
De t op het eind was een aardige giveaway. Plus pot niet pad ...quote:
Remlof moet naar de iWishquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De t op het eind was een aardige giveaway. Plus pot niet pad ...
Hoop wel alleen dat het bij die zoen is gebleven, ik weet het zo net niet met jouquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sow, WJ keurig toegestopt en een zoen op z'n voorhoofd gegeven. Die slaapt de komende uren als een roosje
Ik mis je!quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoop wel alleen dat het bij die zoen is gebleven, ik weet het zo net niet met jou
Je bent al wakker?quote:
Bij de AH wel, die hebben een HG-schap en daar staat het gewoon bij.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja gekquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar wel heerlijk in coma gelegen.
Kom ie nu meequote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de AH wel, die hebben een HG-schap en daar staat het gewoon bij.....
WJ zit vol met leven. Hij is wakker en begint gelijk weer te lullen, zodanig dat ik nu een lichte hoofdpijn op voel komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:25 schreef Kally het volgende:
Maar serieus Teun ik vond het echt super gezellig![]()
Leeft WJ nog?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
pietje, bij de lidl hebben ze ontstopper, zagen mijn vriendin en ik gisteren en zeiden voor ]pietje
oh wat zeg je dat lief over kally, ja mooie meid he Teun met het hart op de goeie plek.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WJ zit vol met leven. Hij is wakker en begint gelijk weer te lullen, zodanig dat ik nu een lichte hoofdpijn op voel komen.
Ik vond JOU ook gezellig lieverd, echt heel tof. De rest is bijzaak, maar wat wij hebben, daar komt niemand meer tussen
En opgenomen bij Radio Kootwijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:03 schreef Toverheks het volgende:
ben niet zo van nick en simon maar dit is mooi nummertje.
OMG, ik kan me zo voorstellen dat dat heel gezellig geworden is, en dan straks ook nog samen wakker worden ontnuchterenquote:Op zondag 22 augustus 2010 04:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sow, WJ keurig toegestopt en een zoen op z'n voorhoofd gegeven. Die slaapt de komende uren als een roosje
WJ wenst niets meer met jullie te maken te hebben en zegt "Sterf met die gasten"quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, ik kan me zo voorstellen dat dat heel gezellig geworden is, en dan straks ook nog samen wakker worden ontnuchteren![]()
Succes, en eenvoor WJ.
er zit norton op maar moet geloof ik nog geaktiveert worden en ook iets met backup maar gaat zoon doen )hoop ik als hij wakker wordt' zondag is de enigste dag dat ie kan uitslapen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En opgenomen bij Radio Kootwijk![]()
Zo mooi daar![]()
Zeg Heksje, je hebt toch wel een virusscanner op je nieuwe PC hè?
En dat had ik pas ook al geroepen, daarbij moet je niet zo stronteigenwijs zijn door alleen maar naar de Jumbo te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom ie ze nu mee.
mogguh, zo richting familieBBQ
Dat moet je ook roepen als hij wakker isquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WJ wenst niets meer met jullie te maken te hebben en zegt "Sterf met die gasten"
Dat soort dingen kunnen allemaal gratis, laat je niks aansmeren door vage teksten op je scherm.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
er zit norton op maar moet geloof ik nog geaktiveert worden en ook iets met backup maar gaat zoon doen )hoop ik als hij wakker wordt' zondag is de enigste dag dat ie kan uitslapen.
ja heb er geen verstand van echt kan het 30 dagen proberen kreeg ik net heb het ff wweggekliktquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen allemaal gratis, laat je niks aansmeren door vage teksten op je scherm.
Kus terug van die homo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, ik kan me zo voorstellen dat dat heel gezellig geworden is, en dan straks ook nog samen wakker worden ontnuchteren![]()
Succes, en eenvoor WJ.
Okay, maar wel even doen, en als het een tijdelijke gratis versie is (wat wel zo zal zijn) dan niet vergeten na de proefperiode een abo te nemen of een andere gratis virusscanner te nemen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zit norton op maar moet geloof ik nog geaktiveert worden en ook iets met backup maar gaat zoon doen )hoop ik als hij wakker wordt' zondag is de enigste dag dat ie kan uitslapen.
oke, dank je wel voor de tip, laat ik die erop zetten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, maar wel even doen, en als het een tijdelijke gratis versie is (wat wel zo zal zijn) dan niet vergeten na de proefperiode een abo te nemen of een andere gratis virusscanner te nemen.
Microsoft Security Essentials is gratis en komt goed uit de tests, beter dan een hoop virusscanners waarvoor betaald moet worden.
Anytime, bij deze test van mei dit jaar scoort hij zelfs beter dan Norton:quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dank je wel voor de tip, laat ik die erop zetten.
Maar goed dat het slechts virtueel is, want ik ben sinds gisteravond snotverkouden, en we hadden een feestje..... nou maar hopen dat met een dag of twee niet het halve bedrijf bij N. plat ligt met een uitermate vervelend verkoudheidjequote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anytime, bij deze test van mei dit jaar scoort hij zelfs beter dan Norton:
http://www.av-comparative(...)ret/avc_report26.pdf
Microsoft Security Essentials is hier te downloaden: http://www.microsoft.com/(...)fault.aspx?mkt=nl-nl
Ja klopt, dat is Radio Kootwijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En opgenomen bij Radio Kootwijk![]()
Zo mooi daar![]()
Zeg Heksje, je hebt toch wel een virusscanner op je nieuwe PC hè?
Mijn zwager en schoonzus hebben daar bijna 2 jaar gewoond, anti-kraak. Pracht gebouw.quote:
Verkoudheid is nooit leukquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar goed dat het slechts virtueel is, want ik ben sinds gisteravond snotverkouden, en we hadden een feestje..... nou maar hopen dat met een dag of twee niet het halve bedrijf bij N. plat ligt met een uitermate vervelend verkoudheidje![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkoudheid is nooit leuk
Die homo is weg, nu tijd om lekker relaxt wakker te worden. De hele nacht door vanuit de woonkamer horen "Teun.....ik mis je", dat hakt er flink in
Ze doen er alleen te weinig mee maar ik weet wel dat ze nu rondom het hoofdgebouw nieuwe panden optrekken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zwager en schoonzus hebben daar bijna 2 jaar gewoond, anti-kraak. Pracht gebouw.![]()
Ja, vertel mij wat, er gaat geen weekend voorbij dat we samen in Schubbekutteveen zijn en dat we er niet even naartoe gaan....quote:
Dat voormalige hotel wat uitgebrand is daar gebeurt nog weinig mee....quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze doen er alleen te weinig mee maar ik weet wel dat ze nu rondom het hoofdgebouw nieuwe panden optrekken.
Ze gaan dat uitgebrande hotel toch opnieuw optrekken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat voormalige hotel wat uitgebrand is daar gebeurt nog weinig mee....
Vorige week iig nog niets anders gezien dan een pand met brandschade.
En rond de kathedraal wordt nix neergezet joh, alleen af en toe een beeldverpestende tent.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verkoudheid is nooit leuk
Die homo is weg, nu tijd om lekker relaxt wakker te worden. De hele nacht door vanuit de woonkamer horen "Teun.....ik mis je", dat hakt er flink in
Hey jij bent het zeikwijf, en ik weet heus wel waar WJ op doeldequote:
Jij weet veel te veelquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey jij bent het zeikwijf, en ik weet heus wel waar WJ op doelde
Uiteraardquote:
wat weet jij allemaal Kallyquote:
quote:
Ja, uiteindelijk is dat wel de bedoeling, volgens mij is het ook een briljante locatie om gewoon (weer) een hotel te beginnen, maar dan voor normale gasten, en niet voor personeel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan dat uitgebrande hotel toch opnieuw optrekken?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat weet jij allemaal Kallyvertel vertel heb je geen smeuigge roddels, lekker beetje achterklap
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:17 schreef Laysa het volgende:
Leuk Teun en kal dat jullie het ook leuk vonden....remlof vond het ook leuk
Jep, alleen dat klagen over de temperatuur hè, ze hadden het allemaal erg warm terwijl de temperatuur zo lekker aangenaam wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:17 schreef Laysa het volgende:
Leuk Teun en kal dat jullie het ook leuk vonden....remlof vond het ook leuk
lekker opsteuken die kachelsquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, alleen dat klagen over de temperatuur hè, ze hadden het allemaal erg warm terwijl de temperatuur zo lekker aangenaam was
oke, oke, ik leg me er bij neer, geen roddel en achterklap dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:18 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb moeten beloven dat ik niks vertel, en ze hebben me de duimschroeven aangedraaid.
Die is niet goed hoor, fucking heet en maar hout erop gooienquote:
hahhaaquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
En WJ natuurlijk heel stoer tegen al mijn bomen aan pissen![]()
Maar die kachel kreeg hij mooi niet uit met dat miezerige straaltje van 'm
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
De enige domper van de avond: Ben helemaal verliefd op Kally, maar ze mot mij niet
hahahha en echt waar, daar zat ik gisteravond aan te denken, als je Kally ziet dan gaat het hart van Teun een paar slagen meer slaan haha echt ik zat er gister aan te denken, ze is mooi he en nog lief bovendien ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
De enige domper van de avond: Ben helemaal verliefd op Kally, maar ze mot mij niet
Hou eens op, word er verlegen van, ik ben maar gewoon ik hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en echt waar, daar zat ik gisteravond aan te denken, als je Kally ziet dan gaat het hart van Teun een paar slagen meer slaan haha echt ik zat er gister aan te denken, ze is mooi he en nog lief bovendien ook.
Superlatieven schieten tekort Heksquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en echt waar, daar zat ik gisteravond aan te denken, als je Kally ziet dan gaat het hart van Teun een paar slagen meer slaan haha echt ik zat er gister aan te denken, ze is mooi he en nog lief bovendien ook.
Verstandig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
nee je mag er zijn je ziet er lekker uitquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou eens op, word er verlegen van, ik ben maar gewoon ik hoor
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat ben je wel jaquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee je mag er zijn je ziet er lekker uiten niet verlegen worden hoor hahaha maar echt dacht gisteravond aan jullie en dacht als ze haar zien dan is het ff slikken voor de mannen
en dat is het belangrijkste, dat je je op je gemak vioelde bij hun en dat je een leuke avond hebt gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vreselijk gelachen met ze, ze sporen echt alledrie niet
doei heksjequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat is het belangrijkste, dat je je op je gemak vioelde bij hun en dat je een leuke avond hebt gehad.![]()
en nu ga ik ff naar de hema, rode hoogglansverf kopen want wil mijn computertafel een kleurtje geven en er moet een stuk uitgezaagt worden want dit is een staande pc kast en moet er wel tussen gepropt worden.
Wees maar blij dat je daan niet op stap bent gegaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sta ik met Kally bij de slager, vraag die slager aan haar "Stukje worst?"
Kally:: "Ja lekker, een onsje meer is niet erg"
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sta ik met Kally bij de slager, vraag die slager aan haar "Stukje worst?"
Kally:: "Ja lekker, een onsje meer is niet erg"
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat is het belangrijkste, dat je je op je gemak vioelde bij hun en dat je een leuke avond hebt gehad.![]()
en nu ga ik ff naar de hema, rode hoogglansverf kopen want wil mijn computertafel een kleurtje geven en er moet een stuk uitgezaagt worden want dit is een staande pc kast en moet er wel tussen gepropt worden.
Dat doen pubers lijkt mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het idee dat je op Fok over de tong gaat nadat het uit is.
Sttttquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je daan niet op stap bent gegaan
Dat meisje is er eentje voor altijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het idee dat je op Fok over de tong gaat nadat het uit is.
Nu moet ze alleen nog eventjes meewerken, Teun zonder toetje in het weekend.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat meisje is er eentje voor altijd
Over toetjes gesproken, heb gisteren het roomijs vergeten te serverenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu moet ze alleen nog eventjes meewerken, Teun zonder toetje in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |